eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziczno › Cyfrowa gmina

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyfrowa gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodziczno

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grodziczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziczno 17a

1.5.2.) Miejscowość: Grodziczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-324

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 564729722

1.5.8.) Numer faksu: 564729725

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: benia@grodziczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Profil Nabywcy - Gmina Grodziczno (platformazakupowa.pl) - https://platformazakupowa.pl/pn/ug_grodziczno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyfrowa gmina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c711b143-9e24-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005337/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Cyfrowa gmina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zamówienie jest finansowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2022 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063986

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 141875,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poniżej agenda szkolenia stacjonarnego w siedzibie Urzędu Gminy Grodziczno:
1. Liczba wszystkich uczestników szkolenia 29 (zostaną podzieleni na dwie grupy).

2. Czas trwania 4h dla jednej grupy.

3. Zakres szkolenia:
1) Czym jest cyberbezpieczeństwo i dlaczego jest tak ważne w dzisiejszych czasach?
2) Jakie są metody nieautoryzowanego pozyskania danych? Przykłady.

4. Przykłady zagrożeń:
1) Na jakie zagrożenia należy zwrócić szczególna uwagę? Przykłady.
2) Czym jest phishing?
3) Czym jest ransomware?
4) Czym jest malware
5) Jak bezpiecznie przetwarzać dane: szyfrowanie, przechowywanie, udostępnianie
6) Ciekawość to pierwszy stopień do piekła.

5. Metody obrony oraz przeciwdziałania przed:
1) Wyłudzeniem danych osobowych za pomocą metod socjotechnicznych (phishing)
2) Oprogramowaniem mogącym zablokować dostęp do urządzeń firmowych wraz z plikami znajdującymi się na tych urządzeniach (ransomware).
3) Szkodliwymi programami mogącymi pozyskać dane firmowe oraz osobiste pracowników (malware).
4) Ciekawością pracowników podczas wykonywania ich obowiązków służbowych (czynnik ludzki).

6. Wskazanie miejsc organizacji oraz informacji, które należy chronić, aby zniwelować ryzyko narażenia firmy na straty finansowe.
7. Pytania uczestników.
8. Zamawiający otrzyma materiały ze szkolenia w postaci elektronicznej.
9. Zamawiający otrzyma zapis szkolenia w postaci elektronicznej umożliwiający odtworzenie szkolenia przy pomocy standardowego oprogramowania do odtwarzania plików multimedialnych systemu Windows.
10. Zamawiający otrzyma zaświadczenia o uczestnictwie, ukończeniu szkolenia dla uczestników szkolenia na podstawie wykazu uczestników przekazanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza elektroniczną wersję zaświadczenia.
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 1100,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy 20 laptopów z oprogramowaniem biurowym oraz 2 urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu: „Cyfrowa Gmina”. Pozostałe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

30121100-4 - Fotokopiarki

4.5.5.) Wartość części: 98780,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego, umożliwiającego kompleksowe zarządzanie pracami Rady.
2. Dostawa systemu konferencyjnego - 11 pulpitów przewodowych.
3. Dostawa tabletów do obsługi systemu – 15 sztuk.
4. Przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Zamawiającego dla pracowników Biura Rady oraz Radnych.
5. Zapewnienie transmisji z Sesji Rady poprzez dedykowany serwer transmisji wraz z przeniesieniem nagrań archiwalnych eSesji od początku kadencji 2018-2023.
6. Utrzymanie wdrożonego systemu w infrastrukturze technicznej wykonawcy.
7. Dostęp do aplikacji umożliwiającej automatyczną transkrypcję nagrań z sesji rady 36 godzin nagrań.
8. Świadczenie usługi zdalnej asysty technicznej oraz serwisu systemu informatycznego przez okres 24 miesięcy od dnia wdrożenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 41994,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agnieszka Koziarska-Wilkowiecka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU PROGRES Janusz Wilkowiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732491573

7.3.3) Ulica: Konewka 29

7.3.4) Miejscowość: Inowłódz

7.3.5) Kod pocztowy: 97-215

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawcy byli zobowiązani złożyć przedmiotowe środki dowodowe, które Zamawiający wskazał w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia. Zgodnie z obowiązującym Prawem zamówień publicznych Wykonawcy powinni złożyć przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą. Zgodnie z zapisami SWZ i Ogłoszeniem o zamówieniu Zamawiający nie przewidział uzupełniania przedmiotowych środków dowodowych. Przedmiotowe środki nie zostały złożone wraz z ofertą. Zamawiający wymagał minimalnego okres gwarancji i rękojmi 24 miesięcy – licząc od daty zakończenia wykonania dostawy. Podany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi podlegał ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert. Jeden z Wykonawców w części dotyczącej określenia gwarancji i rękojmi wpisał 20 dni. W postępowaniu odrzucono wszystkie oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawcy byli zobowiązani złożyć przedmiotowe środki dowodowe, które Zamawiający wskazał w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia. Zgodnie z obowiązującym Prawem zamówień publicznych Wykonawcy powinni złożyć przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą. Zgodnie z zapisami SWZ i Ogłoszeniem o zamówieniu Zamawiający nie przewidział uzupełniania przedmiotowych środków dowodowych. Przedmiotowe środki nie zostały złożone wraz z ofertą. W postępowaniu odrzucono wszystkie oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.