Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00074830/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134444 z dnia 2021-08-03 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Pławce – Zdziechowice wraz z przebudową odcinka sieci wodociągowej w Brzeziu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Wielkopolska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258193
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Daszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 612867737, +48 612867736
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sroda.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Pławce – Zdziechowice wraz z przebudową odcinka sieci wodociągowej w Brzeziu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-037a7438-c387-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000308/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa kanalizacji sanitarnej Pławce – Zdziechowice wraz z przebudową odcinka sieci wodociągowej w Brzeziu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich ( EFRROW) w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074830/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiZ.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 614765,39 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Pławce – Zdziechowice1) Zakres zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pławce – Zdziechowice gmina Środa Wielkopolska.
W zakresie zamówienia jest wykonanie prac pomiarowych i przygotowawczych, prac ziemnych i montażowych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej – 473 mb, przyłączy sanitarnych do posesji 30 szt., montaż studzienek połączeniowych z kręgów betonowych fi 1000 oraz studzienek PCV fi 425, przepompowni ścieków, montaż studzienek z rur karbowanych na odgałęzieniach sanitarnych granicznych na terenie zabudowanych posesji oraz robót związanych z odtworzeniem nawierzchni dróg utwardzonych z zachowaniem reżimu technologicznego dla dróg utwardzonych kruszywem kamiennym.
Wykonawca musi odtworzyć nawierzchnie dróg wykonując odtworzenie warstw konstrukcyjnych drogi po śladzie wykopu oraz warstwę wierzchnią grubości 10 cm z kruszywa kamiennego na całej szerokości drogi – planowanego odcinka o szerokości nie mniej niż 5 m.
Wykonawca winien uiścić opłatę za zajęcie pasa drogowego naliczoną zgodnie z obowiązującymi stawkami przez właściwego zarządcę drogi.
U w a g a: załączony projekt budowlano wykonawczy obejmuje cały zakres prac, przedmiotem niniejszego zamówienia są następujące odcinki sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami:
SR11- SR1, SR1-SR10, SR1-PŚ1, PŚ1-SR12, SR12-SR20, SW1 do istniejącej
Wykonawca musi zapewnić:
- zgodność projektowanej przepompowni ścieków z działającym systemem monitorowania ścieków w oparciu o technologię GPRS. Należy zainstalować w niej sterownik który będzie kompatybilny z oprogramowaniem Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Wodociągów i Kanalizacji w Środzie Wlkp. , który pozwoli przekazywać informację o jej pracy do dyspozytorni na oczyszczalnie ścieków w Chwałkowie.
- połączenie istniejącego rurociągu tłocznego do nowo budowanej przepompowni ścieków.
- utwardzenie terenu wokół przepompowni należy wykonać kostką betonową o pow. 20m2 wraz z okrawężnikowaniem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 448210,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Budowa sieci wodociągowej w Brzeziu1) Zakres zamówienia obejmuje przebudowę odcinka sieci wodociągowej w Brzeziu.
W zakresie zamówienia jest wykonanie prac pomiarowych i przygotowawczych, prac ziemnych i montażowych związanych z przebudową sieci wodociągowej 240 mb, przyłączy wodociągowych 3 szt., hydranty naziemne 2 szt., robót związanych z odtworzeniem asfaltu .
Sieć wodociągową o śr. 110 mm należy wykonać metodą przecisku lub przewiertu w rurze ochronnej zgodnie z decyzją zarządcy drogi.
Wykonawca winien uiścić opłatę za zajęcie pasa drogowego naliczoną zgodnie z obowiązującymi stawkami przez właściwego zarządcę drogi.
Sieć wodociągowa W1 do W8 wraz z włączeniem do istniejącego rurociągu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.5.) Wartość części: 166554,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 535000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 535000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider Usług Komunalno Samorządowych Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Instalacje Wod-Kan Arkadiusz Mrugalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7860007442
7.3.3) Ulica: ul. Wiosny Ludów 3
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"LIDER USŁUG KOMUNALNO-SAMORZĄDOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"LIDER USŁUG KOMUNALNO-SAMORZĄDOWYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 535000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spochacz Sp. z o.o.Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7861720308
7.3.3) Ulica: Ruszkowo 7A
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPOCHACZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SPOCHACZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa nawierzchni ul. Osiedlowej w Wyględach"
- Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych.
- Utworzenie żłobka w Gminie Mała Wieś
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1644K Łopuszna - Dursztyn w miejscowości Krempachy
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych o długości 998,00 m w m. Ratoszyn Drugi, gmina Chodel
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.