eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaRozbudowa kanalizacji sanitarnej w Skrzyñsku od Pl. ¦w. do ul. Warszawskiej.



Og³oszenie z dnia 2025-03-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Skrzyñsku od Pl. ¦w. do ul. Warszawskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

administracja samorz±dowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Skrzyñsku od Pl. ¦w. do ul. Warszawskiej.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-889426a5-5433-4e28-a852-d579099b568b

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00137911

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00039570/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Skrzyñsku od Pl. ¦w. Marka do ul. Warszawskiej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-889426a5-5433-4e28-a852-d579099b568b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-889426a5-5433-4e28-a852-d579099b568b

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl. Identyfikator postêpowania: ocds-148610-889426a5-5433-4e28-a852-d579099b568b. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-889426a5-5433-4e28-a852-d579099b568b
2. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych na stronie prowadzonego postêpowania.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w „Centrum pomocy”.
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 wy¿ej przywo³anego rozporz±dzenia, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 tego rozporz±dzenia, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje jako za³±cznik), lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za ich po¶rednictwem odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze te umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@gminaprzysucha.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy i Miasta Przysucha jest: Burmistrz Gminy i Miasta Przysucha; ul. Plac Kolberga 11, 26 – 400 Przysucha.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Przysucha jest Pani Paula S³owik, email: inspektor@cbi24.pl, poczt± tradycyjn± na adres: Gmina i Miasto Przysucha, Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Skrzyñsku od Pl. ¦w. do ul. Warszawskiej, numer referencyjny postêpowania: WIRiFZ.271.8.2025.PS prowadzonym w trybie: podstawowym art. 275 pkt. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu dodanych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.1.2.Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art.14RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu, a tak¿e w trakcie realizacji umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIRiFZ.271.8.2025.PS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na rozbudowie kanalizacja sanitarnej grawitacyjnej w ul. Warszawskiej wzd³u¿ drogi wojewódzkiej 727 na d³ugo¶ci 409,00 m.
2. Lokalizacja budowanej sieci kanalizacyjnej. Gmina Przysucha, miejscowo¶æ Skrzyñsko, ul. Warszawska, pas drogi wojewódzkiej 727 ( nr ewid. dz. 1704 obrêb 0016 Skrzyñsko), dzia³ki przyleg³e do pasa drogowego przy ul. Warszawskiej (nr ewid. dz. 1457, 564, 888/4 obrêb 0016 Skrzyñsko).
3. Charakterystyka sieci kanalizacyjnej objêtej przedmiotem zamówienia:
1) Parametry techniczne sieci: D³ugo¶æ ca³kowita: 409,00 m, w tym: PVC-U SDR34, lita klasy S, Dz200mm – 311,00 m, PVC-U SDR34, lita klasy S, Dz160mm – 98,00 m. Studnie rewizyjne betonowe DN 1200 – 4 szt. Studnie rewizyjne betonowe DN 1000 – 7 szt. Studnie z tworzyw sztucznych DN 600 – 3 szt.; Kszta³tki PVC jednokielichowe (za¶lepka) D 160 mm – 15 szt.; Kszta³tki PVC jednokielichowe (za¶lepka) D 200 mm – 1 szt.; Kszta³tki PVC dwukielichowe (in-situ) D 160 mm – 2 szt.; Kszta³tki PVC dwukielichowe trójnik 450 DN 200/160 mm – 1 szt.; Kszta³tki PVC dwukielichowe kolano 450 DN 160 mm – 1 szt.; Rury os³onowe wraz z p³ozami dystansowymi (PE,PEHD) DN 350 mm – 77 m; Rury os³onowe wraz z p³ozami dystansowymi (PE,PEHD) DN 400 mm – 23,5 m; Manszety typu N – 16 szt.
2) W³±czenie wybudowanego odcinka sieci do studni oznaczonej jako S1- dzia³ka nr ewid. 1457. Zakoñczenie studnia S14 – dzia³ka nr ewid. 888/4.
3) Roboty budowlane bêd± realizowane na podstawie Zg³oszeñ zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagaj±cych pozwolenia na budowê odpowiednio do: Wojewody mazowieckiego – pas drogi wojewódzkiej (nr 727) dz. nr ewid. 1704; Starosty przysuskiego – dzia³ki o nr ewid. 1457, 564, 888/4. Organy te nie wnios³y sprzeciwu.
