eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWykonanie konserwacji i napraw w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia w zakresie usług budowlanych



Ogłoszenie z dnia 2021-08-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134253 z dnia 2021-08-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie konserwacji i napraw w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia w zakresie usług budowlanych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250

1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie konserwacji i napraw w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia w zakresie usług budowlanych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2daec5c-d353-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Wykonanie usług konserwacji i napraw w zakresie usług budowlanych: murarsko-tynkarskich, dekarsko-blacharskich, stolarskich, szklarskich, posadzkarskich, zduńskich w budynkach komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.39.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 692837,00

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżącej konserwacji i napraw w budynkach komunalnych miasta Inowrocławia, zarządzanych przez Inowrocławską Gospodarkę Komunalną i Mieszkaniową Sp. z o.o. w Inowrocławiu (dalej zwaną Zarządcą), w zakresie usług budowlanych: murarsko-tynkarskich, dekarsko-blacharskich, stolarskich, szklarskich, posadzkarskich, zduńskich.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50800000-3 różne usługi w zakresie napraw i konserwacji.
Wykaz nieruchomości budynkowych komunalnych objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby budynków komunalnych objętych przedmiotem zamówienia, rozliczenie usług będących przedmiotem zamówienia w dodatkowych budynkach będzie się odbywać według stawek jednostkowych określonych w ofercie wykonawcy.
2. Zakres przedmiotu zamówienia (dotyczy cz. 1 i cz. 2):
1) usługi budowlane murarsko - tynkarskie: naprawa i uzupełnienie uszkodzonych tynków z pomalowaniem miejsc naprawionych, wymiana uszkodzonych posadzek, wymiana uszkodzonych płytek ceramicznych w posadzkach i na ścianach, naprawa posadzek, stropów po pracach konserwacyjnych, uzupełnienie ubytków ścian z cegieł itp., naprawa stopni betonowych i podestów na klatkach schodowych lub przed klatkami schodowymi, umocowanie do podłoża (zabetonowanie) urządzeń zabawowych, trzepaków, ławek itp., malowanie stolarki drzwiowej i okiennej po robotach konserwacyjnych; obsadzenie elementów pojedynczych w ścianach z cegieł lub podłożach betonowych; zamurowanie i wykonanie przebić w ścianach, naprawa poprzez wyrównanie lub uzupełnienie nawierzchni dróg i chodników, naprawa-remont ogrodzeń i bram, uzupełnianie lub wymiana pojedynczych elementów, przemurowanie kominów ponad dachem, uzupełnienie tynków kominów ponad dachem i w części strychowej, uzupełnienie opasek betonowych;
2) usługi budowlane dekarsko-blacharskie: czyszczenie rynien, koryt i koszy, wpustów ściekowych z piasku, mułu, liści i innych zanieczyszczeń, czyszczenie rur spustowych, usuwanie śniegu z dachów, zrywanie sopli, usuwanie i likwidacja odparzelin pokryć dachowych, pęknięć, naprawa pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych i gospodarczych, usuwanie i naprawa zerwanych elementów dachowych, pokryć, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowych uszkodzonych w czasie silnych wiatrów, zbijanie gzymsów i odparzelin tynków na balkonach i elewacjach oraz kominach, łatanie i naprawa uszkodzeń pokrycia dachowego łącznie z wymianą uszkodzonych miejsc pokrycia i smołowaniem, lutowanie uszkodzeń, prostowanie i mocowanie obróbek blacharskich dachów i elewacji, naprawa i częściowa wymiana elementów konstrukcji dachu, uszczelnianie od spodu dachówek, uzupełnienie uszkodzonego pokrycia z dachówki, uzupełnienie gąsiorów ceramicznych, uszczelnienie i naprawa styków z murami, wymiana uszkodzonego deskowania dachu, zabezpieczenie dachów w trakcie opadów ,
