Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00104839/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług przewozowych w związku z realizacją projektu „Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęczyno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska 26
1.5.2.) Miejscowość: Sulęczyno
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-320
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suleczyno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suleczyno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10630751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług przewozowych w związku z realizacją projektu „Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-863d4bf6-818e-41ee-91d4-cf04955cf2b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056233/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług przewozowych w związku z realizacją projektu „Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021- 2027, EFS+2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRK.271.1.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych uczniów szkół podstawowych wraz z ich opiekunami, dla których organem prowadzącym jest Gmina Sulęczyno w związku z realizacją projektu „Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno”, w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) zgodnie z planowanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem na usługę transportową.
Wykonawca zapewni opiekę nad uczniami w czasie dowozu do szkół i odwozu ze szkół. Opiekun przewozu ponosi odpowiedzialność za uczniów przewożonych od chwili wejścia do autobusu na danym przystanku, do chwili wyjścia z pojazdu i przekazania ich pod opiekę szkoły oraz w drodze powrotnej; od chwili wejścia do autobusu przy szkole do chwili opuszczenia autobusu przez ucznia na przystanku w swojej miejscowości.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i opiekuna oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów oraz zapewnienie miejsc siedzących dla wszystkich dzieci i opiekuna.
Wykonawca lub podwykonawca zapewni realizację przedmiotu zamówienia sprawnymi busami / autobusami, posiadającymi aktualne badania techniczne, niezbędne ubezpieczenia do przewozu wszystkich uczestników w każdym z terminów, dopuszczonymi do ruchu, w stanie technicznym nie budzącym zastrzeżeń, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), o odpowiednim stanie sanitarnym, utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej, ogrzewanymi w okresie zimowym. Zamawiający zaleca, aby pojazdy służące do realizacji zamówienia wyposażone w pasy bezpieczeństwa dla pasażerów. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny autobusów w tym przez służby uprawnione stanu technicznego pojazdów i uprawnień kierowców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29808,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41093,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29808,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIOLKA Przewóz osób
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421308550
7.3.3) Ulica: Wiślany 1B
7.3.4) Miejscowość: Wiślany
7.3.5) Kod pocztowy: 77-124
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIESŁAW JAŻDŻEWSKI "WIOLKA " PRZEWÓZ OSÓB
jakie przetargi wygrała firma
WIESŁAW JAŻDŻEWSKI "WIOLKA " PRZEWÓZ OSÓB
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29808,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowożenie wraz z opieką w czasie przewozu, niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Ozimek do szkół / przedszkoli / ośrodków opiekuńczych i rewalidacyjno-wychowawczych w roku szkolnym 2025/2026"
- Usługa transportu uczestników obozu adaptacyjnego
- Świadczenie usługi dowozu uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2025/2026.
- ORGANIZACJA KOLONII DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "MAŁE TALENTY"
- Świadczenie usługi przewozowej w zakresie dowożenia uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie gminy Pszczółki do szkół i placówek specjalnych oraz ich odwożenia do miejsca zamieszkania.
- Dowóz niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Dobrodzień do szkół/przedszkoli/ośrodków opiekuńczych i rewalidacyjno - wychowawczych w roku szkolnym 2025/2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.