eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miko³ówBudowa o¶wietlenia na ul. M. Sk³odowskiej-Curie w Miko³owie w formule zaprojektuj i wybuduj



Og³oszenie z dnia 2025-03-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa o¶wietlenia na ul. M. Sk³odowskiej-Curie w Miko³owie
w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miko³ów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolow.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa o¶wietlenia na ul. M. Sk³odowskiej-Curie w Miko³owie
w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-08868948-3b93-40ee-b476-0de7cdb00883

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00137023

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00016910/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.14 Budowa o¶wietlenia na ul. M. Curie - Sk³odowskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069548

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: : https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069548

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 9. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 z pó¼n. zm.), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden
z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
10. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
11. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
12. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone
w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
13. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty
w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
14. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcji
15. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. (t.j. Dz.U. 2024 poz. 773 z pó¼n. zm.)
16. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf. doc. xls. Ze szczególnym wskazaniem na pdf.
17. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z
18. W¶ród formatów powszechnych, a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
19. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
20. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
Wiêcej informacji w rozdz. VIII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorami Pani/Pana danych osobowych s±:
- Gmina Miko³ów, Rynek 16, 43-190 Miko³ów, tel.: 32 324 85 00, e-mail: um@mikolow.eu
- Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Miko³owie, 43-190 Miko³ów,
ul. Konstytucji 3 Maja 31, tel. 32 7797603, e-mail: mosir@mosir.mikolow.eu
Inspektorem ochrony danych jest:
- w Gminie Miko³ów: Pan Grzegorz Szymañski, tel.: 32 324 84 22, grzegorz.szymanski@mikolow.eu
- w Miejskim O¶rodku Sportu i Rekreacji w Miko³owie: Pan Tomasz Milewski tel.: 32 416 99 60, mosir@mosir.mikolow.eu
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: „Budowa o¶wietlenia na ul. M. Sk³odowskiej-Curie w Miko³owie”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 ust.1 ustawy Pzp
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74-76 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz na podstawie prawa powszechnie obowi±zuj±cego
Dane mog± byæ przekazywane pomiêdzy administratorami w celu realizacji zadañ zwi±zanych z wykonaniem umowy i rozliczeniem finansowym umowy.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakoñczeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP.5.2025.UM.MOSiR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 81300,81 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania : „Budowa o¶wietlenia na ul. M. Sk³odowskiej – Curie w Miko³owie”.
Zadanie obejmuje wykonanie projektu budowlanego (PZT i architektoniczno -budowlanego) o¶wietlenia przedmiotowego fragmentu ul. M. Sk³odowskiej - Curie wraz z uzyskaniem niezbêdnych uzgodnieñ oraz wszelkich pozwoleñ administracyjnych i zgód wynikaj±cych z prawa budowlanego oraz opracowanie projektu technicznego na postawie którego zostan± zrealizowane prace .
Dla o¶wietlenia ul. M. Sk³odowskiej - Curie w Miko³owie okre¶lono zgodnie z norm± EN13201 klasyfikacjê o¶wietlenia P2 do jezdni.
2. O¶wietlenie nale¿y wykonaæ w oparciu o oprawy wyposa¿one w ¼ród³a LED. Oprawy bêd± zamocowane na aluminiowych s³upach o¶wietleniowych posadowionych na fundamentach prefabrykowanych. Oprawy zostan± wyposa¿one w gniazda w standardzie ZHAGA , zasilacz z autonomiczn± redukcj± (za³±czenie o¶wietlenia - do godz. 23.00 - 100% mocy, godz. 23.00 do godz. 05.00 - 70% mocy, godz.05.00 do wy³±czenia o¶wietlenia - 100% mocy), zasilacz programowany przez NFC. Oprawy powinny pozwalaæ na pó¼niejsz± integracjê z nadrzêdnym systemem sterowania. Nie jest wymagany zakup sterowników do opraw. Oprawy w zakresie regulacji mocy musz± zapewniæ wspó³czynnik mocy w zakresie standardów TAURON Dystrybucja S.A.
3. Instalacja o¶wietlenia ulicznego bêdzie zasilana z zabudowanej w ramach zadania szafy o¶wietlenia ulic. Instalacja zasilaj±ca poszczególne s³upy zostanie wykonana jako kablowa. Kable na ca³ej d³ugo¶ci nale¿y prowadziæ w rurach os³onowych. Wzd³u¿ tras kablowych nale¿y u³o¿yæ bednarkê FeZn min 4x25 s³u¿±c± do uziemienia s³upów. Wszystkie projektowane s³upy opisaæ zgodnie z wytycznymi Inwestora. Prace wykonaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±, Polskimi Normami, obowi±zuj±cymi przepisami i wiedz± techniczn±.
4. Ca³o¶æ prac mie¶ci siê w istniej±cym pasie drogowym drogi gminnej i na dzia³kach, których w³a¶cicielem jest Gmina Miko³ów.
5. Przed rozpoczêciem robót ziemnych nale¿y okre¶liæ po³o¿enie punktów granicznych w drodze pomiaru , a w razie konieczno¶ci poprzedziæ czynno¶ciami maj±cymi na celu ustalenie przebiegu granic dzia³ek ewidencyjnych.
6. Roboty w pobli¿u istniej±cej infrastruktury podziemnej nale¿y wykonaæ pod nadzorem w³a¶cicieli urz±dzeñ, wymagane jest protokolarne o¶wiadczenie w³a¶ciciela sieci o braku kolizji z wykonywan± sieci± o¶wietlenia.
7. Roboty budowlane obejmuj± wykonanie prac, zgodnie z zatwierdzon± dokumentacj± projektow±, uruchomienie instalacji oraz przekazanie kompletu wymaganej dokumentacji powykonawczej zg³oszenie zakoñczenia prac do organu nadzoru budowlanego.
8. Zasadnym (lub zalecane) jest dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcê oraz wyja¶nienie wszelkich w±tpliwo¶ci do PFU na etapie postêpowania przetargowego.
9. Szczegó³owy przedmiot zamówienia okre¶lony jest w za³±czonym Programie Funkcjonalno U¿ytkowym, który stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
£±czna cena oferty brutto – 60 pkt
Okres gwarancji – 40 pkt

Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone.

2. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 60 pkt
b) Wyd³u¿enie okresu gwarancji na wykonane prace i zamontowane materia³y ponad wymagany okres powy¿ej 3 lat – 40 pkt

• Udzielenie gwarancji na okres 3 lat – 0 pkt
• Udzielenie gwarancji na okres 4 lat – 20 pkt
• Udzielenie gwarancji na okres 5 lat i wiêcej – 40 pkt

Punktacja wg wzoru:
CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilo¶æ pkt uzyskana w kryterium jak powy¿ej w pkt b) = ............... punktów.

wyja¶nienia: CN - oferta z najni¿sz± cen±
CO - cena oferty badanej

Oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.
Ilo¶æ punktów zostanie wyliczona i zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji na wykonane prace i zamontowane materia³y ponad wymagany okres powy¿ej 3 lat

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym - zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia wykonawcy
2) Posiadaj± zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) zrealizowa³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu zadania zwi±zanego z zabudow± o¶wietlenia drogowego o warto¶ci min. 100 000,00 z³ brutto ka¿da;
b) dysponuje min. 1 osob± z uprawnieniami do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
c) dysponuje min. 1 osob± z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334 z pó¼n zm.)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oprócz O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, Zamawiaj±cy
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13.04.2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 507 z pó¼n. zm.) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza :
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu
269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona
w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c±
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r.
o rachunkowo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu
765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 ustawy.
5. Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu
wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiaj±cy odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o
udzielnie zamówienia publicznego lub ofertê takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty
wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub
dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy
konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
6. W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 4 niniejszego rozdzia³u, Zamawiaj±cy zastrzega
mo¿liwo¶æ samodzielnego badania ogólnodostêpnych, rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, Krajowego Rejestru S±dowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. Zamawiaj±cy
zweryfikuje Wykonawcê wg Wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014, Listy Ministra
w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych obejmuj±cej osoby i podmioty, wobec których s± stosowane ¶rodki, o których mowa
w art. 118 UOBN
W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ innych koniecznych dokumentów i o¶wiadczeñ, w szczególno¶ci
po¶wiadczonego przez wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em wyci±gu z ksiêgi udzia³ów (art. 188 Kodeksu Spó³ek Handlowych) lub
rejestru akcji (art. 3281 Kodeksu Spó³ek Handlowych).
W przypadku Wykonawcy zagranicznego, w razie potrzeby, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do z³o¿enia dokumentów z
odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr s±dowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany
przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wraz z
t³umaczeniem na jêzyk polski.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wg za³±cznika nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg za³±cznika nr 6 do SWZ.
5. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

b) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
c) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
f) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia oraz spe³nienia - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby - warunków udzia³u w postêpowaniu
zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu zgodnie z za³±cznikiem nr 2A do SWZ.
g) Zamawiaj±cy ¿±da aby wykonawca, który godnie z art. 462 ust. 5 ustawy Pzp zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci
zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu
zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w za³±czniku 2B do SWZ
h) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt 8 rozdzia³u XIII SWZ (je¿eli dotyczy);
9. Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie RODO, w przypadkach wskazanych
w pouczeniu do tego o¶wiadczenia (Za³±cznik 3A do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia:
 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
 Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa
w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji
te uprawnienia s± wymagane.
 W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ
na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane,
do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
14. W przypadku, o którym mowa w powy¿ej (pkt.13), wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy wchodz±cy w sk³ad konsorcjum. O¶wiadczenie te jest zawarte w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ)
5. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie do wysoko¶ci obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie;
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z 4 pa¼dziernika 2018 r.
o pracowniczych planach kapita³owych, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu kosztu wykonawcy, jak± bêdzie on zobligowany ponie¶æ w przypadku zmiany przepisów dotycz±cych zasad gromadzenia lub wp³at podstawowych finansowanych przez podmiot zatrudniaj±cy do pracowniczych planów kapita³owych w odniesieniu do osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie;
e) zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, z tym zastrze¿eniem, ¿e:
 minimalny poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 10% w stosunku do cen lub kosztów wskazanych w harmonogramie rzeczowo - finansowym;
 poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wska¼nika zmiany cen materia³ów lub kosztów og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, ustalonego w stosunku do miesi±ca, w którym zosta³ sporz±dzony harmonogram rzeczowo - finansowy;
 maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy, to ³±cznie 10% w stosunku do warto¶ci ca³kowitego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 6 ust. 1 niniejszej umowy;
2. zmiany zakresu/sposobu realizacji ¶wiadczenia, w przypadku:
a) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych zwi±zanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ¶ciany szczelne itp.) lub niewypa³ów/niewybuchów lub niskich pok³adów wêgla wystêpuj±cych w stopniu wy¿szym ni¿ przewidziano w dokumentacji projektowej, skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy; przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych lub materia³owych;
b) wycofania z produkcji materia³ów przyjêtych w dokumentacji;
c) odkrycia zabytku lub wprowadzenia istotnej dla przedsiêwziêcia zmiany formy jego ochrony;
3. zmiany terminu realizacji, w przypadku:
a) dzia³ania organów administracji lub gestorów sieci zwi±zanego
z przekroczeniem okre¶lonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.;
b) zawarcia umowy z wykonawc± po up³ywie pierwotnego terminu zwi±zania ofert± – o czas, jaki min±³ od up³ywu pierwotnego terminu zwi±zania ofert± do dnia zawarcia umowy;
c) opó¼nieñ dostaw materia³ów, albo urz±dzeñ zamówionych przez wykonawcê z przyczyn od niego niezale¿nych je¶li maj± one wp³yw na terminowe wykonanie robót zgodnie z uzgodnionym harmonogramem;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl w nieprzekraczalnym terminie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069548

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-27 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

c.d. zmiany umowy:
d) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
e) wyst±pienia konieczno¶ci zmiany zakresu/sposobu realizacji zamówienia, skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach terminowych, w tym w szczególno¶ci konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, wynikaj±cych z art. 36a ust. 1 Ustawy Prawo budowlane,
f) wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
g) wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
h) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
i) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
Dla potrzeb umowy „si³a wy¿sza” oznacza zdarzenie, którego wystêpowanie jest niezale¿ne od stron umowy i któremu nie mo¿na zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci. Zmiana umowy wynikaj±ca z powy¿szych okoliczno¶ci nie mo¿e wykraczaæ poza to, co jest konieczne w celu przeciwdzia³ania skutkom takiego zdarzenia.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 lit. a–d niniejszego paragrafu, mog± byæ wprowadzone wy³±cznie wtedy, gdy maj± one wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. W przypadku ich wyst±pienia Wykonawca mo¿e wyst±piæ do Zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia takiego wniosku. Wykonawca powinien wykazaæ ponad wszelk± w±tpliwo¶æ, ¿e zaistnia³a zmiana ma bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania zamówienia oraz okre¶liæ stopieñ, w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ pisemny wniosek o dokonanie waloryzacji najwcze¶niej w dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych zmiany.
5. Zmiany wynagrodzenia, o których mowa w ust. 1 lit. e niniejszego paragrafu, mog± polegaæ zarówno na jego wzro¶cie jak i obni¿eniu i mog± byæ wprowadzone wy³±cznie wtedy, gdy maj± one wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. W przypadku ich wyst±pienia ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z pisemnym wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia takiego wniosku.
Strona umowy ¿±daj±ca zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, przedstawia drugiej Stronie odpowiednio uzasadniony wniosek, zawieraj±cy dowody potwierdzaj±ce zmianê kosztów realizacji przedmiotu umowy (w szczególno¶ci faktury, kalkulacje, zestawienia kosztów itp.) dla wykazania ponad wszelk± w±tpliwo¶æ, ¿e zaistnia³a zmiana ma bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania umowy oraz okre¶liæ stopieñ, w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia...
Pozosta³e informacje znajduj± siê w za³±czniku nr 4 do SWZ - umowa projekt paragraf 13

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.