Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061014/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kapliczki domkowej w dz. Orzepowice, ul. Rudzka / Nad Zalewem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.8.) Numer faksu: 324224124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont kapliczki domkowej w dz. Orzepowice, ul. Rudzka / Nad Zalewem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57e8cd5e-8d99-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.64 Remont kapliczki domkowej w dz. Orzepowice, ul. Rudzka/Nad Zalewem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061014/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150487,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Istniejący obiekt architektury sakralnej przeznaczony do remontu to kaplica architektoniczna,
która znajduje się na działkach nr 2749/256 i 4639/276 w obrębie Orzepowic, dzielnicy miasta
Rybnika przy ul. Rudzkiej i ul. Nad Zalewem. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
dodatkowo prowadzone będą na terenie działek 4428/276 i 2747/256, położonych j/w.
Właścicielem obiektu jest Gmina Miasta Rybnik. Kaplica pod wezwaniem św. Floriana
wzniesiona została w 1913r. Obiekt ujęty jest w Gminnej Ewidencji Zabytków. Przedmiotowy
budynek architektury sakralnej jest zrealizowany w technologii tradycyjnej, murowany z cegły na
planie zbliżonym do prostokąta z trójkątnie zamkniętą absydą. Obiekt jednokondygnacyjny.
Dach dwuspadowy przykryty blachą. Boczne ściany zdobione pilastrami połączonymi gzymsem.
W nich po jednym oknie zwieńczonym trójkątnie. Wejście zwieńczone łukiem odcinkowym,
zamknięte drewnianymi drzwiami o przeszklonych górnych płycinach. Wejście zagłębione jest
we wnęce o takim samym zwieńczeniu, przy czym wnęka utworzona jest przez ramę
wymurowaną na froncie. Rama zabezpieczona blaszanym okapem, ponad którym znajduje się
podłużna wnęka, przeszklona, prostokątna o trójkątnym zwieńczeniu. Ponad dach wznosi się
wysoka, trzypiętrowa, schodkowa attyka. Schodki są lekko nachylone na zewnątrz, tworząc
daszki kryte blachą. Górny schodek jest zarazem sygnaturką. Utworzono w nim prześwit
zwieńczony odcinkowym łukiem i zawieszono dzwonek. Sygnaturka zwieńczona blaszanym
krzyżem. Wnętrze nakryte łukowym sklepieniem, podłoga wyłożona płytkami kamiennymi. W
absydzie wymurowano stół ołtarzowy, na którym ustawiono trójdzielny ołtarz z kolumnami. W
ołtarzu obraz Matki Bożej Piekarskiej. Kapliczka stoi na wydzielonej części posesji, z wejściem
oddzielonym od drogi barierą. Otoczona była ozdobnym, metalowym ogrodzeniem, wewnątrz
którego mieściły się jeszcze krzyż kamienny kapliczkowy i figura Najświętszego Serca Pana
Jezusa z 1913 roku. Kapliczka usytuowana była poniżej poziomu chodnika, od którego
prowadziły schody, jednak aktualnie obejście zostało zlikwidowane
w związku z pracami prowadzonymi przy ul. Rudzkiej.
Dane techniczne obiektu:
Powierzchnia zabudowy 15,74 m2
Wysokość 8,23 m
wys. ściany frontowej attykowej (bez krzyża) 7,28 m
Szerokość obiektu 3,60 m
Długość obiektu 4,72 m
Liczba kondygnacji 1
Stan techniczny obiektu ocenia się jako zły – wymagający pilnego generalnego remontu:
Występują uszkodzenia i zarysowania elementów konstrukcyjnych,
Korozja biologiczna tynku zewnętrznego, przy terenach zielonych,
Zabrudzenia tynku zewnętrznego, widoczne działanie warunków atmosferycznych,
Uszkodzenia tynku na ścianach wewnętrznych oraz zewnętrznych,
Stropy w średnim stanie technicznym,
Murowany ołtarz - liczne ubytki i uszkodzenia,
Posadzka w złym stanie technicznym,
Drewniane stolarka posiada uszkodzenia, w złym stanie,
Blacharka na murkach attykowych w złym stanie,
Wykończenie oraz konstrukcja dachu w średnim stanie techniczny,
Brak rur spustowych oraz rynien wokół absydy,
Instalacja elektryczna w złym stanie technicznym.
