Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00076573/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00194764/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 783 627 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2268532-a226-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2268532-a226-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070648/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą (Polski Ład I)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGKOŚiI.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 815295,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy nawierzchni dwóch odcinków dróg wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą.
1. Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Kopernika w Solcu nad Wisłą obejmie odcinek o długości 190 mb. w zakresie:
1.1 Konstrukcja jezdni (KR1):
- kostka betonowa brukowa – 8 cm
- podsypka cementowo-piaskowa – 4 cm
- warstwa podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm -20cm,
- warstwa mrozochronna z mieszanki związanej cementem klasa C1,5/2,0< 4,0 MPa -15cm.
1.2. Konstrukcja zjazdu:
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - 8cm
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 -4cm
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63mm -15cm,
-15cm- warstwa mieszanki związanej cementem C1,5/2,0< 4,0 MPa
1.3. Konstrukcja poboczy:
- grys wapienny 8/11 -5cm
- geowłóknina separacyjna
1.4 Odwodnienie:
Odwodnienie jezdni odbywało się będzie w sposób powierzchniowy poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne nawierzchni jezdni do istniejących wpustów deszczowych
1.5. Regulacja studni i zaworów infrastruktury wod-kan.
1.6. Klasa drogi: L
1.7. Szerokość projektowanej jezdni 5,5 m
1.8. Pochylenie poprzeczne jezdni: 2% jednostronne.
Parce będą się odbywały pod nadzorem archeologicznym.
2. Przebudowa drogi wewnętrznej w Glinie obejmie odcinek o długości 775 mb w zakresie:
2.1. Konstrukcja jezdni:
-warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70 - 4cm
-warstwa wiążąca z AC 16 W 50/70 -4cm
- warstwa wzmacniająca istniejącą podbudowę z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm. -10 cm (średnio)
2.2. Konstrukcja mijanki:
- warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70-4cm
- warstwa wiążąca z AC 16 W 50/70-4cm
- warstwa podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm-20cm
- warstwa mrozochronna z mieszanki związanej cementem klasa C1,5/2,0< 4,0 MPa
2.3. Konstrukcja poboczy:
- kruszywo łamane 0/31,5, stabilizowane mechanicznie -10cm
2.4. Odwodnienie:
Odwodnienie jezdni odbywało się będzie w sposób powierzchniowy poprzez odpowiednie spadki poprzeczne.
2.5. Klasa drogi: D
2.6. Szerokość projektowanej jezdni: 3,5 m
2.7. Pochylenie poprzecznej jedni: 2%.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, przegotowanie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, czasowej organizacji ruchu oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekty budowlane,
2) Przedmiary robót,
3) SST,
3) Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 816604,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 979072,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 816604,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB s.c. Lubomir Bujała
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB s.c. Stanisław Maliborski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171002400
7.3.3) Ulica: Lubelska 38
7.3.4) Miejscowość: Bełżyce
7.3.5) Kod pocztowy: 24-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 816604,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.