eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³y P³ockWykonanie robót budowlanych zwi±zanych ze stworzeniem "Centrum Aktywno¶ci Lokalnej w Ma³ym P³ocku"



Og³oszenie z dnia 2021-07-30


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00132728 z dnia 2021-07-30

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych ze stworzeniem „Centrum Aktywno¶ci Lokalnej w Ma³ym P³ocku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669878

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³y P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-516

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 279 13 12

1.5.8.) Numer faksu: 86 279 12 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmplock@malyplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malyplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych ze stworzeniem „Centrum Aktywno¶ci Lokalnej w Ma³ym P³ocku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f13099ec-f125-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00132728

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003370/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Utworzenie Centrum Aktywno¶ci Lokalnej w Ma³ym P³ocku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl.
4. Za datê z³o¿enia oferty, przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± Zamawiaj±cego.
5. Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawców która jest udostêpniana na platformie zakupowej Zamawiaj±cego.
6. Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej. Z³o¿enie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu prowadzonym drog± elektroniczn± w systemie zak³ada konto, wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu.
7. Zamawiaj±cy wskazuje informacje, o których mowa w Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotycz±ce systemu dostêpnego pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
• Wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge,
• Pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny):  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ma³y P³ock, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock, tel. 86 279 13 12, e-mail: ugmplock@malyplock.pl.
 Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy w Ma³ym P³ocku jest mo¿liwy pod adresem:
• Urz±d Gminy w Ma³ym P³ocku, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock
• email: iod@malyplock.pl.
Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych ze stworzeniem „Centrum Aktywno¶ci Lokalnej w Ma³ym P³ocku” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ***, ****
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Wyja¶nienie: skorzystanie przez osobê, której dane dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
** Wyja¶nienie: Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OGP¦.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wy³onienie wykonawcy robót budowlanych zwi±zanych z realizacj± projektu „Centrum Aktywno¶ci Lokalnej w Ma³ym P³ocku”.
2) Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje:
a) Roboty zewnêtrzne - roboty rozbiórkowe (przedsionek)
b) Roboty zewnêtrzne - roboty dekarskie
c) Roboty zewnêtrzne - roboty dociepleniowe ¶cian
d) 4Roboty zewnêtrzne - roboty dociepleniowe stropu ostatniej kondygnacji
e) Roboty zewnêtrzne - stolarka okienna + parapety, ¶lusarka drzwiowa
f) Roboty wewnêtrzne - sufity podwieszane
g) Roboty wewnêtrzne - stolarka wewnêtrzna
h) Roboty wewnêtrzne - ¶cienne, malarskie, ok³adzinowe
i) Roboty wewnêtrzne - posadzkarskie
j) Roboty wewnêtrzne - wentylacyjne
k) Roboty wewnêtrzne - meblarskie i wyposa¿eniowe obiektu
l) Roboty wewnêtrzne - sanitarne
m) Roboty wewnêtrzne - elektryczne
n) Roboty wewnêtrzne - multimedia .
3) Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia jest okre¶lony w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz w projekcie umowy.

a) Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zosta³y znaki towarowe, patenty, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿demu takiemu odniesieniu towarzyszy sformu³owanie ,,lub równowa¿ny”. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych z zastosowaniem innych materia³ów i urz±dzeñ ni¿ opisane znakiem towarowym i/lub nazw± producenta pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jako¶ciowych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe, cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez Wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem „minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe” Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym za w³a¶ciwy ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
b) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a wiêc w dokumentach opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”.
c) Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp oferowane ¶wiadczenie nie musi byæ zgodne z wymaganymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których odnosi siê opis przedmiotu zamówienia, ale wykonawca jest zobowi±zany udowodniæ w ofercie, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
d) Gdy opis przedmiotu zamówienia zosta³ skonstruowany poprzez okre¶lenie wymagañ dotycz±cych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp wówczas, zgodnie z art. 101 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca mo¿e powo³aæ siê na zgodno¶æ oferowanych ¶wiadczeñ ze stosownymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami i systemami referencji technicznych, je¿eli dotycz± one wymagañ w zakresie wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci okre¶lonych przez zamawiaj±cego, pod warunkiem ¿e wykonawca udowodni w ofercie, ¿e obiekt budowlany, dostawa lub us³uga, spe³niaj± wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci okre¶lone przez zamawiaj±cego.

4) Prace nale¿y zrealizowaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (zwane dalej w skrócie STWiOR).
5) Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w za³±czniku nr 5 do SWZ.
6) Zamawiaj±cy zaznacza, i¿ za³±czone przedmiary stanowi± jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstaw± do sporz±dzenia oferty oraz okre¶lenia zakresu i obliczenia rycza³towej ceny jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne

39100000-3 - Meble

45212413-4 - Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres dodatkowej gwarancji (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek zdolno¶ci technicznej, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, rozbudowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji budynku o warto¶ci minimum 150 000,00 z³.
W przypadku robót, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia robót (w przypadku robót rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ aktualne dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, np. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. Oferta nie musi zawieraæ tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcê, ¿e s± one dostêpne w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych.
W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci dokumentów, o których mowa w zdaniu powy¿ej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy przedstawienie t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów w sytuacji, gdy bêd± one sporz±dzone w jêzyku obcym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z
nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4
ustawy Pzp stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje, zgodnie z art.455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, mo¿liwo¶æ
dokonania istotnych zmian w umowie, polegaj±cych na:
1) przed³u¿eniu terminu zakoñczenia robót okre¶lonego w § 7 o okres trwania przyczyny z powodu której niemo¿liwe bêdzie dotrzymanie terminu ich zakoñczenia, a w szczególno¶ci z powodu:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w tym przede wszystkim, gdy bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy (lub udostêpnienia terenu prac), konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,
b) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót budowlanych, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
c) natrafienia na przeszkody fizyczne w trakcie wykonywania robót, nie przewidziane w dokumentacji,
d) warunków geologicznych lub gruntowo-wodnych ujawnionych na placu budowy uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac zgodnie z dokumentacj± projektow±, e) konieczno¶ci przeprowadzenia ratowniczych badañ archeologicznych,
f) ujawnienia na terenie prac niewybuchów lub niewypa³ów,
g) wyst±pienia
konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
h) opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
i) wyst±pienia opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do
wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
j) brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót w zwi±zku z niedopuszczeniem do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
k)wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy,
l) w przypadku zaistnienia konieczno¶ci dokonania zmian technologii
wykonywania robót, np. ze wzglêdu na:
- odmienne od uwidocznionych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
m) w przypadku stwierdzenia obiektywnej niemo¿no¶ci prowadzenia prac przez Wykonawcê spowodowanej pracami podmiotu trzeciego, o którym mowa w § 4 pkt 2 lit. g,
2) zmianie sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian wytycznych dotycz±cych realizacji
projektu,
Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e informacje w zakresie zmian umowy, ich rodzaju i zakresu oraz warunki wprowadzenia szczegó³owo okre¶lono w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-17 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-17 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-15

2021-07-30 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.