Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00039955/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zbilk.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zbilk.gdynia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e58eaf7-8f99-47ef-93de-871be783bfbe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037612/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pocztowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00039955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IOZP.MK.241.P.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby Zamawiającego (tj. Gdynia ul. H. Kołłątaja 1) zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1640).
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przesyłki nierejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (listy zwykłe);
2) przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (listy zwykłe priorytetowe);
3) przesyłki rejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (listy polecone);
4) przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (listy polecone priorytetowe);
5) przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym – obszar Europy (listy zwykłe priorytetowe na obszarze Europy);
6) przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym – obszar Europy (listy polecone priorytetowe na obszarze Europy);
7) zwrotne potwierdzenia odbioru (ZPO) do przesyłek rejestrowanych;
8) elektroniczne potwierdzenie odbioru (EPO) do przesyłek rejestrowanych;
9) zwroty niedoręczonych przesyłek rejestrowanych do siedziby zamawiającego w obrocie krajowym i zagranicznym;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera poniższa dokumentacja:
- opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ;
- wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174480,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174480,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174480,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174480,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej instalacji telekomunikacyjnych w pomieszczeniach na poziomie 300 i 400 w budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- Przystosowanie części pomieszczeń technologii basenowej do obowiązujących przepisów w budynku nr 275 w Kompleksie Wojskowym w Gdyni
- Szkolenia dla kadry akademickiej Wydziału Mechaniczno-Elektrycznego
- Dostawa trzech samochodów osobowych dla Straży Miejskiej
- Unieszkodliwianie lub odzysk w II półroczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
- Usługi głosowe telefonii komórkowej wraz z Internetem mobilnym oraz dostawą sprzętu.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przekazów gotówkowych do klientów Oddziału ZUS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Ochrony Zdrowia w Dzierżoniowie w okresie 01.07.2025 r. - 30.06.2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Politechniki Białostockiej
- USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Świadczenie usług pocztowych dla Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Świadczenie usług pocztowych
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.