Og³oszenie z dnia 2025-10-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników i dzier¿awa urz±dzenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Bia³ostockie Centrum Onkologii im. M. Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657379
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-027
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@onkologia.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.onkologia.bialystok.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników i dzier¿awa urz±dzenia
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8550959d-540e-4903-9f9e-d11b93f0c1b1
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00479989
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00061991/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.11 Dostawa odczynników do jako¶ciowego wykrywania wysokogennych typów HPV DNA oraz dzier¿awa zautomatyzowanego systemu IVD.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8550959d-540e-4903-9f9e-d11b93f0c1b13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Strona internetowa s³u¿±ca do elektronicznego sk³adania ofert, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy i innych
o¶wiadczeñ lub dokumentów: https://ezamowienia.gov.pl .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê sk³ada siê, pod rygorem
niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci,
w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy dopuszcza w szczególno¶ci nastêpuj±ce
formaty danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. O¶wiadczenie nale¿y do³±czyæ do oferty w polu „Za³±czniki i inne dokumenty
przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
3. Pe³nomocnictwa: Osoba dzia³aj±ca w oparciu o pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w danej procedurze zamówienia
publicznego, przed³o¿y wraz z ofert± jego orygina³ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Bia³ostockie Centrum Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku,
adres: ul. Ogrodowa 12, 15-027 Bia³ystok.
2. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem ochrony danych osobowych w Bia³ostockim
Centrum Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku, mo¿liwy jest za po¶rednictwem poczty elektronicznej (adres:
iodo@onkologia.bialystok.pl ).
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Administrator przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy ich
nienaruszalno¶æ.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku korzystania z tego
uprawnienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
8.2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, Skorzystanie przez osobê, której dane
osobowe dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie
mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania i jego za³±czników.
8.3. Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osobyfizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a
tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
9. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.49.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. dostawa odczynników do jako¶ciowego wykrywania wysokoonkogennych typów HPV DNA (Human Papillomavirus) przy u¿yciu systemu opisanego w pkt 2 ,
2. dzier¿awa zautomatyzowanego systemu IVD do izolacji kwasów nukleinowych (RNA, DNA), oraz analizy Real-time PCR do diagnostyki medycznej in vitro wraz z oddaniem urz±dzenia do eksploatacji i przeszkoleniem personelu zamawiaj±cego.
Wymagania jako¶ciowe odnosz± siê do co najmniej g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w Za³±cznikach nr 2 i 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Na podstawie art. 441 Pzp zamawiaj±cy przewiduje opcjê o maksymalnej warto¶ci 8,33%, tj. dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zwiêkszenia do 8,33% dostaw przedmiotu zamówienia, w przypadku zwiêkszonego zapotrzebowania np. w wyniku wzrostu liczby pacjentów, zwiêkszonej czêstotliwo¶ci stosowania produktu, w przypadku opó¼nieñ lub przed³u¿aj±cych siê procedur zwi±zanych z przygotowaniem, prowadzeniem lub zakoñczeniem kolejnego postêpowania o udzielenie zamówienia w zakresie przedmiotu to¿samego z przedmiotem niniejszego postêpowania lub w innym przypadku, którego zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ: Parametry dodatkowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Dane identyfikuj±ce oferowany przez wykonawcê przedmiot zamówienia, podane przez wykonawcê w formularzu cenowym (Za³±cznik nr 2 do SWZ), s± przedmiotowym ¶rodkiem dowodowym.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Dane identyfikuj±ce oferowany przez wykonawcê przedmiot zamówienia, podane przez wykonawcê w formularzu cenowym (Za³±cznik nr 2 do SWZ), s± przedmiotowym ¶rodkiem dowodowym.Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie – zapisu nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Je¿eli dotyczy: O¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1Ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego – Za³±cznik nr 4 do SWZ.
2. Je¿eli dotyczy: Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 i 4 Pzp – dotyczy
wykonawców polegaj±cych na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
3. Je¿eli dotyczy: O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy
lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
(o¶wiadczenie sk³adane w interaktywnym Formularzu ofertowym – Za³±cznik nr 1 do SWZ).
4. Je¿eli dotyczy: Gwarancje lub porêczenia, je¿eli zamawiaj±cy okre¶li³ wymóg wniesienia wadium (dodatkowe informacje
patrz pkt 12 SWZ).
5. Je¿eli dotyczy: Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy – w
przypadku, gdy w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów
rejestrowych (KRS/CEIDG/inny rejestr).
6. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców – dotyczy ofert sk³adanych przez
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub
innego w³a¶ciwego rejestru – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc±
bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich wpostêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
2. Odpowiednio do wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje siê przepisy dotycz±ce
wykonawcy.
3. Do przygotowania i z³o¿enia pe³nomocnictwa stosuje siê zasady okre¶lone w pkt 14.23.2-14.23.5 SWZ.
4. Sk³adaj±c o¶wiadczenia jak równie¿ wype³niaj±c inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê ubiegaj±cego siê
wspólnie o udzielenie zamówienia, w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich
podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, z zastrze¿eniem punktu 14.6.5 SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zapisy dotycz±ce dopuszczalno¶ci zmian umowy zawarte s± w projektowanych postanowieniach umowy (Za³±cznik nr 5.1 i 5.2 do SWZ) i Dziale VII Rozdziale 3 Pzp.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-22
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- US£UGA SPRZ¡TANIA POMIESZCZEÑ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIA£YMSTOKU
- "PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSI£KÓW DLA PACJENTÓW SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIA£YMSTOKU"
- Dostawa odczynników hematologicznych z kontrolami i materia³ami zu¿ywalnymi wraz z dzier¿aw± analizatora hematologicznego - ZP/TP-17/25
- Dostawa i monta¿ hali namiotowej do m. Toruñ
- POMPIK - Pierwsza Podlaska Wyprawka II
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej obiektu, obs³ugi systemów i urz±dzeñ zabezpieczenia technicznego obiektu OFiP po³o¿onego w Bia³ymstoku przy ulicy Odeskiej 1 w okresie 2025 - 2027
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i dzier¿awa urz±dzenia
- Dostawa odczynników i paneli testowych do analizatorów BioFire FilmArray model TORCH multiplex PCR oraz odczynników do identyfikacji metod± spektrometrii Mas MALDI Biotyper Sirius IVD System.
- Dostawa odczynników i akcesoriów do procesora mikrofalowego Xpress X120 oraz akcesoriów do procesora VIP 6 AI
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW I MATERIA£ÓW ZU¯YWALNYCH WRAZ Z NAJMEM APARATU DO ELEKTROFOREZY BIA£EK, IMMUNOFIKSACJI I ANALIZY BIA£EK PMR METOD¡ IZOELEKTROOGNISKOWANIA
- Dostawa odczynników hematologicznych z kontrolami i materia³ami zu¿ywalnymi wraz z dzier¿aw± analizatora hematologicznego - ZP/TP-17/25
- Zakup i dostawa odczynników do analityki ogólnej
wiêcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.