4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Uzyskanie niezbêdnych uzgodnieñ i decyzji, w tym: uzyskanie zezwolenia MZDW Rejon Drogowy Radom na zajêcie pasa drogowego, dotycz±cego prowadzenia robot w pasie drogowym lub na umieszczenie w nim urz±dzeñ;
2) Ustanowienie nadzoru archeologicznego i uzyskanie zezwolenia na prowadzenie badañ archeologicznych zgodnie z Decyzj± Nr 337/DR/23 z 17 maja 2023 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;
3) Wykonanie robót budowlanych, monta¿owych, wraz z wymagan± infrastruktur± zgodnie z zatwierdzon± dokumentacj± projektow± oraz uzyskanie w imieniu zamawiaj±cego pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu lub skutecznego zg³oszenia zakoñczenia robót budowlanych.
4) Uporz±dkowanie terenu budowy zgodnie ze stanem pierwotnym. Odtworzenie pasa drogowego drogi wojewódzkiej w przypadku naruszenia jego konstrukcji (Decyzja Nr 555/2023 z dnia 17.05.2023 r. Mazowieckiego Zarz±du Dróg Wojewódzkich).
5) Przygotowanie i przekazanie zamawiaj±cemu kompletnej dokumentacji odbiorowej.
6) Przekazanie zamawiaj±cemu przedmiotu zamówienia w u¿ytkowanie.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagania zamawiaj±cego dotycz±ce: parametrów technicznych, technologicznych, rozwi±zañ materia³owych, wymagañ dotycz±cych wykonania i odbioru robót budowlanych, warunków gwarancji, obowi±zki wykonawcy, itp. okre¶laj± poni¿sze dokumenty:
a) Projekt Zagospodarowania Terenu budowy sieci kanalizacji sanitarnej pasie drogi wojewódzkiej 727 w ul. Warszawskiej w Skrzyñsku, ul. Warszawska w m. Skrzyñsko, dzia³ki ewid. nr 1704 obrêb 0016 Skrzyñsko
b) Projekt Architektoniczno-Budowlany budowy sieci kanalizacji sanitarnej pasie drogi woje 727 w ul. Warszawskiej w Skrzyñsku;
c) Projekt Techniczny budowy sieci kanalizacji sanitarnej pasie drogi wojewódzkiej 727 w ul. Warszawskiej w Skrzyñsku;
d) Projekt Zagospodarowania Terenu budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Warszawskiej w Skrzyñsku ul. Warszawska w m. Skrzyñsko dzia³ki ewid. nr 1457, 564, 888/4 obrêb 0016 Skrzyñsko;
e) Projekt Architektoniczno-Budowlany budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Warszawskiej w Skrzyñsku dzia³ki ewid. nr 1457, 564, 888/4 obrêb 0016 Skrzyñsko;
f) Projekt Techniczny budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Warszawskiej w Skrzyñsku dzia³ki ewid. nr 1457, 564, 888/4 obrêb 0016 Skrzyñsko;;
g) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. warszawskiej w Skrzyñsku;
h) Geotechniczne warunki posadowienia dla potrzeb budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Warszawskiej w m. Skrzyñsko.
i) Decyzje: Decyzja Nr 337/DR/23 z 17 maja 2023 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Decyzja Nr 555/2023 z dnia 17.05.2023 r. Mazowieckiego Zarz±du Dróg Wojewódzkich.
j) Projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.
6. Zamówienie obejmuje równie¿ roboty towarzysz±ce oraz tymczasowe nie objête opisem zamówienia konieczne do uwzglêdnienia ze wzglêdu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawid³owego ukoñczenia. Roboty te obejmuj± w szczególno¶ci:
1) Organizacjê, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru koñcowego.
3) Likwidacjê placu budowy i jego uporz±dkowanie.
