Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00117145/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136744 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W OSTROWI MAZOWIECKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550733679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gkostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gkostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gkostrow.pl/category/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10cc86d0-e60b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117145/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.260.25.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych pojemników w ilości:
- Pojemniki PA 1,1 m3 na odpady zmieszane szt. 300 +/- 10% - kolor czarny
- Pojemniki PA 1,1 m3 na odpady z papieru i tektury szt. 150 +/- 10% - kolor niebieski
- Pojemniki PA 1,1 m3 na opady z tworzyw sztucznych szt. 150 +/- 10% - kolor żółty
- Pojemniki PA 1,1 m3 na odpady ze szkła szt. 100 +/- 10% - kolor zielony
- Pojemniki 120 l na odpady zmieszane szt. 150 +/- 10% - kolor czarny
Ilość pojemników wskazana przez Zamawiającego jest wartością szacunkową służącą do skalkulowania przez Wykonawców ofert porównywalnych. Faktyczne zapotrzebowanie, określającą dokładną ilość, zawierającą się w ramach +/- 10% Zamawiający wskaże na etapie realizacji umowy.
Oferowane pojemniki powinny być:
• wyprodukowane z tworzywa sztucznego HDPE (polietylen niskociśnieniowy wysokiej gęstości)
• odporne na starzenie się materiału, niskie i wysokie temperatury oraz niszczące działanie związków chemicznych
• części metalowe odporne na korozję
• cichobieżne, w pełni ogumione i stabilne opony
• przystosowane do wszystkich grzebieniowych systemów opróżniania
• kompatybilne z systemem identyfikacji oraz systemem ważenia pojemników
• pojemniki posiadające Certyfikat zgodności z norma EN 840
Odbiór zamówienia zostanie potwierdzony protokołem potwierdzającym wymagany stan techniczny, będący podstawą do potwierdzenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz wystawienia faktury przez Dostawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTENUR POLSKA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9172154093
7.3.3) Ulica: wojska polskiego 18
7.3.4) Miejscowość: mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
| 2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz zasilania awaryjnego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ostrów Mazowiecka"
- Kompleksowe wykonanie instalacji stałych urządzeń gaśniczych zraszaczowych w obiektach Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Starym Lubiejewie
- Zakup traktora wraz z kosiarką bijakową
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 (Drugie postępowanie)
- Dostawy gazów medycznych i ciekłego azotu wraz z dzierżawą zbiorników
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych przełączników sieciowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pawłowice dla Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne o pojemnościach 80, 120, 140, 240 litrów
- Dostawy kontenerów o pojemnościach 660, 770, 1100 litrów do gromadzenia odpadów w Mieście Mysłowice
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wąsewo w 2026 r.
- Dostawa Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych, znieczulenia przewodowe i pojemniki na odpady z podziałem na pakiety
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





