eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Zaprojektowanie i instalacja klimatyzacji w audytorium PD w budynku "Hydro" Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i instalacja klimatyzacji w audytorium PD w budynku „Hydro” Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 11/ 12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 347 12 49, 58 348 24 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@wilis.pg.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pg.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i instalacja klimatyzacji w audytorium PD w budynku „Hydro” Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65f079ee-9e00-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078550/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 6/WILIŚ/2022, CRZP 52/002/R/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77107,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z wykonaniem klimatyzacji w sali audytorium PD, obejmujące w zakresie poniższe prace do wykonania: 1)opracowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji projektowo-kosztorysowej (koncepcyjnej i wykonawczej, przedmiaru i kosztorysu ofertowego),
2) wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i robotami towarzyszącymi zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem, o którym mowa w pkt.1) powyżej 3) serwisowanie instalacji i urządzeń będących przedmiotem zamówienia w okresie gwarancji i rękojmi. 2. Adres inwestycji: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Gabriela Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek nr 20 „Hydro”, audytorium PD. Pomieszczenie znajduje się na parterze budynku Hydro. 3.Przedmiot zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy zwany dalej PFU, stanowiący zał. nr 3 do SWZ i wskazujący wymagane przez Zamawiającego szczegółowe zakresy robót i standardy wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie: a)Projektu koncepcyjnego (zawierającego niezbędne rozwiązania techniczne oraz materiałowe) b) Projektu wykonawczego c)Przedmiaru robót d)Kosztorysu ofertowego. 5. Zakres prac budowlanych obejmuje: a)demontaż wraz z utylizacją istniejącej instalacji klimatyzacji b)montaż jednostek wewnętrznych klimatyzacji c)montaż przewodów zasilających jednostki (poziomy, piony)
d)montaż izolacji na przewodach chłodniczych e)montaż instalacji elektrycznej zasilającej jednostki zewnętrzne i wewnętrzne f)montaż instalacji sterowania i automatyki klimatyzacji g)dostosowanie zasilania elektrycznego na potrzeby projektowanej instalacji h)montaż pomp skroplin i) obudowy i koryta związane z prowadzeniem instalacji chłodniczej (piony, poziomy) przewodów zasilających, przewodów sterowniczych j)montaż jednostek zewnętrznych na elewacji obiektu k)wykonanie przejść instalacji przez ściany zewnętrzne budynku. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się w czynnym obiekcie, budynek na czas realizacji zamówienia nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. 7.Szczegółowy zakres prac i technologia prac opisane są w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ., dając Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i umożliwiając złożenie kompletnej oferty. 8.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na roboty budowlane i urządzenia klimatyzacyjne na okres minimum 60 miesięcy, liczonej od daty podpisania Protokołu Końcowego Odbioru Robót. Gwarancja Wykonawcy nie może ograniczać gwarancji producenta wbudowanych urządzeń.
Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wydłużenie okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane, na zasadach określonych w rozdz. XXVIII SWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SWZ, w dokumentacji, o której mowa w ust. powyżej oraz na podstawie projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ. 10. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny (w szczególności zapewni: dwa razy w roku przeglądy gwarancyjne, usuwanie wad i usterek zgłoszonych w okresie gwarancji) Powyższe Wykonawca zobowiązany jest skalkulować w cenie oferty. 11. Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na: 1)opracowanie dokumentacji projektowej tj. projektu koncepcyjnego i wykonawczego- do 30 dni od dnia zawarcia umowy 2)rozpoczęcie robót budowlanych – niezwłocznie po protokolarnym przekazaniu Terenu Budowy, jednak nie wcześniej niż 30.06.2022r. 3)zakończenie realizacji robót budowlanych – do 1 miesiąca od dnia przekazania Terenu Budowy. 12.Kryteria oceny ofert określone zostały szczegółowo w rozdz. XVIII SWZ. 13.Zamawiający zaleca wizje lokalną na miejscu- szczegóły znajdują się w rozdz. VIII SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

71314100-3 - Usługi elektryczne

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146025,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KLIMAVENT TECHNOLOGY GROUP S.C. Grzegorz Marciniszyn

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KLIMAVENT TECHNOLOGY GROUP S.C. Damian Kupilas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366081963, NIP: 9910507999

7.3.3) Ulica: Nowowiejska 27

7.3.4) Miejscowość: Chróścice

7.3.5) Kod pocztowy: 46-080

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania całego Przedmiotu Umowy strony ustalają w sposób następujący:
a) opracowanie dokumentacji projektowej tj. projektu koncepcyjnego i wykonawczego- do 30 dni od dnia zawarcia umowy
b) rozpoczęcie robót budowlanych – niezwłocznie po protokolarnym przekazaniu Terenu Budowy, jednak nie wcześniej niż 30.06.2022r.
c) zakończenie realizacji robót budowlanych – 1 miesiąc od dnia przekazania Terenu Budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.