7. Uwagi i uzupe³nienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1) Szacunkowy przedmiar robót za³±czony do SWZ nie stanowi± opisu przedmiotu zamówienia, nale¿y go traktowaæ jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazowaæ ich skalê i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
2) Materia³y, urz±dzenia i wyposa¿enie dostarczone przez Wykonawcê powinny odpowiadaæ wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z. p. zm.), posiadaæ odpowiednie atesty i certyfikaty okre¶lone odrêbnymi przepisami i spe³niaæ warunki okre¶lone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
3) Ewentualne u¿ycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do okre¶lonych materia³ów, urz±dzeñ, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych, technologicznych Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wymaga, aby traktowaæ takie wskazania jako przyk³adowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materia³y konkretnych producentów Zamawiaj±cy traktuje jako okre¶lenie parametrów przedmiotów za pomoc± podanego standardu, dopuszczaj±c do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrze¿eniem, ¿e bêd± spe³niaæ ten sam poziom technologiczny i jako¶ciowy oraz bêd± posiadaæ wymagane odrêbnymi przepisami atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa bezpieczeñstwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiaj±cy anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. je¿eli wystêpuj± w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie s± one obowi±zuj±ce dla Wykonawcy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: dwa kryteria procentowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i którzy wyka¿± ich spe³nienie na poziomie wymaganym przez zamawiaj±cego zgodnie z opisem zamieszczonym poni¿ej.
2. Warunki w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie i nie bêdzie dokonywa³ oceny jego spe³niania.
3. Posiadaæ uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶æ gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie i nie bêdzie dokonywa³ oceny jego spe³niania.
4. Warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie i nie bêdzie dokonywa³ oceny jego spe³niania
5. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
1) Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie – to znaczy wyka¿±, ze w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykonali minimum jedn± robotê budowlan± w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" polegaj±c± na budowie, rozbudowie lub dobudowie sieci kanalizacji sanitarnej, o warto¶ci robót brutto co najmniej 300000,00 PLN i udokumentuj±, ¿e robota ta zosta³a wykonana w sposób nale¿yty.
2) Dysponuj± osobami zdolnymi do realizacji zamówienia - Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku w oparciu o wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia pe³ni±c funkcjê kierownika budowy, i posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie wystarczaj±cym do kierowania robotami budowlanymi.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie spe³niania warunków w postêpowaniu aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
1) Wykaz wykonanych robót budowlanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie. Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem za³±cznika nr 6 do SWZ. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykazane w za³±czonym wykazie roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dokumentami tymi s±: referencje lub inne dokumenty. Je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia wystawionego przez odbiorców na rzecz których realizowa³ us³ugi sk³ada o¶wiadczenie. Uwaga: Zgodnie z art. 127 ust. 2 ustawy Pzp. „Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ:”
2) Wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia pe³ni±c funkcjê kierownika budowy w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie wystarczaj±cym do kierowania robotami budowlanym. Do sporz±dzenia wykazu kadry nale¿y wykorzystaæ za³±czony do SWZ wzór – Za³±cznika nr 5 i 5 a do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane wraz z ofert±.
1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych o niepodleganiu wykluczeniu, oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert – Za³±cznik nr 3 i 3a (w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego) nale¿y z³o¿yæ w postaci dokumentu elektronicznego pod rygorem niewa¿no¶ci, podpisanego podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomoc± wa¿nego kwalifikowalnego certyfikatu lub równowa¿nego ¶rodka, spe³niaj±cego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, O¶wiadczenie, o którym mowa wy¿ej sk³ada ka¿dy wykonawca.
3) Zobowi±zanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania wykonawcy na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub osobistym) - Za³±cznik nr 4.
4) Pe³nomocnictwo (upowa¿nienie) osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z odpisu z w³a¶ciwego rejestru wykonawcy, to do oferty nale¿y do³±czyæ dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ takie pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
5) Dowód wniesienia wadium, orygina³ w przypadku wnoszenia wadium w innej formie ni¿ pieni±dz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: 8400,00 PLN (s³ownie z³otych: osiem tysiêcy czterysta).
2. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê wy³±cznie przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Przysusze 75 9145 0001 2003 0000 1103 0005.
3. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa powy¿ej, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (w ramach tzw. wspólnej oferty w rozumieniu art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych) pod warunkiem spe³nienia poni¿szych wymagañ.
