eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUsługa przygotowania raportu na temat potencjału Trójmiasta i Słupska w zakresie pozyskiwania inwestycji w obszarze knowledge-intensive business services (KIBS)



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132943 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania raportu na temat potencjału Trójmiasta i Słupska w zakresie pozyskiwania inwestycji w obszarze knowledge-intensive business services (KIBS)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU POMORZA SPÓŁKA AKCYJNA

1.3.) Oddział zamawiającego: ARP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190044530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Grunwaldzka 472D

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@arp.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arp.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://arp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Akcyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Agencja rozwoju

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przygotowania raportu na temat potencjału Trójmiasta i Słupska w zakresie pozyskiwania inwestycji w obszarze knowledge-intensive business services (KIBS)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b19d303a-b96b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

przedmiotowe zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach projek-tu "Invest in Pomerania 2020", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 2.5. Inwestorzy zewnętrzni, umo-wa o dofinansowanie RPPM.02.05.00-22-0001/16-00, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094091/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Cel przygotowania raportu: Raport ma dostarczać aktualne informacje nt. potencjału inwestycyjnego Trójmiasta i Słupska w zakresie KIBS, stanu rozwoju sektora na Pomorzu i na tle Polski, czynników kształtujących jego atrakcyjność inwestycyjną, przewag konkurencyjnych. Raport powinien prezentować potencjał Trójmiasta na tle Polski oraz konkurujących ośrodków z poziomu Tier 1 i Tier 2. Powinien również zawierać informacje dot. oferty wsparcia dla inwestorów dostępnej w województwie pomorskim oraz rekomendacje dot. dalszego kształtowania polityki jego rozwoju, niezbędnego do sklasyfikowania Trójmiasta jako ośrodka Tier 1. Raport powinien również uwzględniać zagadnienie wkomponowania sektora KIBS w Inteligentne Specjalizacje Pomorza.
2. Odbiorcy: Przedstawiciele międzynarodowych korporacji (z listy Fortune 500), przedsiębiorcy, urzędnicy, pracownicy organizacji otoczenia biznesu, zarówno w kraju jak i za granicą.
3. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie raportu we współpracy z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nanoszenia uwag do raportu.
4. Do kontaktowania się z Wykonawcami (w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 16.00) upoważniona jest: Paulina Śmigielska, paulina.smigielska@investinpomerania.pl; tel. +48 607 555 610.
5. Wykonawca od momentu przekazania Zamawiającemu raportu przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe bez potrzeby dokonania odrębnych czynności, zgodnie z poniższymi postanowieniami:
1) Przeniesienie autorskich praw majątkowych obejmuje następujące pola eksploatacji:
i. utrwalanie i zwielokrotnienie Raportu lub jego części dowolną techniką niezależną od standardu, systemu i formy (w szczególności techniką zapisu magnetycznego, światłoczułą, audiowizualną, cyfrową, optyczną, drukarską, komputerową niezależnie od formatu zapisu i nośnika, rozmiaru, formy, techniki, oprawy, rodzaju i sposobu dystrybucji lub upubliczniania),
ii. użyczanie, wymiana z osobami trzecimi w kraju i za granicą,
iii. rozpowszechnianie Raportu, w tym publiczne wystawienie, wyświetlenie, a także udostępnianie Raportu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie wybranym przez Zamawiającego,
iv. wprowadzenie i przechowywanie w bazie danych komputera, wprowadzanie i przechowywanie w sieci komputerowej, zapis czasowy i trwały i kopia takich zapisów oraz archiwizacja zapisów,
v. tłumaczenie Raportu na różne języki, wykonywanie na podstawie Raportu opracowań oraz korzystanie z nich przez Zamawiającego i rozporządzanie nimi,
vi. prawo do rozpowszechniania Raportu poprzez publiczne ich udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
vii. prawo do udostępnianie Raportu w środkach masowego przekazu, w tym sieci Internet.
2) Wykonawca udziela Zamawiającemu zezwolenia na korzystanie z Raportu w dowolnych jego fragmentach do celów promocji lub reklamy, w tym wykorzystanie w całości lub we fragmentach w utworach multimedialnych, audiowizualnych, innych przekazach reklamowych i promocyjnych każdego rodzaju.
6. Raport powinien zostać przygotowany w atrakcyjnej formie graficznej, a dane i informacje powinny być prezentowane w sposób jasny i czytelny.
7. Raport powinien stanowić źródło wiedzy zarówno dla członków zespołu Invest in Pomerania jak i dla potencjalnych inwestorów.
8. Raport powinien dzielić się na dwie części: główną oraz rekomendacyjną. Ta druga część powinna zawierać wszystkie elementy związane z rekomendacjami dla promocji oraz dla rozwoju sektora KIBS na Pomorzu.
9. Do Wykonawcy należeć będzie graficzne opracowanie raportu i udostępnienie Zamawiającemu pliku w formacie PDF w wersjach do druku i do zamieszczenia w Internecie.
10. Raport powinien być utrzymany w konwencji opracowań tego typu, powinien charakteryzować się dużą ilością ikonografik, wykresów oraz tabel.
11. Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt graficzny raportu z uwzględnieniem wymaganych przez Zamawiającego elementów graficznych (logotypy Agencji Rozwoju Pomorza S.A., Invest in Pomerania, wskazanych przez Zamawiającego partnerów oraz informacja o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej).
12. Ostateczny kształt raportu zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji.
13. Zamawiający wskazuje, że wskazany w niniejszym ogłoszeniu termin realizacji (9 miesięcy) będzie przedmiotem negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.