Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00516501/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
- 2023/BZP 00012118/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku usługowo-mieszkalnego w Lubięcinie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 387 20 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa budynku usługowo-mieszkalnego w Lubięcinie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85e49222-85d9-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033248/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa i rozbudowa budynku usługowo-mieszkalnego w Lubięcinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516501
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i rozbudowa budynku usługowo – mieszkalnego w Lubięcinie II”. Przedmiot inwestycji administracyjnie znajduje się na terenie Gminy Nowa Sól, powiat nowosolski, województwo lubuskie.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia
Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje: projektowanie, wytyczenie, roboty budowlane, próby eksploatacyjne, próby końcowe, uprzątnięcie placu budowy, usunięcie wad, uzyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń, decyzji, uzgodnień, w tym pozwolenia na użytkowanie, opracowanie instrukcji i innych dokumentów niezbędnych do poprawnej eksploatacji przebudowywanych pomieszczeń.
3. Zakres zadania obejmuje:
a) rozbiórkę wybranych elementów zagospodarowania (m.in. dobudowana klatka schodowa, budynki gospodarcze i techniczne – kotłownia, nawierzchnie utwardzone, zbiornik bezodpływowy),
b) przebudowę i rozbudowę budynku,
c) zagospodarowanie terenu, w tym m.in.
- nawierzchnie utwardzone,
- murki oporowe,
- elementy małej architektury,
- uzbrojenie terenu,
- ogrodzenie terenu,
- zieleń niska.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz Programem Funkcjonalno - Użytkowym.
5. Do zadań Wykonawcy należy również ustawienie tablicy promocyjnej w miejscu realizacji zadania z wizualizacją zadania (w momencie rozpoczęcia robót budowlanych, o wymiarze 200x300 cm) oraz tablicy pamiątkowej po zakończeniu inwestycji (rozmiar 80x120 cm). Treść oraz wygląd tablic należy przed zakupem ustalić z Zamawiającym.
UWAGA: W ramach niniejszego postępowania Zamawiający rezygnuje z wyposażenia obiektu w sprzęt komputerowy, tj, komputery, kserokopiarki-skanery, projektor cyfrowy, składany ekran podwieszany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1900000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2380000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1900000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlano-Mechaniczne Robert Kuczała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020377350
7.3.4) Miejscowość: Głogówko
7.3.5) Kod pocztowy: 67-240
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dokumentacja projektowa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Remontowo - Budowlano - Mechaniczne Robert Kuczała
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Remontowo - Budowlano - Mechaniczne Robert Kuczała
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1900000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa myjni - dezynfektora o pojemności 10 tac DIN i suszarki do narzędzi na potrzeby Centralnej Sterylizatorni WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sukcesywna dostawa środków piorąco- dezynfekcyjnych do prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej i operacyjnej wraz z autom. systemem dozowania do pralnico- wirówek na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatu RTC z ramieniem C na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (kaniula 26G, maski krtaniowe, zestaw do inwazyjnego pomiaru, podgrzewany układ oddechowy) na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Zagospodarowanie terenu przy budynku zabytkowego Magazynu Solnego przy Placu Solnym w Nowej Soli.
- Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej sięgacz od ul. Wrocławskiej w Nowej Soli wraz z budową oświetlenia drogowego i odwodnienia.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy Pawilonu rekreacyjno-sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu w bezpośrednim otoczeniu budynku Parku Kultury w Powsinie.
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NIEZBĘDNEJ DO BUDOWY MAGAZYNU ZBIORÓW MUZEALNYCH
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: "Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego"
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.