Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00107025/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA KONSERWACJI SERWISOWEJ I NAPRAWY URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH NALEŻĄCYCH DO 31 WOG W 2023 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261442097
1.5.8.) Numer faksu: 261442097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://31wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA KONSERWACJI SERWISOWEJ I NAPRAWY URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH NALEŻĄCYCH DO 31 WOG W 2023 ROKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c44876e2-b342-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059573/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Konserwacja wentylacji i urządzeń klimatyzacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107025
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 38/ZP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 301599,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji serwisowej oraz naprawy urządzeń wentylacji i klimatyzacji zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Sekcjach Obsługi Infrastruktury 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego tj.:1) SOI Zgierz - zadanie nr 1
2) SOI Kutno – ( Kutno , Skierniewice )- zadanie nr 1
3) SOI Leźnica Wielka - zadanie nr 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 147131,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji serwisowej oraz naprawy urządzeń wentylacji i klimatyzacji zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Sekcjach Obsługi Infrastruktury 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego tj.:1) SOI Łódź – ( Łódź , Gałkówek) - zadanie nr 2
2) SOI Tomaszów Mazowiecki – ( Tomaszów Mazowiecki , Regny) - zadanie nr 2
3) SOI Nowy Glinnik - zadanie nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 154468,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla zadania nr 1
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzenia negocjacji Zamawiający dokonał otwarcia ofert w dniu 07 marca 2023 r. o godz. 10:10 , za pomocą platformy elektronicznej .
Po otwarciu ofert okazało się , że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia .
Na zadanie nr 1 została złożona oferta przez firmę Adetronik Sp. z o.o. na kwotę 373.164,78 zł brutto podczas , gdy Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowego zadania kwotę 180.971,13 zł brutto .
UZASADNIENIE PRAWNE dla zadania nr 1
art. 255 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 1 na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp , ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373164,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373164,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla zadania nr 2
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzenia negocjacji Zamawiający dokonał otwarcia ofert w dniu 07 marca 2023 r. o godz. 10:10 , za pomocą platformy elektronicznej .
Po otwarciu ofert okazało się , że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia .
Na zadanie nr 2 została złożona oferta przez firmę Adetronik Sp. z o.o. na kwotę 337.118,40 zł brutto a Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowego zadania kwotę 189.995,64 zł brutto .
UZASADNIENIE PRAWNE dla zadania nr 2
art. 255 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 2 na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp , ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337118,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337118,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych Dziennego Domu "Senior-WIGOR" oraz przygotowanie i dostawa całodobowego wyżywienia dla uczestników i mieszkańców COM w Zgierzu.
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie " III CZĘŚĆ Klub Rodzica
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- ROBOTY BUDOWLANE - WYBURZENIE I SKRUSZENIE OK. 510M3 DROGI KOŁOWANIA NA LOTNISKU NOWY GLINNIK
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu"
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Białej poprzez budowę sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i dydaktycznym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową - pełnienie funkcji inspektora nadzoru
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu chłodniczego, dla służby żywnościowej".
- Świadczenie usługi serwisu, montażu oraz przeglądów klimatyzacji w budynkach Instytutu Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego polskiej Akademii Nauk
- Usługa serwisowa systemów chłodniczych systemu Proteus 235 (DZP.260.12.2025)
- ZP 9/25 Usługa okresowych przeglądów urządzeń klimatyzacji oraz przeglądów z wymianą filtrów central wentylacyjnych, wentylatorów i nawiewników
- Obsługa konserwacji i kontroli szczelności wraz z serwisem, w skład których wchodzą: agregaty chłodnicze, klimakonwektory współpracujące, systemy VRF/ Multisplit, klimatyzatory typu split........
- Usługa serwisowania wentylacji i klimatyzacji w budynkach użytkowanych przez Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.