Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00144177/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-13
- 2025/BZP 00196460/01 - Wynik z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup materiałów promocyjnych na zabezpieczenie działalności dla Działu Promocji i Wymiany Międzynarodowej oraz Wydziałów AMW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiałów promocyjnych na zabezpieczenie działalności dla Działu Promocji i Wymiany Międzynarodowej oraz Wydziałów AMW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92d924a3-2e5d-4366-93b5-e2ec002fa632
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088585/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup materiałów promocyjnych na zabezpieczenie działalności dla Działu Promocji i Wymiany Międzynarodowej oraz Wydziałów AMW.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Cz. III - projekt KA220-HED-2023-1-RO1-KA220-HED-000155888 NAVY-INS Tech, cz. IV - Erasmus+ (KA131) 2024-1-PL-01-KA131-HED-000225571, cz IX - Projekt EUROGUARD, CZ. X, Projekt NB SWAT-SHOAL
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materiały reklamowe (w szt., chyba że wskazano inaczej):
1. Przekręcany długopis z ABS 1000
2. Krówki z logo 10 kg
3. Smycz reklamowa z nadrukiem 500
4. Notes z logo 200
5. Pendrive 300
6. Osłona na twarz i szyję, 100
7. Flaga reklamowa 30
8. Ulotka promocyjna (dwie wersje 4000+20000) 24000
9. Rollup 12
10. Ulotka A6 (5000szt.+50000szt.) 55000
11. Krówki reklamowe (3 wersje) 50kg
12. Pendrive 30
13. Parasolka 40
14. Długopis 1000
15. Podkładka pod mysz 100
16. Karteczki samoprzylepne 400
17. Koszulka 120
18. Roll-up promocyjny 1
19. Roll-ip dwustronny 2
20. Worki sportowe 100
21. Butelka sportowa 100
22. Długopis 300
23. Opaska odblaskowa 100
24. Smycz reklamowa 100
25. Wizytownik 15
26. Gwizdek bosmański 15
27. Multitool z kombinerkami 20
28. Powerbank solarny 20
29. Notatnik ekologiczny 130
30. Torba papierowa 250
31. Notes z magnesem na lodówkę 130
32. Kubek 30
33. Pendrive 30
34. Roll-up 2
35. Ulotka 500
36. Plakat 100
37. Teczka 180
38. Podkładka po mysz 100
39. Stojak na telefon 30
40. Bombka na stojaku 10
41. Etui niebieskie z podkładem drewnianym w kształcie tarczy 30
42. Torba papierowa z uszami 300
43. Długopis 500
44. Smycz dwustronna 500
45. Spinki metalowe 2 szt. wraz z krawatówką 50
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materiały reklamowe (ilości w szt, chyba że podano inaczej):
1. Kubek z logo 300
2. TORBA papierowa 2000
3. Zestaw prezentowy VIP 200
4. Składany plecka 200
5. Poduszko-kocyk 50
6. Poduszka dmuchana 200
7. Podkładka pod mysz 200
8. Czapka model bucket 100
9. Bluza z logo 20
10. Kubek termiczny 50
11. Gra domino 300
12. Naszywka z rzepem 100
13. Zawieszka zapachowa 300
14. Naklejka na rolce 4
15. Kurtka męska 10
16. Breloczek gumowy 3D 100
17. Koszulka techniczna 105
18. MEDAL (COIN) 50
19. TORBA prezentowa 100
20 TORBA prezentowa 150
21. Pióro wieczne 13
22. Ryngraf 52
23. Pendrive 30
24. Lusterko kosmetyczne 50
25. Krawat 16
26. Przenosnik nawigacyjny w drewnianym etiu 8
27. Zegar słoneczny 10
28. Gwizdek oficera 40
29. Zestaw do wina z szachownicą 20
30. Zestaw 4 kieliszków z metalu 15
31. Kompas nawigacyjny 10
32. Gwizdek bosmana 10
33. Termos 1200 ml 20
34. Zestaw notes z długopisem 30
35. Notes w sztywnym etui 50
36. Smycz z logo 275
37. Długopis 500
38. Ołówki 500
39. Kubel 50
40. Plecka filcowy 30
41. Krówka 6 kg
42. Płaszcz przeciwdeszczowy 8
43. Waga do bagażu 10
44. Kubek termiczny 10
45. Ręcznik sportowy z mikro fibry 15
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materiały reklamowe:
