Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00097607/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych – uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie "Razem Łatwiej"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970738654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 5 Stycznia 14
1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 683842361
1.5.8.) Numer faksu: 683842395
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtz.wolsztyn@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtz-wolsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a51d60d4-599d-4997-ac44-c9af887193101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych – uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a51d60d4-599d-4997-ac44-c9af88719310
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095747/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097607
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRŁ/2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 261856,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 220638,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogólny opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie stałego przewozu osób niepełnosprawnych – uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej (WTZ) w Wolsztynie w roku 2025. Usługa polegać będzie na przewozie uczestników z miejsca zamieszkania do WTZ w Wolsztynie, ul. 5 Stycznia 14A na organizowane zajęcia i z powrotem do miejsca ich zamieszkania. Niektóre zajęcia mogą odbywać się poza terenem siedziby WTZ w Wolsztynie, o czym każdorazowo Wykonawca zostanie powiadomiony wcześniej.
Wymagania szczegółowe w zakresie przebiegu transportu
1) Zgodnie z opracowaniem przez zamawiającego szacunkiem wyjściowym dzienna liczba osób do przewozu (rozumianego jako przewóz na trasie miejsce zamieszkania – warsztaty i następnie odwóz na trasie warsztaty – miejsce zamieszkania) wynosi 16, łączna dzienna liczba kilometrów (w obie strony) wyniesie 270 km, a dni dowozu będzie 182 (od marca 2025 r. do grudnia 2025 r.) i te dane należy uwzględnić przy opracowaniu ceny usługi. Łączna liczba kilometrów wyniesie około 49 140,00 km (przybliżone zapotrzebowanie) (182 dni x 270 km) przez okres wykonywania usługi. Dowożenie będzie odbywało się przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w okresie od 3 marca 2025 r. do 23 grudnia 2025 r. z wyłączeniem miesiąca lipca (miesiąc urlopowy) tj. przez 182 dni.
2) Zamawiający zastrzega, iż w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmianie trasa np. w zakresie zmian miejscowości, a także może ulec zmianie długość trasy (przejazdów). Ze względu na ewentualny wzrost lub zmniejszenie liczby uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej, trasa może ulec zmianie poprzez zwiększenie lub zmniejszenie liczby miejscowości. Ponadto istnieje możliwość czasowego zawieszenia dowozu na jakiejś trasie z powodów niekorzystnych warunków atmosferycznych. Ilość kilometrów może ulec zmianie np. w związku ze zmienną frekwencją uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej, zmianą uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej korzystających z usługi transportowej, organizowanymi wydarzeniami, itp. Ilość może również ulec zmianie w związku z możliwym opóźnieniem rozpoczęcia działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej (WTZ) w Wolsztynie lub w związku z jego zamknięciem, którego wcześniej Zamawiający nie był stanie przewidzieć, a także w związku z sytuacją epidemiczną.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania/zawieszenia usług transportowych w przypadku czasowego zamknięcia placówki, np. z powodu obostrzeń wprowadzonych na terenie kraju w związku z sytuacją epidemiczną lub inną okolicznością, której Zamawiający nie planował i będzie od niego niezależna.
4) Usługi muszą być wykonywane samochodami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych: wyposażonymi w najazdy na wózek lub windy dla wózków inwalidzkich, miejsce przeznaczone do przewozu osoby niepełnosprawnej i złożonego wózka inwalidzkiego, pasy bezpieczeństwa.
5) Samochody muszą być odpowiednio oznakowane, w pełni sprawne (posiadające ważne badania diagnostyczne), zapewniające odpowiednie bezpieczeństwo i komfort jazdy pasażerów.
6) Wykonawca musi zapewnić stały kontakt telefoniczny z pracownikami WTZ, ze względu na stan psychofizyczny uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej.
7) W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczestników WTZ lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę, wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tej osoby lub podstawić pojazd zastępczy w ciągu do 45 minut, zgodnie z wymogami Zamawiającego. W przypadku nie spełnienia ww. warunków Zamawiający zapewni transport na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238289,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321611,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238289,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAJER-TRAVEL DARIUSZ MAJER USŁUGI AUTOKAROWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981406063
7.3.3) Ulica: ul. Przemęcka 6
7.3.4) Miejscowość: Kluczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-234
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-OGRODNICZE DARIUSZ MAJER
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-OGRODNICZE DARIUSZ MAJER
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238289,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i opatrunków dla SPZOZ w Wolsztynie
- "Dostosowanie budynku PCPR oraz Domu Dziecka w Wolsztynie do wymogów ppoż"
- Wykonanie naprawy ostoi parowozu Ol49-69 wraz z wykonaniem pomiarów, zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem
- Sukcesywna 12 miesięczna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ w Wolsztynie
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja 10-dniowego obozu profilaktycznego dla uczestników projektu pn. "Daj sobie szansę"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych okręgu siedleckiego
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2025 i 2026
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.