eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO RUTYNOWEJ DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO RUTYNOWEJ DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351375886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wielicka 265

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-663

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 123339612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@usdk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzdrowia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO RUTYNOWEJ DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66f1f3fd-c253-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej zamawiającego: Marketplanet OnePlace e Zamawiający dostępnej pod adresem https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
2. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
•komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka aktualnie wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100 MB.
4. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy pzp - ofertę (formularz oferty wraz formularzami kalkulacji cenowej - jeśli są wymagane ) oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, składa się, pod rygorem nieważności:
a) w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
c) podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXXVII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXXVII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-271-2-29/TP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 276659,86 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie odczynników do rutynowej diagnostyki mikrobiologicznej zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 3 oraz 3A do specyfikacji. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp. Wykonawca może wykorzystać Załącznik nr 4 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia wraz z OFERTĄ następujących przedmiotowych środków dowodowych:

Wymagane dokumenty dla krążków:
1. krążki muszą współpracować z dyspenserami 100 mm firmy OXOID, będącymi na wyposażeniu Zakładu Mikrobiologii Klinicznej USD w Krakowie – dołączyć oświadczenie wykonawcy
2. krążki antybiotykowe mają posiadać raport z badania porównawczego EUCAST - dołączyć oświadczenie wykonawcy
3. Opakowania krążków antybiotykowych muszą zawierać instrukcję, która opisuje warunki przechowywania, sposób użycia (procedurę wykonania oznaczenia lekowrażliwości przy użyciu oferowanego produktu) oraz bibliografię (odnośniki do materiałów źródłowych) – dołączyć przykładową instrukcję
4. pozytywna opinia Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów (KORLD) - dołączyć.

Wymagane dokumenty dla gotowych podłóż na płytkach:
5. po jednym certyfikacie kontroli jakości podłoży gotowych na płytkach dla każdego podłoża na płytce wymienio-nego w specyfikacji, który będzie dołączany do każdej serii dostarczanej do laboratorium. Uwaga! Certyfikat kon-troli jakości podłoży na płytkach ma dotyczyć gotowych pożywek, a nie surowców użytych do ich produkcji,
certyfikat kontroli jakości podłoży na płytkach powinien zawierać:
- nazwę podłoża;
- nazwę producenta;
- numer serii podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat;
- termin ważności podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat;
- skład podłoża;
- ogólną charakterystykę podłoża: pH, barwa, opakowanie, kontrola jałowości;
- charakterystykę mikrobiologiczną podłoża: żyzność podłoża, selektywność podłoża kontrolowana na szczepach wzorcowych z kolekcji ATCC, różnicowanie (morfologia kolonii, typ hemolizy, itp.)
- nadruk na płytce (na denku) ma zawierać nazwę podłoża, numer serii, datę i godzinę wylania oraz datę ważności
- dla wszystkich podłoży chromogennych proszę dołączyć kolorowe ulotki w języku polskim
- minimalny termin ważności płytek:
3. podłoża zawierające krew – minimum 5 tygodni,
4. podłoża bez krwi i wybiórcze – minimum 8 tygodni.
- certyfikat kontroli jakości podłoży suchych powinien zawierać:
• nazwę podłoża;
• nazwę producenta;
• numer serii podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat;
• termin ważności podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat;
• skład podłoża;
• ogólną charakterystykę podłoża: pH, barwa, opakowanie, kontrola jałowości;
• charakterystykę mikrobiologiczną podłoża: żyzność podłoża, selektywność podłoża kontrolowana na szczepach wzorcowych z kolekcji ATCC, różnicowanie (morfologia kolonii, typ hemolizy, itp.)

Wymagania dodatkowe:
6. Wymagane są certyfikaty ISO 9001 i ISO 13485 - składane z ofertą; certyfikat ISO- wymagany jest do każdej serii produktu dostarczanej do Zamawiającego;
7. Karta charakterystyki do każdego produktu (podłoża, suplementu, testu, krążków);


1. Do przedmiotowych środków dowodowych stosuje się przepis art. 107 ust. 2 / art. 107 ust. 3 ustawy pzp.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodo-we będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie na pod-stawie art. 107 ust. 2 ustawy pzp.
3. Na podstawie art. 107 ust. 3 ustawy pzp wezwanie o którym mowa powyżej (na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy pzp) nie ma zastosowania w przypadku przedmiotowego środka dowodowego jeżeli służy potwierdzeniu zgod-ności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający wymaga złożenia wraz z OFERTĄ następujących przedmiotowych środków dowodowych:

Wymagane dokumenty dla krążków:
1. krążki muszą współpracować z dyspenserami 100 mm firmy OXOID, będącymi na wyposażeniu Zakładu Mikrobiologii Klinicznej USD w Krakowie – dołączyć oświadczenie wykonawcy
2. krążki antybiotykowe mają posiadać raport z badania porównawczego EUCAST - dołączyć oświadczenie wykonawcy
3. Opakowania krążków antybiotykowych muszą zawierać instrukcję, która opisuje warunki przechowywania, sposób użycia (procedurę wykonania oznaczenia lekowrażliwości przy użyciu oferowanego produktu) oraz bibliografię (odnośniki do materiałów źródłowych) – dołączyć przykładową instrukcję
4. pozytywna opinia Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów (KORLD) - dołączyć.

