Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00047213/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w ramach programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” – dla Jednostek Samorządu Terytorialnego edycja – 2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ BARTOSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510508420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pieniężnego 10 A
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897621890
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopsbartoszyce.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-334e095d-19d8-429f-b1a0-02314378f1df1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w ramach programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” – dla Jednostek Samorządu Terytorialnego edycja – 2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-334e095d-19d8-429f-b1a0-02314378f1df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033557/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w ramach programu Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047213
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 407659,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 307545 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi Asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, na rzecz osób z niepełnosprawnością, będących mieszkańcami Gminy Wiejskiej Bartoszyce
w zakresie adekwatnym do indywidualnych potrzeb osoby z niepełnosprawnością wynikających z karty zakresu czynności w ramach usługi asystencji osobistej do Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025.
2. Bezpośrednim realizatorem ze strony Zamawiającego jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bartoszycach.
3. Usługi będą świadczone w ramach Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025 ze środków Funduszu Solidarnościowego - państwowego funduszu celowego.
4. Zakres usług świadczonych przez Asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością obejmie pomoc przy wykonywaniu codziennych czynności oraz wsparcie w zakresie funkcjonowania
w życiu społecznym.
5. Świadczona opieka musi być zgodna z postanowieniami Programu pn. „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025, warunkami postępowania, złożoną przez Wykonawcę ofertą, niniejszą umową oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
6. Szacunkowa – przewidywana liczba osób objętych usługami Asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością:
1) 8 osób dorosłych z niepełnosprawnościami, w tym 2 osoby z niepełnosprawnością sprzężoną
2) 2 dzieci od ukończenia 2 roku życia do ukończenia 16 roku życia, które posiadają orzeczenie o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami w pkt 7 i 8 w orzeczeniu o niepełnosprawności - konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji.
7. Osoby te będą wspierane w wykonywaniu codziennych czynności oraz codziennym funkcjonowaniu w życiu społecznym.
8. Świadczenie usługi będącej przedmiotem zamówienia, odbywać się będzie w ilości nie większej niż 5858 godzin rocznie oraz nie mniejszej niż 20% wskazanej maksymalnej ilości godzin w okresie trwania umowy.
9. Szacunkowa – przewidywana liczba godzin wynosi:
1) w ilości łącznie 3732 godzin (zegarowych) w przypadku osób dorosłych ze znacznym stopniem niepełnosprawności,
2) w ilości łącznie 1406 godzin (zegarowych) w przypadku osób ze sprzężonym stopniem niepełnosprawności,
3) w ilości łącznie 720 godzin w przypadku dzieci od ukończenia 2 roku życia do ukończenia 16 roku życia
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272397,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284113,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284113,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Komitet Pomocy Społecznej Warmińsko-Mazurski Zarząd Wojewódzki w Olsztynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391230706
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowszczaków 34/3
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-541
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284113,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Przebudowa ul. Lelewela w Bartoszycach
- Zakup awaryjnego zasilania w ramach projektu pt. "Zapewnienie ochrony ludności i odbudowa systemu obrony cywilnej kraju w Gminie Bartoszyce" - ZAKUP AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH MOBILNYCH NA PRZYCZEPIE
- Remont pomieszczeń obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Bartoszycach na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja grupowych i wyjazdowych usług społecznych o charakterze edukacyjno-integracyjnym i prozdrowotnym dla uczestników projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów."
- Świadczenie usług w zakresie badania osób zatrzymanych w jednostkach Policji woj. warmińsko - mazurskiego - II postępowanie
- Świadczenie usług opiekuńczych dla mieszkańców Józefowa w ramach Projektu pn. "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RWS)"
- "Świadczenie usług na realizację specjalistycznych zajęć w ramach zadań WOKRO zadanie 2.4 Programu".
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA NA TERENIE MIASTA KARPACZA W OKRESIE OD 01.01.2026 r. DO 31.12.2026
- ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.