eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaUdzielenie kredytu długoterminowego w 2022 roku w kwocie 4 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Oleśnica.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego w 2022 roku w kwocie 4 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Oleśnica.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oleśnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010458

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadstawie 1

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 377 40 36

1.5.8.) Numer faksu: 41 377 40 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaolesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaolesnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminaolesnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego w 2022 roku w kwocie 4 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Oleśnica.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbe8dd87-a07b-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045505/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Udzielenie kredytu długoterminowego w 2022 roku w kwocie 4 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Oleśnica.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082391/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BKŚ.I.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 930141,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w 2022 roku w kwocie 4 000 000,00 zł (słownie złotych: cztery miliony 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Oleśnica.
2. Kwota kredytu – 4 000 000,00 zł (słownie złotych: cztery miliony 00/100)
3. Okres wykorzystania kredytu: od następnego dnia po podpisaniu umowy do 31.12.2022 r.
4. Udostępnienie kredytu: na podstawie każdorazowej dyspozycji Gminy Oleśnica.
5. Karencja w spłacie kredytu: 31.03.2023 r.
6. Spłata kredytu według następującego harmonogramu:

31.03.2023 r. - kwota 65 000,00 PLN
30.04.2023 r. - kwota 65 000,00 PLN
30.06.2023 r. - kwota 65 000,00 PLN
31.08.2023 r. - kwota 65 000,00 PLN
31.10.2023 r. - kwota 65 000,00 PLN

30.04.2024 r. - kwota 100 000,00 PLN
31.07.2024 r. - kwota 130 000,00 PLN
30.09.2024 r. – kwota 120 000,00 PLN

30.04.2025 r. - kwota 100 000,00 PLN
31.05.2025 r.. - kwota 75 000,00 PLN
31.08.2025 r. - kwota 75 832,00 PLN
30.09.2025 r. - kwota 100 000,00 PLN

31.03.2026 r. - kwota 64 000,00 PLN
31.05.2026 r. - kwota 64 000,00 PLN
31.07.2026 r. - kwota 64 000,00 PLN
31.08.2026 r. - kwota 64 000,00 PLN
30.09.2026 r. - kwota 64 000,00 PLN

31.03.2027 r. - kwota 70 000,00 PLN
30.04.2027 r. - kwota 70 000,00 PLN
30.06.2027 r. - kwota 70 000,00 PLN
31.07.2027 r. - kwota 70 000,00 PLN
30.09.2027 r. - kwota 70 000,00 PLN
31.10.2027 r. - kwota 70 000,00 PLN

31.03.2028 r. - kwota 60 000,00 PLN
30.04.2028 r. - kwota 60 000,00 PLN
30.06.2028 r. - kwota 60 000,00 PLN
31.07.2028 r. - kwota 60 000,00 PLN
30.09.2028 r. - kwota 60 000,00 PLN
31.10.2028 r. - kwota 60 000,00 PLN

30.04.2029 r. - kwota 100 000,00 PLN
31.05.2029 r. - kwota 100 000,00 PLN
31.07.2029 r. - kwota 100 000,00 PLN
31.08.2029 r. - kwota 100 000,00 PLN
30.09.2029 r. - kwota 100 000,00 PLN

31.03.2030 r. - kwota 100 000,00 PLN
31.05.2030 r. - kwota 100 000,00 PLN
30.06.2030 r. - kwota 100 000,00 PLN
30.09.2030 r. - kwota 100 000,00 PLN

31.03.2031 r. - kwota 100 000,00 PLN
31.05.2031 r. - kwota 100 000,00 PLN
30.06.2031 r. - kwota 100 000,00 PLN
31.07.2031 r. - kwota 100 000,00 PLN
31.10.2031 r. - kwota 92 000,00 PLN

30.04.2032 r. - kwota 100 000,00 PLN
30.06.2032 r. - kwota 100 000,00 PLN
31.07.2032 r. - kwota 100 000,00 PLN
31.10.2032 r. - kwota 100 000,00 PLN
31.12.2032 r. - kwota 82 168,00 PLN

7. Spłata odsetek: w ratach miesięcznych poczynając od miesiąca, w którym zostanie uruchomiony kredyt.
8. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
9. Na wekslu in blanco i deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania części przyznanego kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu.
11. Zamawiający dopuszcza stosowanie opłat z tytułu oprocentowania kredytu. Inne opłaty lub prowizje np: prowizja przygotowawcza, prowizja od zaangażowania, prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu są niedopuszczalne.
12. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SWZ.
13. Dokumenty, dotyczące Zamawiającego – Gminy Oleśnica, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 SWZ.
14. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 809886,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910508,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 809886,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SGB-Bank S.A. w Poznaniu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-00-05-362

7.3.3) Ulica: Szarych Szeregów 23A

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-462

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 809886,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-29 do 2032-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.