Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133017 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie terenu wokół wschodniej części zalewu Bagry w Krakowie w zakresie budowy slipu oraz modernizacji ulicy Grochowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetagi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie terenu wokół wschodniej części zalewu Bagry w Krakowie w zakresie budowy slipu oraz modernizacji ulicy Grochowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c56fe6b-d586-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000979/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.64 Wykonanie robót budowlanych dla zagospodarowania terenu wokół wschodniej części zalewu Bagry w Krakowie w zakresie budowy slipu oraz modernizacji ulicy Grochowej wraz z rozbiórką placu z trylinki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094971/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W niniejszym przypadku, Zamawiający w treści SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu przewidział możliwość udzielenia zamówień podobnych, zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6) uchylonej już ustawy Pzp (obecnie na podstawie aktualnych przepisów art. 305 pkt 1) i art.214 ust.1 pkt 7) ustawy Pzp), polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług projektowych i robót budowlanych albo samych robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, lub w innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.54.21.JC1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 440516,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie terenu wokół wschodniej części zalewu Bagry w Krakowie w zakresie budowy slipu oraz modernizacji ulicy Grochowej”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.54.21.JC1.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej w skrócie STWiORB), i przedmiary. Integralną częścią ZiS niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do ZiS, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, wzory oświadczeń o podwykonawstwo i inne, stanowiące Załącznik nr B do ZiS, który jest jej integralną częścią (1 plik w formacie zip).
3. Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest STWiORB oraz dokumentacja projektowa.
4. W ramach zamówienia należy zrealizować na obszarze Parku Bagry Wielkie w Krakowie: Kraków – 281/1 dr, 281/2 dr, 282/2 dr, 283/2 dr, 218/2, 341/1, ob-ręb P-28 Podgórze, a w szczególności wykonać następujące prace, tj.: roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni wraz z wywozem i utylizacją gruzu, wykonanie niwelacji terenu, przebudowę zjazdu publicznego z ulicy Koziej oraz przebudowę ul. Grochowej - na ciąg pieszo-jezdny o zmiennej szerokości 5,0-3,5m tak aby zachować istniejąca zieleń wysoką oraz chodniki o szer.2,0-4,0m a także wykonanie dojazdu i utwardzenie terenu przy projektowanym slipie do wodowania łodzi na zalewie Bagry, ( nawierzchnie utwardzone m.in. z kostki betonowej oraz powierzchni mineralno-żywicznej ), montaż małej architektury w postaci tablic informacyjnych, ławek, oraz budowę slipu do wodowania łodzi, prace ogrodnicze i porządkowe, wykonanie inwentaryzacji w programie R3 Trees/GreenSpaces. Zamawiający informuje i podkreśla, iż droga dojazdowa na teren budowy slipu (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej) jest objęta ważną gwarancją Wykonawcy do dnia 06.10.2026r., co należy wziąć pod uwagę przy planowaniu działań objętych przedmiotem zamówienia. Nawierzchnia wskazanej drogi została zaprojektowana dla kategorii ruchu KR1 - przeznaczenie dla samochodów osobowych ze sporadycznym ruchem pojazdów ciężkich (np. pojazdów obsługi) - w związku z czym Zamawiający wskazuje ograniczenie tonażu do 3,5t. Przed rozpoczęciem budowy slipu Zamawiający wraz z Wykonawcą przeprowadzą inwentaryzację i sprawdzenie stanu technicznego drogi, następnie Zamawiający protokolarne przekaże wskazaną drogę Wykonawcy slipu. Po zakończeniu budowy slipu Zamawiający protokolarnie odbierze odcinek drogi i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń Wykonawca ma obowiązek jej naprawy na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od stwierdzenia uszkodzeń drogi pod rygorem odmowy odbioru i naliczenia kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w ZiS.
8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w ZiS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539818,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539818,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 534818,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRONOSKRAK Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762562099
7.3.3) Ulica: ul. Czatkowice Dolne 19
7.3.4) Miejscowość: Krzeszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-065
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 534818,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
| 2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana i montaż 9 szt. drzwi wewn. i zewn. w budynku ul. Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- "Bieżące utrzymanie infrastruktury odwodnienia na odcinku drogowym Trasa Łagiewnicka w Krakowie"
- 427-2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wymiany instalacji odgromowej w budynku Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ ul. Gronostajowa 7 w Krakowie - etap I.
- Zakup wyposażenia IT do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności
- Zakup materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Krakowie na lata 2026 - 2027 r.
- Wykonanie dwóch przejść dla pieszych wraz z oświetleniem przy skrzyżowaniu ul. Snycerska/Górników oraz Na Wrzosach/Górników
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KUKLINOWIE W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOW. CZĘŚCI PODDASZA NA GABINET SPECJALISTYCZNY Z PRZEBUD. ORAZ MONTAŻ ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMY PIONOWEJ"
- Modernizacja infrastruktury stadionu - II etap
- Wsparcie dekarbonizacji subregionu wałbrzyskiego dzięki termomodernizacji budynków publicznych w Gminie Marcinowice" w ram. FEDS 2021-2027-Remont (termomodern.) hali sport. z łącz. przy SP Marcinowice
- CzęśćI-Roboty budowlane polegające na wykonaniu płyty fundamentowej oraz ścian fundamentowych w ramach zadania Budowa dyspozytorni zw. z bezp. dostaw i ograniczeniami strat wody do spożycia. cd. w SWZ
- Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w miejscowości Kije
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





