Og³oszenie z dnia 2025-03-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00140183/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
- 2025/BZP 00162895/01 - Wynik z dnia 2025-03-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa autoklawu laboratoryjnego, wagi analitycznej oraz urz±dzenia ch³odniczego- ch³odziarki farmaceutycznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310752
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja 3 Maja 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446495063
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adm.psse.piotrkowtrybunalski@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/psse-piotrkow-trybunalski/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa autoklawu laboratoryjnego, wagi analitycznej oraz urz±dzenia ch³odniczego- ch³odziarki farmaceutycznej.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f16578a7-cfaa-4868-82d8-4a4b1198a78c
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00132738
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f16578a7-cfaa-4868-82d8-4a4b1198a78c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f16578a7-cfaa-4868-82d8-4a4b1198a78c
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Zgodnie z definicj± dokumentu elektronicznego z art.3 ustêp 2 Ustawy o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem orygina³u dokumentu, z wyj±tkiem kopii po¶wiadczonych odpowiednio przez innego wykonawcê ubiegaj±cego siê wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcê. 2.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. 3.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców musz± byæ zgodne z Za³±cznikiem nr 2 do “Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporz±dzeniem KRI. 4.Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 5.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ:. zip .7Z 6.W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. 7.Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. 8.W przypadku stosowania przez wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego: - Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. - Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ podpisem w formacie XAdES o typie zewnêtrznym. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. - Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 9.Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. 10.Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f16578a7-cfaa-4868-82d8-4a4b1198a78c
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporz±dzenia o Ochronie Danych (RODO) informujê Pani±/a, ¿e:
1. administratorem Pani/a danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z zatrudnieniem jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Piotrkowie Trybunalskim reprezentowana przez Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Piotrkowie Trybunalskim/Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Piotrkowie Trybunalskim, adres 97-300 Piotrków Trybunalski Aleja 3 Maja 8.
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ w sprawach przetwarzania Pani/a danych osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod.psse.piotrkowtrybunalski@sanepid.gov.pl lub osobi¶cie w siedzibie Administratora.
3. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niezbêdne do podpisania umowy.
4. przetwarzanie Pani/a danych osobowych jest niezbêdne w celu wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz± lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby której dane dotycz±, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO)
5. ma Pan/i prawo do ¿±dania od Administratora dostêpu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do ¿±dania przenoszenia danych.
6. Pani/a dane osobowe mog± zostaæ przekazane podmiotom uprawnionym do tego na podstawie przepisów prawa tj.: zewnêtrznym kancelariom prawnym wspieraj±cych administratora, zewnêtrznym audytorom, podmiotom z którymi administrator zawar³ umowê w zwi±zku z realizacj± us³ug zaopatruj±cych administratora w rozwi±zania techniczne, dostawcom us³ug teleinformatycznych.
7. Pani/a dane nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich/organizacji miêdzynarodowych.
8. Pani/a dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
9. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane i archiwizowane przez okres 10 lat licz±c od koñca roku kalendarzowego w którym zosta³a wykonana umowa, chyba ¿e niezbêdny bêdzie d³u¿szy okres przechowywania z uwagi na np. dochodzenie roszczeñ., w którym przyznano ¶wiadczenie.
10. przys³uguje Pani/u prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych na przetwarzanie danych realizowane przez Administratora.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AT.272.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
autoklaw laboratoryjny
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 44715,45 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33191110-9 - Autoklawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji przedmiotu zamówienia (minimum 24 miesiêcy liczonych od daty podpisania protoko³u u Wykonawcy)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
waga analityczna
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 24390,24 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji przedmiotu zamówienia (minimum 24 miesiêcy liczonych od daty podpisania protoko³u u Wykonawcy)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
urz±dzenie ch³odnicze- ch³odziarka farmaceutyczna
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13008,13 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42513200-7 - Urz±dzenia ch³odnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji przedmiotu zamówienia (minimum 24 miesiêcy liczonych od daty podpisania protoko³u u Wykonawcy)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art.125 ust.1 ustawy Pzp UWZGLÊDNIAJ¡CE PRZES£ANKI WYKLUCZENIA Z ART. 7 UST. 1 USTAWY O SZCZEGÓLNYCH ROZWI¡ZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIA£ANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINÊ ORAZ S£U¯¡CYCH OCHRONIE BEZPIECZEÑSTWA NARODOWEGO– zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SWZ 2. Na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, jest zobowi±zany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia: - o¶wiadczenie o aktualno¶ci o¶wiadczenia o braku podstaw wykluczenia (za³±cznik nr 4 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art.125 ust.1 ustawy Pzp UWZGLÊDNIAJ¡CE PRZES£ANKI WYKLUCZENIA Z ART. 7 UST. 1 USTAWY O SZCZEGÓLNYCH ROZWI¡ZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIA£ANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINÊ ORAZ S£U¯¡CYCH OCHRONIE BEZPIECZEÑSTWA NARODOWEGO– zgodnie z Za³±cznikiem nr 38do SWZ 2. Na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, jest zobowi±zany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia: - o¶wiadczenie o aktualno¶ci o¶wiadczenia o braku podstaw wykluczenia (za³±cznik nr 5 do SWZ).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. 4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-12 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-11
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- PRZEBUDOWA ZATOK AUTOBUSOWYCH NA UL. SULEJOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. WODNEJ, PRZEBUDOWA ZATOKI AUTOBUSOWEJ NA AL. 3 MAJA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Sprzeda¿ i dostawa szybkich testów diagnostycznych.
- Zakup i dostawa samochodu dla potrzeb Domu Pomocy Spo³ecznej w Piotrkowie Trybunalskim.
- NAPRAWA O¦WIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy dróg wraz z odwodnieniem osiedla w obrêbie ulic Piaskowa i Karmelowa w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej Termomodernizacji i zmiany sposobu u¿ytkowania budynku przy ul. Dmowskiego 47
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.