2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
1) Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
2) Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi udzieliæ pe³nomocnictwa w tym samym zakresie.
3) Dokument pe³nomocnictwa, z którego tre¶ci bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu powinno zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby oraz numeru identyfikacyjnego, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one w formie elektronicznej.
3. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê wspóln± nie mo¿e z³o¿yæ w jednym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrêbnej oferty w³asnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi Wykonawcami. Wszystkie oferty z udzia³em tego Wykonawcy zostan± odrzucone.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Dla Zamawiaj±cego nie s± wi±¿±ce w tym zakresie wzajemne uregulowania umowne pomiêdzy Wykonawcami. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wykonania zamówienia w ca³o¶ci od któregokolwiek z Wykonawców, od kilku lub od wszystkich ³±cznie.
5. O¶wiadczenia, formularze, dokumenty sporz±dzone wg za³±czonych do SWZ wzorach, sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pe³nomocnik lub wszyscy Wykonawcy, wpisuj±c w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
6. Kopie dokumentów za³±czone do oferty musz± byæ opisane „za zgodno¶æ z orygina³em” i podpisane przez Wykonawcê, Pe³nomocnika lub wszystkich Wykonawców.
7. Wszelka korespondencja w sprawie postêpowania przetargowego bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ na formularzu oferty.
8. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Postanowienia ogólne dotycz±ce zmian postanowieñ umowy.
1) Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyj±tkiem zmian wynikaj±cych z okoliczno¶ci opisanych w poni¿szych punktach;
2) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy je¿eli konieczno¶æ ich dokonania wynika z okoliczno¶ci , których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili jej zawarcia;
3) Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obydwu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej umowy;
4) Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy opisze zaistnia³e okoliczno¶ci i uzasadni ich zaistnienie;
5) Wniosek o dokonanie zmian postanowieñ zawartej umowy musi byæ sporz±dzony na pi¶mie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przed³o¿enia dodatkowych dokumentów lub wyliczeñ sporz±dzonych przez Wykonawcê w zakresie objêtym wnioskowan± zmian±.
2. Zmiany postanowieñ umowy dotycz±ce terminu wykonania przedmiotu umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w przypadkach:
1) Opó¼nienia w wydaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., do których wydania w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy prawa, je¿eli nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci , za które odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca;
2) Zaistnienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac budowlanych lub spe³nienie warunków technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy;
3) Konieczno¶ci wykonania robót zamiennych ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczno¶ci sporz±dzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji, która wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikaj±cy z umowy;
4) Okoliczno¶ci wynikaj±cych z tzw. „si³y wy¿szej” w rozumieniu kodeksu cywilnego.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy prawo zamówieñ publicznych.
4. Szczegó³owy zakres i warunki zmian umowy zawiera za³±cznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia pod nazw± : Wzór umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem https://ezamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-24

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Opis sposobu przygotowania i sk³adania oferty.
1. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Z³o¿enie wiêkszej liczby ofert lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert z³o¿onych przez danego Wykonawcê.
2. Oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert.
3. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na stronie prowadzonego postêpowania.
4. Wykonawca powinien pobraæ „Formularz ofertowy”, zapisaæ go na dysku komputera u¿ytkownika, uzupe³niæ pozosta³ymi danymi wymaganymi przez Zamawiaj±cego i ponownie zapisaæ na dysku komputera u¿ytkownika oraz podpisaæ odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego. Uwaga! Nie nale¿y zmieniaæ nazwy pliku nadanej przez Platformê e-Zamówienia. Zapisany „Formularz ofertowy” nale¿y zawsze otwieraæ w programie Adobe Acrobat Reader DC.
5. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.
6. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert± zgodnie z wymaganiami zamawiaj±cego.
7. Je¿eli wraz z ofert± sk³adane s± dokumenty zawieraj±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Zarówno za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa jak i uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa nale¿y dodaæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
8. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnêtrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnêtrznym równie¿ jest mo¿liwy, tylko w tym przypadku, powsta³y oddzielny plik podpisu dla tego formularza nale¿y za³±czyæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
9. Pozosta³e dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty lub sk³adane wraz z ofert±, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby opatrzone podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê” dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.