Og³oszenie z dnia 2022-04-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00217008/01 - Wynik z dnia 2022-06-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni ul. S³onecznej w Drezdenku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Drezdenko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966757
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Drezdenko
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@drezdenko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.drezdenko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa nawierzchni ul. S³onecznej w Drezdenku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ed5993bb-c61b-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00137499
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00012269/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa nawierzchni ul. S³oneczna w Drezdenku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@drezdenko.pl
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
8. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
Wiêcej informacji w rozdzia³ach XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Drezdenko, siedziba: Urz±d Miejski w Drezdenku ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko,
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@drezdenko.pl ,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.11.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie drogi w m. Drezdenko – ul. S³onecznej.
2. Zakres zamówienia obejmuje pe³en zakres prac objêty dokumentacj± projektow±, w tym:
1) roboty bran¿y drogowej: wykonanie jezdni, chodników, zjazdów, miejsc postojowych,
2) roboty bran¿y sanitarnej: regulacja studzienek,
3) roboty bran¿y elektrycznej: wykonanie o¶wietlenia drogowego,
4) wykonanie sta³ej organizacji ruchu,
5) transport na miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego do 3 km od miejsca inwestycji p³yt drogowych pochodz±cych z rozbiórki,
6) wywóz i utylizacja pozosta³ych materia³ów porozbiórkowych,
7) wykonanie wszystkich czynno¶ci okre¶lonych w decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków,
8) powiadomienie zarz±dców wszystkich sieci znajduj±cych siê na terenie
inwestycji przed rozpoczêciem robót,
9) wykonanie wszelkich czynno¶ci na³o¿onych za³±czonymi do dokumentacji technicznej decyzjami, uzgodnieniami itp. oraz prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami w nich okre¶lonymi.
3. Szczegó³owy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia okre¶la SWZ wraz za³±cznikami - dokumentacj± techniczn±: projekt wraz z rysunkami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4. Powy¿sze dokumenty stanowi± za³±czniki do SWZ.
5. Zakres zamówienia obejmuje równie¿:
1) wykonanie map powykonawczych,
2) dostarczenie niezbêdnych certyfikatów i atestów na materia³y oraz protoko³ów badañ i sprawdzeñ robót budowlanych,
3) przygotowanie i dostarczenie protoko³u przekazania – przejêcia ¶rodka trwa³ego (PT) w formie „papierowej” i elektronicznej,
4) wykonanie pe³nej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacja powykonawcza w 3 egzemplarzach),
5) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy (w tym opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu) wraz z wszelkimi uzgodnieniami oraz wykonanie wszelkich czynno¶ci nakazanych decyzj± i zawiadomienie na minimum 7 dni przed wprowadzeniem organizacji ruchu stron wskazanych w decyzji, wykonawca ponosi wszelkie koszty powsta³e w wyniku realizacji inwestycji, w tym op³aty za uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu,
6) uzyskanie zezwoleñ na zajêcie pasa drogowego drogi wojewódzkiej (je¶li bêdzie taka konieczno¶æ), wykonawca ponosi wszelkie koszty powsta³e w wyniku realizacji inwestycji, w tym op³aty za zajêcie pasa drogowego,
7) przygotowanie i dostarczenie Zamawiaj±cemu Harmonogramu Rzeczowo – Finansowego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, zgodnie z wzorem przekazanym przez Zamawiaj±cego,
8) przygotowanie i dostarczenie Zamawiaj±cemu protoko³u odbioru robót sporz±dzonego w uk³adzie pozycji Harmonogramu Rzeczowo – Finansowego uwzglêdniaj±cy kwotowe i procentowe wykonanie robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni oferty na podstawie ni¿ej wymienionych kryteriów oceny ofert.
Kryteriami oceny ofert s±:
a) cena (warto¶æ brutto oferty) (waga 60%)
liczona wg wzoru cena najni¿szej oferty / cena rozpatrywanej oferty x 60
b) okres gwarancji i rêkojmi za wady (waga 40%) nie krótszy ni¿ 3 lata, nie d³u¿y ni¿ 5 lat
liczony wed³ug wzoru:
a. 3 lata gwarancji i rêkojmi za wady 0 pkt,
b. 4 lata gwarancji i rêkojmi za wady 20 pkt,
c. 5 lat gwarancji i rêkojmi za wady 40 pkt.
2. Zamawiaj±cy wymaga na przedmiot zamówienia minimum 3 lata gwarancji i rêkojmi za wady. W przypadku niewype³nienia formularza ofertowego w tym zakresie zamawiaj±cy przyjmie, ¿e wykonawca oferuje 3 lata gwarancji i rêkojmi za wady i oferta tym samym otrzyma 0 (zero) pkt. za to kryterium. Nale¿y zaoferowaæ okres gwarancji i rêkojmi za wady w pe³nych latach. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji i rêkojmi za wady w niepe³nych latach do obliczenia punktacji okres zostanie zaokr±glony w dó³ do pe³nych lat. Maksymalny punktowany okres gwarancji i rêkojmi za wady wynosi 5 lat. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji i rêkojmi za wady d³u¿szego ni¿ 5 lat oferta otrzyma 40 pkt.
