Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00138090/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00194982/01 - Wynik z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00195004/01 - Wynik z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00195014/01 - Wynik z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00195029/01 - Wynik z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00195076/01 - Wynik z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o zamówieniu
            Usługi
            Usługi geodezyjne    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi geodezyjne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3c762e2-c199-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00106785/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 usługi geodezyjne i geologiczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną
Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/2146d3ec-bf90-423c-9994-936456ae33493.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/2146d3ec-bf90-423c-9994-936456ae3349
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14.1.	W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.
14.2.	Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
14.3.	Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ”Usługi geodezyjne” – znak sprawy: BZP/271/20/2023.
14.4.	Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
14.5.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
14.6.	Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
14.7.	Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
a)	podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
b)	podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
14.8.	Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a)	dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b)	dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c)	do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
14.9.	Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a)	stały dostęp do sieci Internet;
b)	posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c)	komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje                    z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e)	włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
14.10.	Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:
1)	pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf; 
2)	w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z;
3)	maksymalny rozmiar pojedynczego pliku możliwego do przesłania poprzez Platformę to 80 Mb  z zastrzeżeniem pkt 4, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
4)	maksymalny rozmiar pliku podpisanego podpisem zaufanym nie może być większy niż 10Mb1.
Więcej w SWZ
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): w treści SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/271/20/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.7.) Wartość umowy ramowej (bez VAT): 141000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Opis przedmiotu zamówienia:
1. Sporządzenie operatu technicznego podziału nieruchomości w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1990) 
	 podział nieruchomości na dwie działki (każda działka podlegająca podziałowi wchodząca w skład nieruchomości liczona oddzielnie) – szacunkowa ilość 9 
	wydzielenie kolejnej działki – szacunkowa ilość 5
	dostarczenie dla każdej dzielonej nieruchomości trzech egzemplarzy mapy z projektem podziału, uwierzytelnionej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej 
	dla każdej nieruchomości należy sporządzić odrębną mapę z projektem podziału nieruchomości, chyba że przedmiot zlecenia będzie uzasadniał sporządzenie dla kilku nieruchomości jednej mapy z projektem podziału i zostanie to uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą
	nowo powstałe granice należy zastabilizować. 
	przez stabilizację punktów granicznych należy rozumieć czynności techniczne i prawne polegające na umieszczeniu betonowego lub plastikowego znaku trwałego o wysokości min. 40 cm, a w przypadku nawierzchni utwardzonej, innego znaku z trwałego materiału (np. rurka, pręt). 
	dostarczenie dokumentów, o których mowa w art. 97 ust. 1a, 1b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1990) 
2. Sporządzenie operatu technicznego podziału kilku sąsiadujących ze sobą działek niebędących jedną nieruchomością w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1990),
	podział nieruchomości na dwie działki – szacunkowa ilość 5 
	podział kolejnej działki – szacunkowa ilość 15
	dostarczenie trzech egzemplarzy mapy z projektem podziału, uwierzytelnionej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
	wystarczającym jest wykonanie jednej, zbiorczej mapy dla wszystkich dzielonych działek
	nowo powstałe granice należy zastabilizować. 
	przez stabilizację punktów granicznych należy rozumieć czynności techniczne i prawne polegające na umieszczeniu betonowego lub plastikowego znaku trwałego o wysokości min. 40 cm, a w przypadku nawierzchni utwardzonej, innego znaku z trwałego materiału (np. rurka, pręt). 
	dostarczenie dokumentów, o których mowa w art. 97 ust. 1a, 1b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1990) 
3. Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych oraz ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej: 
	pierwsze dwa punkty – szacunkowa ilość 3 zleceń 
za pierwsze dwa punkty graniczne, w pierwszej kolejności będą uznane punkty graniczne z trwałą stabilizacją 
	każdy następny punkt z trwałą stabilizacją punktów granicznych – szacunkowa ilość 10 punktów 
	każdy następny punkt bez stabilizacji punktów granicznych – szacunkowa ilość 13 punktów 
	przez stabilizację punktów granicznych należy rozumieć czynności techniczne i prawne polegające na umieszczeniu betonowego lub plastikowego znaku trwałego o wysokości min. 40 cm, a w przypadku nawierzchni utwardzonej, innego znaku z trwałego materiału (np. rurka, pręt). 
