Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00097981/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00124317/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i wyposażenie budynku dawnego kina przy ul. Kruppika 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Obrzycko
1.3.) Oddział zamawiającego: Obrzycko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Obrzycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-520
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 690417603
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@obrzycko.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrzycko.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68c1f1f1-adda-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i wyposażenie budynku dawnego kina przy ul. Kruppika 52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68c1f1f1-adda-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053123/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i wyposażenie budynku dawnego kina przy ul. Kruppika 5 w mieście Obrzycko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097981
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu w formule „Zaprojektuj i wybuduj” obejmuje:
Celem inwestycji jest rewitalizacja budynku powstałego w połowie XIX w. na cele zgromadzeń ludności żydowskiej. W wyniku działań wojennych obiekt został przekształcony i zaadaptowany na kino działające do początkowych lat XXI w. Rewitalizacja budynku łączy się z jego rekonstrukcją przywołującą formę i charakter z lat przedwojennych. Inwestycję obejmujące remont, niezbędną przebudowę, nadbudowę i zmianę sposobu użytkowania istniejącego budynku należy przeprowadzić zgodnie z ustaleniami uzyskanych Warunków Zabudowy oraz warunkami ochrony konserwatorskiej.
Budynek zlokalizowany jest w mieście Obrzycko, położonym na terenie powiatu szamotulskiego. Działka o numerze geodezyjnym 299, na której obiekt został wybudowany, jest częścią ścisłego centrum. Budynek położony przy zbiegu ulic Kruppika i ulicy Dworcowej, razem z sąsiadującymi budynkami tworzy pierzeję prowadzącą na Rynek miejski.
Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga dostosowania istniejącego obiektu do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, przepisów dotyczących wymagań sanitarno-higienicznych, wymagań ochrony przeciwpożarowej, dostępności dla osób niepełnosprawnych, przy jednoczesnym spełnieniu wytycznych Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w zakresie ochrony konserwatorskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty złożone przez Wykonawców znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen zaproponowanych w ofercie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6844000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7380000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.