3. Suma punktów w kryterium cena i okres gwarancji i rêkojmi za wady bêdzie stanowiæ ca³kowit± liczbê punktów jak± otrzyma dana oferta.
4. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e ¿e wykona³ nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni minimum 800 metrów kwadratowych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 6. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych:
1) spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
25. Pliki sk³adane wraz z ofert±:a) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ,
b) pe³nomocnictwo/pe³nomocnictwa dla osoby/osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, je¿eli upowa¿nienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga siê sk³adania,
c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie pe³nomocnictwo/pe³nomocnictwa dla osoby/osób podpisuj±cych ofertê,
d) dowód wniesienia wadium (nale¿y z³±czyæ je¶li wadium wniesiono w formie gwarancji lub porêczenia),
e) zobowi±zanie oraz o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – za³±cznik nr 4 do SWZ (za³±cznik fakultatywny - nale¿y za³±czyæ w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu),
f) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – za³±cznik nr 5 do SWZ (sk³adaj± tylko Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto 61 8362 0005 0000 0114 2000 0040 z dopiskiem „Wadium – RI.271.1.11.2022”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Drezdenko.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 PZP
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy (Za³±cznik nr 5 do SWZ - o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
1) wyst±pienia wydarzeñ lub okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót lub w znaczny sposób je spowalniaj±cy tj.: niesprzyjaj±ce warunki atmosferze (np.: d³ugotrwa³e opady deszczu), klêski ¿ywio³owe (np.: powód¼, huragan), wyst±pienie epidemii;
2) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
3) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, robót dodatkowych które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy;
4) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy maj±cych istotny wp³yw na wykonanie umowy w terminie, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci termin umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przesuniêciu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiaj±cym.
2. Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawnych w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron;
3. Rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy, z tym, ¿e Zamawiaj±cy nie zamierza rezygnowaæ z istotnych elementów zamówienia, ograniczenie zakresu mo¿e dotyczyæ rezygnacji czy zaniechania pewnych robót, które na etapie realizacji inwestycji oka¿± siê jako niekonieczne. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami, minimalna warto¶æ ¶wiadczenia stron wyniesie 80% warto¶ci umowy;
4. Zastosowania zamiennych rozwi±zañ, materia³ów i urz±dzeñ, zaniechania wykonania przez Wykonawcê okre¶lonych robót budowlanych w zwi±zku z zastosowaniem rozwi±zañ zamiennych;
5. Zmiany technologii wykonywania robót w szczególno¶ci: - konieczno¶ci zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej w szczególno¶ci w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; - konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej, wprowadzenia dodatkowych elementów;
6. Zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych lub zamiennych, zmniejszenia lub zwiêkszenia zakresu przedmiotowego niniejszej umowy.
7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na ka¿dym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkowaæ bêdzie pomniejszeniem wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiaj±cego robót.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-19 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-19 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-17
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
4. Zamawiaj±cy korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 Ustawy i zastrzega sobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców. Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji wykonawców, którzy z³o¿± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu i uzyskaj± na podstawie kryteriów oceny ofert, okre¶lonych w pkt XX SWZ (cena i okres gwarancji i rêkojmi za wady) ³±czn± punktacjê klasyfikuj±c± ich na pozycjach od 1 do 3.SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
3. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego przepisy art. 7 oraz ¶rodek sankcyjny polegaj±cy na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia lub konkursu, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, bêd± mia³y zastosowanie równie¿ do postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego oraz konkursów wszczêtych i niezakoñczonych do dnia wej¶cia w ¿ycie ustawy, z tym ¿e okres wykluczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 2 ustawy, rozpocznie siê nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 14 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie ustawy.
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Dostawa pieluchomajtek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/6/2025
- Przebudowa drogi ul. Lipowej w Drezdenku
wiêcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA O¦WIETLENIA PARKOWEGO I CI¡GÓW PIESZO-ROWEROWYCH W ZESPOLE PA£ACOWO-PARKOWYM W CZARNYM BORZE
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1316L Wierzejki - Trzebieszów
- Poprawa bezpieczeñstwa drogowego poprzez budowê o¶wietlenia ulicznego w Srebrnej Górze
- Budowa sieci elektroenergetycznej niskiego napiêcia do 0,4 kV - o¶wietlenie drogowego ul. Akacjowej w Konstancinie-Jeziornie
- Budowa o¶wietlenia ulic na terenie Gminy W³adys³awowo z wy³±czeniem dostawy opraw oraz s³upów
- Wymiana i modernizacja szaf o¶wietlenia ulicznego
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.