Zakres i technologia wykonania robót opisane zostały w dokumentacji przetargowej, na którą
składają się: wyciąg z dokumentacji projektowej, rysunek pomocniczy - aktualizacja
zagospodarowania terenu, przedmiar, specyfikacja. Prace należy prowadzić pod nadzorem
Miejskiego Konserwatora Zabytków. Wskazane w projekcie elementy wyposażenia należy
dostarczyć i zamontować. Zrealizować należy całość zamierzenia zgodnie z dołączoną
dokumentacją projektową. Dołożyć należy wszelkich starań by ograniczyć uciążliwości związane
z hałasem i zapyleniem oraz innymi niedogodnościami, wynikającymi z realizacji robót
budowlanych dla mieszkańców posesji przyległych i użytkowników przyległych dróg.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
• Wykonanie wzmocnienia konstrukcji - zszywanie pęknięć muru i stropu poprzez kotwy ze stali
nierdzewnej zastosowane w pasie nad oknami ukryte pod tynkami renowacyjnymi WTA
• Wykonanie iniekcji powstałych rys konstrukcyjnych
Roboty ziemne
• Wykonanie izolacji zewnętrznych ścian
• Roboty rozbiórkowe istniejących elementów chodnika (częściowo rozebrane przy
prowadzonym obecnie remoncie drogi)
• Roboty ziemne - wykonanie wykopu do głębokości posadowienia
• Oczyszczenie podłoża ścian fundamentowych
• Wykonanie podlewek pod fundamenty w celu ich wzmocnienia
• Uzupełnienie tynków
• Izolacja powłokowa ścian fundamentowych
• Zasypywanie wykopu wraz z zagęszczeniem
• Wykonanie opaski z kostki granitowej szer. 0,5 m wokół budynku od strony ogrodu
• Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej przed wejściem do kapliczki (na całej szerokości
terenu) i przylegającego chodnika oraz schodów terenowych
• Wykonanie nowego ogrodzenia i uzupełnienie muru oporowego oraz wykonanie 1 przęsła
bariery drogowej
Roboty wewnętrzne
• Wykonanie izolacji wewnętrznych ścian w pasie przyziemia
• Skucie zniszczonych starych tynków
• Odsolenie powierzchni murów
• Wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej murów poprzez wykonanie blokady metodą
iniekcji
• Wykonanie tynków renowacyjnych WTA
• Skucie posadzki
• Wykonanie izolacji poziomej
• Wymiana stolarki okiennej i drzwi wejściowych na nową drewnianą z odtworzeniem
charakterystycznego wyglądu, w oknach uwzględnić otwory wentylacyjne w ościeżnicach
(wymaga uzgodnienia konserwatorskiego na etapie realizacji inwestycji)
• Wykonanie podtynkowej instalacji elektrycznej
• Naprawa pozostałych tynków wewnętrznych - renowacja tynków ściennych (tynki WTA)
• Osadzenie parapetów wewnętrznych – piaskowiec żółty
• Roboty malarskie – farby oddychające, dyspersyjne
• Ułożenie nowej podłogi z płyt granitowych układanych w karo (wymaga uzgodnienia
konserwatorskiego na etapie realizacji inwestycji)
• Renowacja ołtarza
Roboty zewnętrzne
• Roboty dekarskie
• Demontaż pokrycia z blachy wraz z izolacją i orynnowaniem oraz krzyżem
• Rozbiórka konstrukcji dachu
• Montaż drewnianych elementów więźby dachowej (odtworzenie dachu)
• Wykonanie izolacji konstrukcji dachu
• Wykonanie wykończenia dachu z lekkiej dachówki betonowej - "karpiówki"
w nawiązaniu do pierwotnego pokrycia (typ i kolor wymagają ostatecznego uzgodnienia
konserwatorskiego na etapie realizacji inwestycji)
• Montaż rynien i rur spustowych
• Prace elewacyjne
• Skucie istniejących tynków zewnętrznych, zastąpienie fakturowanych tynków gładkimi,
renowacja detali sztukatorskich (gzyms)
• Szpachlowanie ubytków oraz gruntowanie ścian
• Wykonanie tynku mineralnego renowacyjnego WTA, zgodnie z historycznym wyglądem
(wymaga uzgodnienia konserwatorskiego na etapie realizacji inwestycji)
• Osadzenie parapetów zewnętrznych
• Wykonanie blacharki na elementach poszczególnych ściany attykowej
• Renowacja sygnaturki wraz oczyszczeniem zwieszenia dzwonka i dzwonka (wymaga
uzgodnienia konserwatorskiego na etapie realizacji inwestycji)
• Renowacja krzyża na szczycie kaplicy, wykonanie wielospadowej blacharki pod krzyżem
zgodnie z pierwotnym wyglądem (wymaga uzgodnienia konserwatorskiego na etapie realizacji
inwestycji)
• Renowacja zewnętrznej kapliczki wnękowej zlokalizowanej w szczycie fasady (wymaga
uzgodnienia konserwatorskiego na etapie realizacji inwestycji)
Do obowiązku Wykonawcy będzie należało opracowanie harmonogramu rzeczowo –
finansowego z uwzględnieniem etapizacji zamówienia i terminów realizacji robót (wg wzoru
dołączonego do umowy) przy założeniu, że wartość robót żadnego (z wyłączeniem ostatniego)
etapu nie przekroczy 20% wynagrodzenia umownego, a ilość robót przewidziana do wykonania
w danym etapie będzie adekwatna do wartości tego etapu; harmonogram należy przedstawić do
akceptacji Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Ww. harmonogram
musi zawierać jako ostatni wymagany etap „przeprowadzenie procedury odbiorowej” trwający
min. 7 dni. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby
zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- wykonywanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
- wykonywanie robót ogólnobudowlanych,
- wykonywanie robót budowlanych instalacyjnych,
- wykonywanie robót budowlanych wykończeniowych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający
dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju
macierzystego.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o
wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji
na wykonane roboty, zastosowane materiały, urządzenia i wyposażenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356060,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.F.B. EURO-BUD Zbysław Jędruch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271030169
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 37
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.F.B. "EURO-BUD" ZBYSŁAW JĘDRUCH
jakie przetargi wygrała firma
P.F.B. "EURO-BUD" ZBYSŁAW JĘDRUCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zakup i dostawa laptopa w ramach projektu pn.: "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości".
- Roboty budowlane w ZS3 w Rybniku z podziałem na zad.:1)Budowa bezpiecznego toru do jazdy na hulajnogach, rolkach i rowerach z murem oporowym,2)Budowa dwóch pełnowymiarowych boisk do siatkówki plażowej
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych w ośrodku znajdującym się w Beskidzie Śląskim (w rejonie Ustroń, Wisła, Szczyrk)
- Remont instalacji oświetlenia w budynku Sądu Okręgowego w Rybniku
- Opracowanie modelu hydrodynamicznego systemu kanalizacji deszczowej wraz z wielowariantową koncepcją zagospodarowania wód opadowych na terenie miasta Rybnika
- Remont kapitalny dwóch agregatów kogeneracyjnych produkcji Jenbacher dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.