Wymagane dokumenty dla gotowych podłóż na płytkach:
5. po jednym certyfikacie kontroli jakości podłoży gotowych na płytkach dla każdego podłoża na płytce wymienio-nego w specyfikacji, który będzie dołączany do każdej serii dostarczanej do laboratorium. Uwaga! Certyfikat kon-troli jakości podłoży na płytkach ma dotyczyć gotowych pożywek, a nie surowców użytych do ich produkcji,
certyfikat kontroli jakości podłoży na płytkach powinien zawierać:
- nazwę podłoża;
- nazwę producenta;
- numer serii podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat;
- termin ważności podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat;
- skład podłoża;
- ogólną charakterystykę podłoża: pH, barwa, opakowanie, kontrola jałowości;
- charakterystykę mikrobiologiczną podłoża: żyzność podłoża, selektywność podłoża kontrolowana na szczepach wzorcowych z kolekcji ATCC, różnicowanie (morfologia kolonii, typ hemolizy, itp.)
- nadruk na płytce (na denku) ma zawierać nazwę podłoża, numer serii, datę i godzinę wylania oraz datę ważności
- dla wszystkich podłoży chromogennych proszę dołączyć kolorowe ulotki w języku polskim
- minimalny termin ważności płytek:
3. podłoża zawierające krew – minimum 5 tygodni,
4. podłoża bez krwi i wybiórcze – minimum 8 tygodni.
- certyfikat kontroli jakości podłoży suchych powinien zawierać:
• nazwę podłoża;
• nazwę producenta;
• numer serii podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat;
• termin ważności podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat;
• skład podłoża;
• ogólną charakterystykę podłoża: pH, barwa, opakowanie, kontrola jałowości;
• charakterystykę mikrobiologiczną podłoża: żyzność podłoża, selektywność podłoża kontrolowana na szczepach wzorcowych z kolekcji ATCC, różnicowanie (morfologia kolonii, typ hemolizy, itp.)

Wymagania dodatkowe:
6. Wymagane są certyfikaty ISO 9001 i ISO 13485 - składane z ofertą; certyfikat ISO- wymagany jest do każdej serii produktu dostarczanej do Zamawiającego;
7. Karta charakterystyki do każdego produktu (podłoża, suplementu, testu, krążków);


1. Do przedmiotowych środków dowodowych stosuje się przepis art. 107 ust. 2 / art. 107 ust. 3 ustawy pzp.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodo-we będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie na pod-stawie art. 107 ust. 2 ustawy pzp.
3. Na podstawie art. 107 ust. 3 ustawy pzp wezwanie o którym mowa powyżej (na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy pzp) nie ma zastosowania w przypadku przedmiotowego środka dowodowego jeżeli służy potwierdzeniu zgod-ności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. OFERTA składana w terminie złożenia oferty ma zawierać:
a) FORMULARZ OFERTY – sporządzony według wzoru – załącznik nr 2 do SWZ
b) FORMULARZ Kalkulacja cenowa - Opis Przedmiotu Zamówienia sporządzony według wzoru – załącznik nr 3 i 3A do SWZ
c) Formularz systemowy OFERTY wygenerowany przez Platformę e-Zamawiający i za jej pośrednictwem wy-pełniony – formularz składany pomocniczo. Zamawiający zastrzega, że poprawi niezgodności pomiędzy Formularzem Oferty wygenerowanym przez Platformę e-Zamawiający a formularzem oferty złożonym przez Wykonawcę według odpowiedniego wzoru stanowiącego załącznik SWZ przyjmując za prawidłową treść ofer-ty złożoną według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ,
d) Oryginał dokumentu wadialnego potwierdzającego wniesienie wadium w formie gwarancji lub poręczeń – je-żeli dotyczy
e) Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej (zalecenie Zamawiającego – nie wymaga się poświad-czenia za zgodność z oryginałem) – jeżeli dotyczy
f) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, którego wzór okre-śla załącznik nr 4 do swz; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświad-czenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy w wykonawców.
g) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeśli dotyczy - o ile ofertę składa pełnomocnik),
h) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegają-cych się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiega-jących się o udzielenie zamówienia).
Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
i) przedmiotowe środki dowodowe

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia ws środków komunikacji elektronicznej: W przypadku gdy dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp. lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zwane dalej dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej upoważnionymi podmiotami, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający może żądać - przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego – kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców w zakresie obejmującym wykonanie zamówienia (art. 59 ustawy pzp). Z treści powyższej umowy powinny w szczególności wynikać zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podział obowiązków Wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace dostępnej pod adresem: https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-22 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pozostałe informacje zawiera SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.