eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa różnych instrumentów muzycznych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnych instrumentów muzycznych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Kanclerza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Tomasza 43

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-027

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@amuz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa różnych instrumentów muzycznych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e11c9a90-86c5-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047814/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/001/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365935,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy dwóch trąbek barokowych z wyposażeniem dla Katedry Muzyki Dawnej AMKP. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37312000-8 - Instrumenty blaszane

4.5.5.) Wartość części: 26314,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy dwóch puzonów barokowych z wyposażeniem dla Katedry Muzyki Dawnej AMKP, każdy w zestawie z futerałem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37312000-8 - Instrumenty blaszane

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 18175,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy dwóch fletów dla Katedry Instrumentów Dętych Drewnianych i Akordeonu AMKP, w tym flet basowy w zestawie z futerałem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37314000-2 - Instrumenty dęte

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 24300,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy dwóch klarnetów z wyposażeniem dla Katedry Instrumentów Dętych Drewnianych i Akordeonu AMKP, w tym klarnet basowy w zestawie z futerałem.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37314000-2 - Instrumenty dęte

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 75800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy jednego saksofonu barytonowego dla Katedry Instrumentów Dętych Drewnianych i Akordeonu AMKP
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37312000-8 - Instrumenty blaszane

4.5.5.) Wartość części: 39900,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy jednego rożka angielskiego dla Katedry Instrumentów Dętych Drewnianych i Akordeonu AMKP.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37314000-2 - Instrumenty dęte

4.5.5.) Wartość części: 49500,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy dwóch waltorni dla Katedry Instrumentów Dętych Blaszanych AMKP, każda w zestawie z futerałem.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37312000-8 - Instrumenty blaszane

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 88611,66 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy jednej trąbki basowej z wyposażeniem dla Katedry Instrumentów Dętych Blaszanych AMKP, w zestawie z futerałem.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37312000-8 - Instrumenty blaszane

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy jednego euphonium z wyposażeniem dla Katedry Instrumentów Dętych Blaszanych AMKP, w zestawie z futerałem.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37312000-8 - Instrumenty blaszane

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 29500,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy zestawu gongów tajskich dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy zestawu oktawy mis tybetańskich (mis kryształowych) dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy jednego ksylofonu drewnianego dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

4.5.5.) Wartość części: 19000,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy jednego bębna wielkiego (gran cassa) z wyposażeniem dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy zestawu wood blocków dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy kompletu składającego się z czterech trójkątów z zestawem bitterów i trzema uchwytami napalcowymi dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy jednego tam- tamu ze statywem dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy jednych bongosów ze statywem dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 1 postępowania (dostawa dwóch trąbek barokowych z wyposażeniem dla Katedry Muzyki Dawnej AMKP) nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30504,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30504,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30504,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Hugona Kołłątaja nr 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30504,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24415,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24415,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24415,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silesia Music Center sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5490021985

7.3.3) Ulica: ul. Partyzantów nr 6

7.3.4) Miejscowość: Kęty

7.3.5) Kod pocztowy: 32-650

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24415,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75522,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75522,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75522,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Hugona Kołłątaja nr 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75522,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32472,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JARMUŁA MUSIC SPÓŁKĄ JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733218348

7.3.3) Ulica: Mikołajowice nr 186

7.3.4) Miejscowość: Mikołajowice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-121

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salon i Serwis Instrumentów Dętych Piotr Śmietana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331005336

7.3.3) Ulica: ul. ZACISZE nr 2/3

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-025

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Hugona Kołłątaja nr 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Hugona Kołłątaja nr 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36777,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36777,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36777,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Hugona Kołłątaja nr 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36777,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17576,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17576,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17576,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085754

7.3.3) Ulica: ul. ZAMKNIĘTA nr 10

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-554

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17576,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5750,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5750,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5750,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085754

7.3.3) Ulica: ul. ZAMKNIĘTA nr 10

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-554

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5750,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 12 postępowania (dostawa jednego ksylofonu drewnianego dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP) dwie spośród czterech złożonych ofert zostały odrzucone to jest oferta Wykonawcy MUSIC INFO SPÓŁKA Z O.O. ul. ZAMKNIĘTA nr 10 30-554 KRAKÓW na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp oraz oferta Wykonawcy Sonic Space Marcin Supeł, ul. Karatowa 2/13, 02-490 Warszawa w zbiegu podstaw z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp i art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp w zw. z art. 307 ust. 2 tej ustawy.
Jednocześnie przy cenach dostaw ksylofonów zaoferowanych przez dwóch kolejnych Wykonawców:
- JARMUŁA MUSIC A. JARMUŁA, W. JARMUŁA, J. BYCZEK SPÓŁKA JAWNA ul. Mikołajowice nr 186
33-121 Mikołajowice na poziomie 22 000,00 zł brutto,
- ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt ul. Ks. Hugona Kołłątaja nr 1/2 ,85–080 Bydgoszcz na poziomie 24 231,00 zł brutto,
aktualizuje się kolejna przesłanka unieważnienia postępowania wyrażona w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, odnosząca się do złożenia oferty cenowej, której wysokość przekracza obwieszczony przez Zamawiającego budżet wynoszący w niniejszym postępowaniu dla części zamówienia nr 12 - 19 000, 00 zł brutto.
Wyżej przywołana regulacja ustawy Pzp zwalnia Zamawiającego z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W rozpatrywanym przypadku dwie mieszczące się w budżecie Zamawiającego oferty to jest oferta Wykonawcy MUSIC INFO SPÓŁKA Z O.O. ul. ZAMKNIĘTA nr 10 30-554 KRAKÓW oraz oferta Wykonawcy Sonic Space Marcin Supeł, ul. Karatowa 2/13, 02-490 Warszawa zostały odrzucone odpowiednio na podstawie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) ustawy Pzp, art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp i art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp w zw. z art. 307 ust. 2 tej ustawy, a Zamawiający nie mogąc zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację dostawy ksylofonu do ceny kolejnych w rankingu ofert, podjął w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w zakresie jego części nr 12 w oparciu o art. 255 pkt 2 i 3 ustawy Pzp.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 13 postępowania (dostawa jednego bębna wielkiego (gran cassa) z wyposażeniem dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP) jedyna złożona oferta Wykonawcy MUSIC INFO SPÓŁKA Z O.O. ul. ZAMKNIĘTA nr 10 30-554 KRAKÓW została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 14 postępowania (dostawa zestawu wood blocków dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP) jedyna złożona oferta Wykonawcy MUSIC INFO SPÓŁKA Z O.O. ul. ZAMKNIĘTA nr 10 30-554 KRAKÓW została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 15 postępowania (dostawa czterech zestawów trójkątów dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP) jedyna złożona oferta Wykonawcy MUSIC INFO SPÓŁKA Z O.O. ul. ZAMKNIĘTA nr 10 30-554 KRAKÓW została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 16 postępowania (dostawa jednego tam- tamu dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP) jedyna złożona oferta Wykonawcy MUSIC INFO SPÓŁKA Z O.O. ul. ZAMKNIĘTA nr 10 30-554 KRAKÓW została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 17 postępowania (dostawa jednych bongosów dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP) jedyna złożona oferta Wykonawcy MUSIC INFO SPÓŁKA Z O.O. ul. ZAMKNIĘTA nr 10 30-554 KRAKÓW została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.