3) usługi stolarskie: naprawa podłóg z częściową wymianą, naprawa i wymiana drzwi wewn. i zewnętrznych - regulacja, wymiana lub uzupełnienie listwy profilowej, dorobienie listew przymykowych, dokręcenie zasuw czołowych, przekazanie ślusarzowi do reperacji i ponowne osadzenie wraz z zaryglowaniem i regulacją, wymiana lub dorobienie progu, sklejenie pękniętego ramiaka przy zawiasach, wymiana zamków, wkładek, klamek itp., montaż, wymiana, regulacja samozamykaczy, dorabianie kluczy, osadzanie drobnych elementów w celu zamknięcia pomieszczeń np. kłódki, regulacja skrzydeł okiennych, uszkodzonych spinaczy, wymiana klamerek, baskwili w części wspólnej budynku, wymiana śrub, dorabianie listew przyszybowych, umocowanie obruszonych okapników, uzupełnienie brakujących oraz ich osadzenie jw., wymiana zawiasów, sklejenie pękniętego ramiaka przy zawiasie, fleka jw., wymiana uszkodzonych oliwek, zakrętek oraz dybli okiennych jw., zaprawienie uszkodzonej futryny lub ramiaka okiennego, uzupełnienie brakujących listew przyościeżnicowych i przymykowych, uzupełnienie brakujących lub uszkodzonych szczeblin w ławkach terenowych wolnostojących i stacjonarnych oraz innych elementów drewnianych tzw. małej architektury na terenach przy budynkach;
4) usługi szklarskie: wymiana zniszczonych i uzupełnienie brakujących szyb w stolarce i ślusarce okiennej oraz drzwiowej, uzupełnienie kitu lub listewek mocujących w stolarce lub ślusarce;
5) usługi zduńskie: naprawa pieców kaflowych i trzonów kuchennych poprzez częściowe rozebranie pieca i wymianę uszkodzonych kafli, cegły szamotowej, rusztów, drzwiczek oraz wstawianie wyczystek, wymiana rury zapiecowej, uzupełnienie blachy przed paleniskiem;
6) czyszczenie i naprawa lub wymiana uszkodzonych skrzynek lęgowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 450344,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżącej konserwacji i napraw w budynkach komunalnych miasta Inowrocławia, zarządzanych przez Inowrocławską Gospodarkę Komunalną i Mieszkaniową Sp. z o.o. w Inowrocławiu (dalej zwaną Zarządcą), w zakresie usług budowlanych: murarsko-tynkarskich, dekarsko-blacharskich, stolarskich, szklarskich, posadzkarskich, zduńskich.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50800000-3 różne usługi w zakresie napraw i konserwacji.
Wykaz nieruchomości budynkowych komunalnych objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby budynków komunalnych objętych przedmiotem zamówienia, rozliczenie usług będących przedmiotem zamówienia w dodatkowych budynkach będzie się odbywać według stawek jednostkowych określonych w ofercie wykonawcy.
2. Zakres przedmiotu zamówienia):
1) usługi budowlane murarsko - tynkarskie: naprawa i uzupełnienie uszkodzonych tynków z pomalowaniem miejsc naprawionych, wymiana uszkodzonych posadzek, wymiana uszkodzonych płytek ceramicznych w posadzkach i na ścianach, naprawa posadzek, stropów po pracach konserwacyjnych, uzupełnienie ubytków ścian z cegieł itp., naprawa stopni betonowych i podestów na klatkach schodowych lub przed klatkami schodowymi, umocowanie do podłoża (zabetonowanie) urządzeń zabawowych, trzepaków, ławek itp., malowanie stolarki drzwiowej i okiennej po robotach konserwacyjnych; obsadzenie elementów pojedynczych w ścianach z cegieł lub podłożach betonowych; zamurowanie i wykonanie przebić w ścianach, naprawa poprzez wyrównanie lub uzupełnienie nawierzchni dróg i chodników, naprawa-remont ogrodzeń i bram, uzupełnianie lub wymiana pojedynczych elementów, przemurowanie kominów ponad dachem, uzupełnienie tynków kominów ponad dachem i w części strychowej, uzupełnienie opasek betonowych;
