Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00525931/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00021727/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-11
- 2023/BZP 00116410/01 - Wynik z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja budynków oświatowych w Mieście Zambrów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMBRÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Zambrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zambrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zambrow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa modernizacja budynków oświatowych w Mieście Zambrów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eaaea14-8822-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024245/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Kompleksowa modernizacja budynków oświatowych w Mieście Zambrów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Szkoła Podstawowa nr 5Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek, korytarzy, stołówki, holu wejściowego, pomieszczeń socjalnych, budowa windy oraz wykonanie robót elektrycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 3785000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Szkoła Podstawowa nr 3Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji, piwnic, korytarzy, łazienek klatki schodowej, łącznika, stołówki, biblioteki, pokoju nauczycielskiego, wymiana ogrodzenia oraz roboty elektryczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 3265000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Szkoła Podstawowa nr 4Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa zjazdu z drogi powiatowej, parkingu i ciągów komunikacyjnych przy szkole, wymiana oświetlenia w salach, remont wraz z robotami elektrycznymi korytarzy, zespołu szatniowego, holu wejściowego, pomieszczeń gospodarczych, klatek schodowych, remont posadzki części parteru, malowanie ścian hali sportowej oraz kapitalny remont łazienek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 3428000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Miejskie Przedszkole nr 6Przedmiotem zamówienia jest malowanie sal i korytarzy, modernizacja placu zabaw, wymiana opraw oświetleniowych na LED, wykonanie instalacji fotowoltaicznych, malowanie elewacji, naprawa pokrycia dachowego oraz remont 12 łazienek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1747000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. Miejskie Przedszkole nr 4Przedmiotem zamówienia jest remont budynku przedszkola, modernizacja oświetlenia oraz wykonanie fotowoltaiki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 975000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. Miejskie Przedszkole nr 3Przedmiotem zamówienia jest wykonanie fotowoltaiki, wykonanie termomodernizacji budynku, modernizacja instalacji oświetleniowej oraz podłączenie grzejników do instalacji co.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 957000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. Miejskie Przedszkole nr 1Przedmiotem zamówienia jest remont budynku oraz wykonanie fotowoltaiki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 843000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2897424,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3651223,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2897424,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKABO MARCIN GRANASZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9661490595
7.3.4) Miejscowość: Łapy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2897424,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1054159,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1132536,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1054159,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „JAN” Usługi Remontowo-Budowlane Janusz Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7221184893
7.3.4) Miejscowość: Bryki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1054159,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 954696,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 954696,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 954696,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: “MASTER” Emil Borys Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7221459976
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 954696,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614042,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614042,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614042,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Marek Dąbkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7231016973
7.3.4) Miejscowość: Cieciorki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614042,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.