eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO BUDYNKU ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM



Ogłoszenie z dnia 2022-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO BUDYNKU ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania; https://www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO BUDYNKU ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6620a4e0-b571-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020812/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO BUDYNKU ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111165/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOP.3300.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 161240,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest – sukcesywna dostawa OLEJU OPAŁOWEGO lekkiego, objętego kodem CPV: 09135100-5 do budynku Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Kasztanowej 31.
2. Całkowita dostawa szacowana jest na 29 000 litrów oleju opałowego.
3. Poszczególne dostawy będą realizowane partiami na zasadzie doraźnych tankowań w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówienia ilościowego w ilości
do 5500 litrów jednorazowo. Zamawiający posiada 3 zbiorniki o pojemności 2000 litrów.
4. Olej opałowy ma być zgodny z obowiązującą normą PN-C-96024:2011 oraz posiadać własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełniać następujące parametry techniczne:
• Gęstość w temp. 15°C: < 860 kg/m³
• Wartość opałowa: > 42,6 MJ/kg
• Temperatura zapłonu: > 56 °C
• Lepkość w temp. 20°C: < 6,0 mm²/s
• Temperatura płynięcia: < -20°C
• Pozostałość po koksowaniu: < 0,3% (m/m)
• Zawartość siarki: < 0,1% (m/m)
• Zawartość wody: < 200 mg/kg
• Całkowita zawartość zanieczyszczeń:< 24 mg/kg
• Pozostałość po spopieleniu: < 0,01% (m/m)
• Barwa czerwona.
5. Do każdej dostawy Wykonawca ma dołączyć aktualne, potwierdzone za zgodność z oryginałem, świadectwo jakości wydane przez producenta dla danej partii oleju opałowego.
6. Dostawę oleju opałowego należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem lub e-mailem przez uprawnionego pracownika Zamawiającego.
7. Dostawa oleju opałowego będzie realizowana sukcesywnie w czasie obowiązywania umowy, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem w terminie nie dłuższym niż do 4 dni roboczych od zgłoszenia w dni robocze (za dzień roboczy uznaje się dni przypadające od poniedziałku do piątku), w godzinach 7.00 – 14.00, chyba że strony uzgodnią późniejszy termin dostawy.
8. Wykonawca dostawy zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia na koszt własny oraz własnymi środkami transportu (autocysternami z własnymi pompami) posiadającymi ważne świadectwa legalizacji liczników, które muszą posiadać nienaruszone oplombowanie.
9. Wykonawca dostawy pokryje koszt ubezpieczenia zamówienia do momentu jego odbioru przez Zamawiającego.
10. W przypadku wątpliwości co do jakości oleju opałowego Zamawiający zleci wykonanie badań oleju opałowego w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności
z obowiązującymi normami, Wykonawca dostawy oleju opałowego zostanie obciążony kosztami:
a) badania laboratoryjnego,
b) związanymi z usunięciem ewentualnej awarii systemu ogrzewania zasilanego tym olejem opałowym.
c) związanymi z oczyszczeniem systemu ogrzewania.
11. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego ma obowiązek dostarczenia dokumentów potwierdzających, że dokonał zakupu paliwa od dostawcy lub producenta u którego
się zaopatruje (tj.: dowód zakupu oleju opałowego).
12. Faktury VAT będą wystawiane na podstawie dowodów dostawy (WZ).
13. Przy każdorazowym zgłoszeniu zapotrzebowania Wykonawca obowiązany jest do podania aktualnej ceny netto zakupu u producenta 1 litra oleju opałowego lekkiego, która ma być zgodna z aktualnym komunikatem producenta oleju opałowego zamieszczonym na stronie internetowej w dniu zgłoszenia dostawy, który ma być dołączony do faktur VAT wraz
ze świadectwem jakości dostarczonego oleju opałowego.
14. Wykonawca dostawy do każdej faktury dołączy:
a) wykaz zawierający następujące informacje:
- miejsce i datę zakupu
- ilość pobranego oleju opałowego
- potwierdzenie ceny dnia
- nazwisko pobierającego olej opałowy
b) kserokopię certyfikatu/świadectwa jakości dostarczonego oleju opałowego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
c) informacje producenta (komunikat) o aktualnej cenie 1 l. oleju opałowego z dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
15. Każdorazowo w rozliczeniu należy podać ilość oleju obserwowaną podczas napełniania zbiornika na urządzeniu pomiarowym, a nie przeliczoną na temperaturę 15°C.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173356,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173356,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173356,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROŚ SAWICKI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151376478

7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA 2

7.3.4) Miejscowość: PRZYSTAJŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 42-141

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173356,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.