2) usługi budowlane dekarsko-blacharskie: czyszczenie rynien, koryt i koszy, wpustów ściekowych z piasku, mułu, liści i innych zanieczyszczeń, czyszczenie rur spustowych, usuwanie śniegu z dachów, zrywanie sopli, usuwanie i likwidacja odparzelin pokryć dachowych, pęknięć, naprawa pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych i gospodarczych, usuwanie i naprawa zerwanych elementów dachowych, pokryć, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowych uszkodzonych w czasie silnych wiatrów, zbijanie gzymsów i odparzelin tynków na balkonach i elewacjach oraz kominach, łatanie i naprawa uszkodzeń pokrycia dachowego łącznie z wymianą uszkodzonych miejsc pokrycia i smołowaniem, lutowanie uszkodzeń, prostowanie i mocowanie obróbek blacharskich dachów i elewacji, naprawa i częściowa wymiana elementów konstrukcji dachu, uszczelnianie od spodu dachówek, uzupełnienie uszkodzonego pokrycia z dachówki, uzupełnienie gąsiorów ceramicznych, uszczelnienie i naprawa styków z murami, wymiana uszkodzonego deskowania dachu, zabezpieczenie dachów w trakcie opadów ,
3) usługi stolarskie: naprawa podłóg z częściową wymianą, naprawa i wymiana drzwi wewn. i zewnętrznych - regulacja, wymiana lub uzupełnienie listwy profilowej, dorobienie listew przymykowych, dokręcenie zasuw czołowych, przekazanie ślusarzowi do reperacji i ponowne osadzenie wraz z zaryglowaniem i regulacją, wymiana lub dorobienie progu, sklejenie pękniętego ramiaka przy zawiasach, wymiana zamków, wkładek, klamek itp., montaż, wymiana, regulacja samozamykaczy, dorabianie kluczy, osadzanie drobnych elementów w celu zamknięcia pomieszczeń np. kłódki, regulacja skrzydeł okiennych, uszkodzonych spinaczy, wymiana klamerek, baskwili w części wspólnej budynku, wymiana śrub, dorabianie listew przyszybowych, umocowanie obruszonych okapników, uzupełnienie brakujących oraz ich osadzenie jw., wymiana zawiasów, sklejenie pękniętego ramiaka przy zawiasie, fleka jw., wymiana uszkodzonych oliwek, zakrętek oraz dybli okiennych jw., zaprawienie uszkodzonej futryny lub ramiaka okiennego, uzupełnienie brakujących listew przyościeżnicowych i przymykowych, uzupełnienie brakujących lub uszkodzonych szczeblin w ławkach terenowych wolnostojących i stacjonarnych oraz innych elementów drewnianych tzw. małej architektury na terenach przy budynkach;
4) usługi szklarskie: wymiana zniszczonych i uzupełnienie brakujących szyb w stolarce i ślusarce okiennej oraz drzwiowej, uzupełnienie kitu lub listewek mocujących w stolarce lub ślusarce;
5) usługi zduńskie: naprawa pieców kaflowych i trzonów kuchennych poprzez częściowe rozebranie pieca i wymianę uszkodzonych kafli, cegły szamotowej, rusztów, drzwiczek oraz wstawianie wyczystek, wymiana rury zapiecowej, uzupełnienie blachy przed paleniskiem;
6) czyszczenie i naprawa lub wymiana uszkodzonych skrzynek lęgowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 242493,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342278,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438833,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437135,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Omega Paweł Zieliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562483408

7.3.3) Ulica: Miechowice 3

7.3.4) Miejscowość: Miechowice

7.3.5) Kod pocztowy: 88-101

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437135,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188985,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243599,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242620,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Omega Paweł Zieliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562483408

7.3.3) Ulica: Miechowice 3

7.3.4) Miejscowość: Miechowice

7.3.5) Kod pocztowy: 88-101

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242620,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W umowie określono maksymalną nominalną wartość zobowiązania Zamawiającego, łącznie na 2 części ,w wysokości 750000,00 zł brutto.
2021-08-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.