Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00072661/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
- 2021/BZP 00075988/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-08
- 2021/BZP 00083094/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135093 z dnia 2021-08-03 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębu
0090-Mariackie oraz dla obrębu 0091-Śródmieście 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483620876
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4610971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębu0090-Mariackie oraz dla obrębu 0091-Śródmieście 2.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57dd1ece-b960-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000331/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi badań katastralnych (modernizacja EGiB) (Gd)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072661/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.168.169.2021.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 627500,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębu 0090-Mariackie, zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 298750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębu 0091-Śródmieście 2, zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 328750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-GEO Tomasz Zasowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7981260803
7.3.3) Ulica: Młodynie Dolne 47
7.3.4) Miejscowość: Radzanów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-807
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część prac terenowych i kameralnych 30%
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-GEO Tomasz Zasowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7981260803
7.3.3) Ulica: Młodynie Dolne 47
7.3.4) Miejscowość: Radzanów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-807
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część prac terenowych i kameralnych 30%
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa układu komunikacyjnego na ul. Broni, Planty w Radomiu
- Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją instalacji hydrantowej Ośrodka Kultury i Sztuki "Resursa Obywatelska''
- Remont połaci dachowej, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej i uziemiającej oraz elewacji, schodów zewnętrznych, rampy wyładunkowej oraz patio w budynku nr 99 - Kasyno w m. Radom
- DOSTAWĘ STRZYKAWKI AUTOMATYCZNEJ DO PODAWANIA KONTRASTU
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ul. Warzywnej, Przemysłowej i Marywilskiej w Radomiu.
- Dostawa urządzeń podtrzymujących sieć informatyczną dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odczyt dawek indywidulanych pochodzących od promieniowania jonizującego gamma, rtg lub neutronowego przy użyciu dawkomierzy termoluminescencyjnych dla NIO-PIB o/ Gliwice
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla dwóch obrębów ewidencyjnych Patoki, Janowice w gminie Nieborów, powiat łowicki, województwo łódzkie
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Kawęczyn Sędziszowski, gmina Sędziszów Małopolski, powiat ropczycko - sędziszowski
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej na potrzeby regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy drogi, utwardzenie nawierzchni wraz z budową kanalizacji deszczowej w podziale na 2 części".
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.