1. Notes reklamowy 50szt.
2. Niezbędnik krawiecki 50szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materiały reklamowe:
1. Pinsy metalowe 300szt.
2. Długopis metalowy 300szt.
3. Apaszka z logo 50szt.
4. Notes z kolorowymi znacznikami i długopisem 200szt.
5. Kubek 150szt.
6. Torba na zakupy składana 100szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materiały reklamowe:
1. Kalendarze trójdzielne 1000szt,
2. Kalendarz książkowy 300szt,
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materiały reklamowe:
1. Namiot pneumatyczny, stałociśnieniowy 1szt.
2. Dmuchana figura 1szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materiały reklamowe (ilości podane w szt.)
1 Parasol sztormowy 10
2 Parasol składany 20
3 Głośnik z radiem FM 50
4 Ładowarka indukcyjna 25
5 Torba bawełniana 100
6 Torba z bawełny 50
7 Plecak z bawełny 50
8 Saszetka na pas 50
9 Notatnik 50
10 Blok z karteczkami 50
11 Pamięć USB 40
12 Długopis 100
13 Długopis 100
14 Ołówek 50
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materiały reklamowe:
1 Matryca do pinsów 1szt.
2 Pinsy 170 - 1szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materiały reklamowe:
1 Plecak na laptopa 15,6" 20 szt.
2 Portfel skórzany 20szt.
3 Elegancki długopis 25szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materiały reklamowe:
1 Zestaw upominkowy I (teczka + pióro wieczne) 8 zestawów
2 Zestaw upominkowy II (teczka + długopis) 8 zestawów
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wizualizację oferowanych materiałów promocyjnych wraz z propozycją naniesienia logo i napisów (prezentacja w postaci elektronicznej) podpisana elektronicznie5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
wizualizacja oferowanych materiałów promocyjnych wraz z propozycją naniesienia logo i napisów (prezentacja w postaci elektronicznej) podpisana elektronicznieSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy § 11:„(…) 2. Strony dopuszczają możliwość zmian Umowy w następujących przypadkach:
1) zmiana Stron Umowy na zasadach Kodeksu cywilnego,
2) zmiana banków lub numerów kont bankowych,
3) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, niezależnych od woli Stron.
3. Zamawiający przewiduje również możliwość zmian postanowień zawartej Umowy
w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy wystąpią uzasadnione okoliczności powodujące konieczność zmiany zaoferowanego produktu, np.: z powodu wycofania go z produkcji lub zaprzestania produkcji danego produktu (zakończenia cyklu produkcyjnego danego modelu). Zaistnienie takiej sytuacji musi być udokumentowane – poparte stosownym oświadczeniem producenta. Produkt zamienny nie może cechować się gorszymi parametrami technicznymi, musi być kompatybilny z pozostałymi elementami przedmiotu Umowy oraz nie może powodować podwyższenia ceny Umowy wynikającej z oferty przetargowej.
4. Umowa jest nieważna w przypadku naruszenia postanowień art. 457 PZP.
5. W braku odmiennego zastrzeżenia umownego wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.”
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-13
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remont budynku nr 42 Gdynia ul. Dickmana 10
- Remont schodów zewnętrznych przy budynku nr 277 WOMP Gdynia
- SUKCESYWNE DOSTAWY POJEMNIKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA ODPADY MEDYCZNE DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Meble do pomieszczeń Dziekanatu na Wydziale Informatyki
- DOSTAWĘ TŚM WRAZ ZE SZKOLENIEM Z ICH UŻYCIA NA ZABEZPIECZENIA EKSPLOATACJI POJAZDÓW PODWODNYCH SAAB SEAEYE FALCON
- Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2025 roku
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na organizacji wydarzenia pod nazwą Made in Wroclaw
- Dostawa materiałów promocyjnych w ramach realizacji projektu Politechniczna sieć VIA CARPATIA.
- BZP.272.41.2025.ŁC POMPIK - Pierwsza Podlaska Wyprawka
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów na potrzeby Fundacji Orły Sportu.
- "Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Centrum Współpracy Międzynarodowej, w tym w ramach projektu Erasmus+"
- Dostawa materiałów reklamowych i gadżetów związanych z promocją Uczelni dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.