Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00089979/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi asysty technicznej systemu ORACLE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi asysty technicznej systemu ORACLE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2b3d6a6-a13b-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi asysty technicznej systemu ORACLE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089979/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.27.2022.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest Wykupienie na rzecz Zamawiającego asysty technicznej firmy Oracle na poziomie„Software Update License & Support”, w odniesieniu do programów i w terminach określonych w załączniku nr 1a do wzoru umowy i świadczonej na zasadach określonych w załączniku nr 2 do wzoru umowy.
2) Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał status Partnera firmy ORACLE oraz był uprawniony do sprzedaży Asysty
Technicznej dla oprogramowania Oracle Database.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 350000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest Wykupienie na rzecz Zamawiającego asysty technicznej firmy Oracle na poziomie„Software Update License & Support”, w odniesieniu do programów i w terminach określonych w załączniku nr 1b do wzoru umowy i świadczonej na zasadach określonych w załączniku nr 2 do wzoru umowy.
2) Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał status Partnera firmy ORACLE oraz był uprawniony do sprzedaży Asysty
Technicznej dla oprogramowania Oracle Database.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444365,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451656 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 444365,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Red Stack Poland Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213791672
7.3.3) Ulica: Szturmowa 1/12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-654
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444365,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60873,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61844,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60873,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Red Stack Poland Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213791672
7.3.3) Ulica: Szturmowa 1/12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-654
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60873,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Wykonawca dostarczy dokument – certyfikat firmy Oracle potwierdzający wykupienie asysty technicznej na rzecz
Zamawiającego – w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
2) Usługa asysty technicznej będzie świadczona w terminach wskazanych w załączniku nr 1a i załączniku nr 1b do umowy,
która stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek podległych
- Dostawa przeciwciał i materiałów zużywalnych do badań immunohistochemicznych, diagnostycznych oraz antygenu predykcyjnego PDL1 wraz z dzierżawą systemów do wykonywania barwień immunohistochemicznych
- Organizacja konferencji tematycznej w ramach inwestycji KPO
- zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu do siłowni znajdujących się w budynkach UAM w Poznaniu
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Gminy Czerwonak i podmiotów wymienionych w SWZ, na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- Dozór i ochrona osób i mienia ruchomego w obiekcie administracyjno-biurowym znajdującego się w zarządzie WZGKiAM w Poznaniu przy ul. Piekary 17 w 2026r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji serwerowych i dostępowych oprogramowania serwera pocztowego wraz z usługą wsparcia na okres 36 miesięcy dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
- Modernizacja parkomatów obsługujących strefy płatnego parkowania w Gdyni
- Modernizacja wraz z serwisowaniem systemów do automatycznej kontroli Stref Płatnego Parkowania w Gdyni
- "Usługa serwisowa systemu informatycznego"
- U/150/2025 USŁUGA NAPRAWY SYSTEMU INFORMATYCZNEGO GEOSERWER 2.0
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.