eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec nad Wisłą › Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 783 627 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2268532-a226-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2268532-a226-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070648/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą (Polski Ład I)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076573

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGKOŚiI.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 815295,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy nawierzchni dwóch odcinków dróg wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą.
1. Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Kopernika w Solcu nad Wisłą obejmie odcinek o długości 190 mb. w zakresie:
1.1 Konstrukcja jezdni (KR1):
- kostka betonowa brukowa – 8 cm
- podsypka cementowo-piaskowa – 4 cm
- warstwa podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm -20cm,
- warstwa mrozochronna z mieszanki związanej cementem klasa C1,5/2,0< 4,0 MPa -15cm.
1.2. Konstrukcja zjazdu:
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - 8cm
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 -4cm
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63mm -15cm,
-15cm- warstwa mieszanki związanej cementem C1,5/2,0< 4,0 MPa
1.3. Konstrukcja poboczy:
- grys wapienny 8/11 -5cm
- geowłóknina separacyjna
1.4 Odwodnienie:
Odwodnienie jezdni odbywało się będzie w sposób powierzchniowy poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne nawierzchni jezdni do istniejących wpustów deszczowych
1.5. Regulacja studni i zaworów infrastruktury wod-kan.
1.6. Klasa drogi: L
1.7. Szerokość projektowanej jezdni 5,5 m
1.8. Pochylenie poprzeczne jezdni: 2% jednostronne.
Parce będą się odbywały pod nadzorem archeologicznym.

2. Przebudowa drogi wewnętrznej w Glinie obejmie odcinek o długości 775 mb w zakresie:
2.1. Konstrukcja jezdni:
-warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70 - 4cm
-warstwa wiążąca z AC 16 W 50/70 -4cm
- warstwa wzmacniająca istniejącą podbudowę z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm. -10 cm (średnio)
2.2. Konstrukcja mijanki:
- warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70-4cm
- warstwa wiążąca z AC 16 W 50/70-4cm
- warstwa podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm-20cm
- warstwa mrozochronna z mieszanki związanej cementem klasa C1,5/2,0< 4,0 MPa
2.3. Konstrukcja poboczy:
- kruszywo łamane 0/31,5, stabilizowane mechanicznie -10cm
2.4. Odwodnienie:
Odwodnienie jezdni odbywało się będzie w sposób powierzchniowy poprzez odpowiednie spadki poprzeczne.
2.5. Klasa drogi: D
2.6. Szerokość projektowanej jezdni: 3,5 m
2.7. Pochylenie poprzecznej jedni: 2%.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, przegotowanie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, czasowej organizacji ruchu oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekty budowlane,
2) Przedmiary robót,
3) SST,
3) Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 816604,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 979072,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 816604,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB s.c. Lubomir Bujała

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB s.c. Stanisław Maliborski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171002400

7.3.3) Ulica: Lubelska 38

7.3.4) Miejscowość: Bełżyce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 816604,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.