Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00067948/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych z Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146726100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokratesa Starynkiewicza 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-015
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uczkin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uczkin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9611225-a08c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych z Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9611225-a08c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045752/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wywóz i utylizacja odpadów medycznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00067948
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UCZKIN/ZP-01/01/2023/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 624805.44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych z Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załączniku nr 1 do SWZ . Opis przedmiotu Zamówienia oraz Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.
3. Kody i nazwy Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) opisujące przedmiot zamówienia:
a 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
b 90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
c 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
d 90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych
e 90524100-7 - Usługi gromadzenia odpadów szpitalnych
f 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania danych podwykonawcy.
5. Informacje dodatkowe:
a. Zamawiający nie przewiduje opcji.
b. Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.
6. Wykonawca oświadczy, że przekaże Zamawiającemu, najpóźniej w dniu przejęcia zadań, o których mowa w § 1 umowy oświadczenie stanowiące wykaz pracowników, którzy będą wykonywać czynności stanowiące przedmiot Umowy wskazane w § 1, (pracownicy odbierający odpady i pracownicy transportujący odpady) zawierający dane tj. imię i nazwisko oraz udokumentuje, iż osoby te zatrudnione są na podstawie umowy o pracę, poprzez złożenie w tym zakresie stosownego oświadczenia zawierającego dodatkowo informacje dotyczące daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i zakresu obowiązków pracownika, a także będzie składał w/w wykaz osób na każde wezwanie Zamawiającego - zał. nr 10 do SWZ.
7. W przypadku zmiany pracowników wykonujących czynności stanowiące przedmiot zamówienia wskazane w § 1 umowy Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o takiej zmianie wcześniej (tj. przed nastąpieniem zmiany), zmiana ta nie wymaga zmiany umowy, a zamienni pracownicy muszą spełniać wymagania realizacji przedmiotu umowy.
8. Nie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w we wskazanych terminach będzie traktowane jako niedopełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi wskazane na podstawie umowy o pracę.
9. Wizja lokalna: Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych
90524100-7 - Usługi gromadzenia odpadów szpitalnych
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 638419.32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 638419.32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 638419.32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "ECO-ABC" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "SABA" Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012124833
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 638419.32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostępu w pawilonie E Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Publikacja i promocja artykułów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotyczących edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez użytkownika licencji IDL wraz z dostawą nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego opartego o rozwiązanie firmy Fortinet wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi asysty technicznej (...)
- Usługa ratownictwa wodnego
- Zakup układów oddechowych do urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w Szpitalu Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim i Rydułtowach
- Usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych i żywnościowych ze szpitala w Mławie
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z placówek Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - drugie postępowanie
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych z jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2025
- Odbiór odpadów o kodzie 18 01 80 z jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o."
- Odbiór i termiczna utylizacja odpadów niebezpiecznych pochodzących z działalności służb medycznych oraz związanych z nimi badań działów Szpitala Powiatowego w Więcborku NOVUM-MED Sp. z o. o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.