eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Remont ulicy Bacholińskiej w Siewierzu



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Bacholińskiej w Siewierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16

1.5.2.) Miejscowość: Siewierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326499400

1.5.8.) Numer faksu: 326499402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.siewierz.pl/bipkod/036

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy Bacholińskiej w Siewierzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b2a5636-a427-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024645/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont ulicy Bacholińskiej w Siewierzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085917/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185615,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie cząstkowym nawierzchni drogi gminnej, ulicy Bacholińskiej położonej w Siewierzu.
2. Odcinek remontowanej drogi wynosi około 1300 mb. Szczegółowy zakres remontu określają załączone rysunki, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót oraz niniejsza specyfikacja warunków zamówienia (SWZ).
3. Roboty należy podzielić na etapy, w celu uniknięcia całkowitego zamknięcia ruchu na ulicy Bacholińskiej.
4. Prowadzone prace należy tak skoordynować, aby odcinki jezdni posiadające ubytki drogowe, nie objęte w danej chwili robotami, zostały w odpowiedni sposób zabezpieczone.
5. Dla przedmiotowego zadania należy opracować projekt organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia prac.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) zapewnienia dostępu ruchu pieszego i kołowego do posesji prywatnych i innych podmiotów w okresie realizacji inwestycji, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót,
b) urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,
c) wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych,
d) wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z prawidłową technologią wykonywania robót,
e) wykonania projektu organizacji i technologii robót i stosowania go w praktyce z uwzględnieniem warunków bhp,
f) wykonania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy.
g) występowania z wnioskami o zajęcia pasa drogowego,
h) jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku gdy będzie odpłatny i poniesie te koszty,
i) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót na koszt Wykonawcy,
j) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
k) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających,
l) w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobligowany jest do wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek,
m) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
n) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
o) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
p) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika inny zakres odtworzenia),
q) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
r) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Pozostałe warunki zamówienia:
a) Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej i szczegółowej z podaniem cen i wartości do 2 miejsc po przecinku.
b) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego zrealizowania przedsięwzięcia.
c) Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny.
d) szczegółowy zakres prac zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym z uwzględnieniem etapów, o których mowa w pkt 3, opracowanym na podstawie SWZ oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram na żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu.
8. Warunki płatności: wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 6 do SWZ. Faktura Wykonawcy za wykonane roboty zostanie zapłacona w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru końcowego bez wad istotnych podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego. Załącznikami do faktury, stanowiącymi podstawę do zapłaty wynagrodzenia są również oświadczenia ewentualnych podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami w ramach przedmiotowej inwestycji wraz z dowodami potwierdzającymi zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom biorącym udział w realizacji odebranych robot budowlanych.
9. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu oferty – Zał. Nr 1 do SWZ. Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 36 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w Rozdziale XXI SWZ.
10. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących prace fizyczne pod kierownictwem kierownika robót lub Wykonawcy, w tym operatorów sprzętu w trakcie realizacji prac fizycznych określonych w Rozdziale III pkt 1 SWZ, tj. wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
b) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
c) Sposób weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań w tym zakresie wraz z sankcjami za ich niespełnienie zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223904,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586734,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223904,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUCZ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885237

7.3.3) Ulica: Częstochowska 14

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223904,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.