4. Sporządzenie mapy do celów prawnych: 
	mapy do ustalenia służebności gruntowej i/lub służebności przesyłu 
jedna nieruchomość obciążona - szacunkowa ilość 3 
kolejna nieruchomość obciążona – szacunkowa ilość 3 
w ramach zlecenia należy rozliczyć powierzchnię projektowanej służebności oraz ustalić księgi wieczyste 
5. Sporządzenie mapy połączenia działek wraz z wykazem
	pierwsze 2 działki - szacunkowa ilość 3 
	połączenie kolejnych działek – szacunkowa ilość 60
	dostarczenie trzech egzemplarzy mapy z połączenie działek, uwierzytelnionej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej 
	w ramach zlecenia należy wykonać wszystkie czynności, w tym ustalenia granic, które okażą się niezbędne w celu realizacji zadania
	dla ustalonych, w trakcie prowadzenia prac, punktów granicznych należy dokonać ich stabilizacji  przez stabilizację punktów granicznych należy rozumieć czynności techniczne i prawne polegające na umieszczeniu betonowego lub plastikowego znaku trwałego o wysokości min. 40 cm, a w przypadku nawierzchni utwardzonej, innego znaku z trwałego materiału (np. rurka, pręt).
6. Tyczenie zasięgu inwestycji
	pierwsze 2 punkty - szacunkowa ilość 6 punktów
	każdy następny punkt – szacunkowa ilość 50 punktów 
	w ramach zlecenia należy wytyczyć zasięg inwestycji zgodnie z danymi przekazanymi przez Zamawiającego
7. Podział nieruchomości celem wydzielenia odrębnych nieruchomości, wchodzących w skład działki ewidencyjnej: 
	wydzielenie z działki ewidencyjnej dwóch nieruchomości – szacunkowa ilość 10
	wydzielenie każdej następnej nieruchomości – szacunkowa ilość 80
	sporządzenie mapy do celów prawnych 
	sporządzenie wykazów synchronizacyjnych dla wszystkich wyodrębnianych działek
	uwierzytelnienie 3 egzemplarzy mapy do celów prawnych oraz 3 egzemplarzy równoważnika (gdyby stanowił oddzielny dokument) w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej 
8. Sporządzenie wykazów synchronizacyjnych (równoważników) w celu doprowadzenia do zgodności danych ewidencyjnych z księgą wieczystą – dokument upoważniający do założenia księgi wieczystej oraz dokonywania wpisów w istniejących księgach wieczystych: 
	działka jest równoważna parcelom katastralnym objętym jednym Lwh lub jedną księgą wieczystą – szacunkowa ilość 10 
	działka jest równoważna parcelom katastralnym objętym więcej niż jednym dokumentem: Lwh, księgą wieczystą – szacunkowa ilość 10 
	uwierzytelnienie 3 egzemplarzy równoważnika w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
	sporządzony wykaz winien wskazywać oznaczenie parcel katastralnych zgodnie z księgą wieczystą lub Lwh wraz z opisem wszelkich jaj zmian i podziałów.
9. Porównanie mapy katastralnej (archiwalnej) z mapą ewidencyjną (archiwalną, obowiązującą)
	szacunkowa ilość – 2 sztuki
10. Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości, w trybie ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2021r. poz. 1990) – za nieruchomości objęte jednym wnioskiem o rozgraniczenie  nieruchomości (działka/działki w całości albo w części Wnioskodawcy)
	szacunkowa ilość – 5 sztuk
	za każdy kolejny punkt,  ilość – 20 sztuk
Szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ        
4.2.6.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności zawodowej: tj. dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania prac geodezyjnych i która posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu prac geodezyjnych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
                    5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIE 
Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp
(wzór załącznik nr 4)            
            5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Arkusz wyceny oferty – wypełniony załącznik nr 1a5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Arkusz wyceny oferty – wypełniony załącznik nr 1aSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
13.1. Przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozumie się wykonawców działających w formie konsorcjum, a także przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej.13.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.3. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
13.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 10.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-23 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-20
8.19.) Umowa ramowa:
Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak
8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 5
8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy staplerów
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Myślenice
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 2 w Myślenicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 6 w Myślenicach
- ZP-23/10/2025 SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA ZESPOŁU SZKÓŁ - MAŁOPOLSKA SZKOŁA GOŚCINNOŚCI W MYŚLENICACH W OKRESIE 17.11-31.12.2025
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Jaworniku
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa odcinka dróg powiatowych 1405B i 1420B na terenie gminy Korycin w powiecie sokólskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Ciepłowody
- Opracowanie dokumentacji projektowo - technicznej dotyczącej budowy dróg położonych na terenie gminy Gzy
- Mała retencja w gminach dorzecza Parsęty - Utworzenie podziemnych zbiorników retencyjnych w mieście Karlino
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Miszewo-Tuchom
- Budowa ul. Szkolnej w Pasymiu"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








