Og³oszenie z dnia 2022-04-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00187028/01 - Wynik z dnia 2022-05-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup ci±gnika z ³adowaczem czo³owym oraz zakup przyczepy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Go³ymin-O¶rodek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378090
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Ciechanowska 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Go³ymin-O¶rodek
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@golymin-osrodek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.golymin-osrodek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ci±gnika z ³adowaczem czo³owym oraz zakup przyczepy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0ec56253-c233-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00132139
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00033930/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 "Zakup ci±gnika z ³adowaczem czo³owym oraz zakup przyczepy"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_golyminosrodek3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_golyminosrodek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_golyminosrodek - Zamawiaj±cy dopuszcza awaryjnie komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej: gabrielajaroszewska@wp.pl
2. Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacje elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
3. Szczegó³owa instrukcja dla Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Zaleca siê, aby przed rozpoczêciem wype³niania Formularza sk³adania oferty lub wniosku, Wykonawca zalogowa³ siê do systemu, a je¿eli nie posiada konta – za³o¿y³ bezp³atne konto. W przeciwnym wypadku Wykonawca bêdzie mia³ ograniczone funkcjonalno¶ci.
5. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem formularza Wy¶lij wiadomo¶æ.
6. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej poprzez formularz Wy¶lij wiadomo¶æ.
7. Tre¶æ zapytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
8. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
9. Zamawiaj±cy zgodnie z ww. Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych – zwane dalej „Rozporz±dzeniem" okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
- dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
10. Oferta w oryginale wraz z jej za³±cznikami powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i dodana za po¶rednictwem Formularza sk³adania oferty lub wniosku.
11. Dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w niniejszym SWZ, sk³adane s± w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em zgodnie z przepisami Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).
12. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub o¶wiadczeñ, które ka¿dego z nich dotycz±.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IO¦.271.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ 1 – dostawa fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego wyprodukowanego nie wcze¶niej ni¿ w 2021 roku z norm± emisji spalin STAGE V lub równowa¿n± o mocy znamionowej silnika min. 75 KM, przystosowanego do poruszania siê po drogach publicznych, wraz z fabrycznie nowym sprzêtem towarzysz±cym, tj. ³adowaczem czo³owym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 16700000-2 - Ci±gniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ 2 – dostawa fabrycznie nowej przyczepy dwuosiowej przystosowanej do poruszania siê po drogach publicznych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
CZÊ¦Æ 1Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e w ci±gu ostatnich trzech lat przed terminem sk³adania ofert, a je¶li czas prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wykona³ co najmniej jedno zamówienie obejmuj±ce dostawê ci±gnika o mocy silnika co najmniej 75 KM z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
CZÊ¦Æ 2
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e w ci±gu ostatnich trzech lat przed terminem sk³adania ofert, a je¶li czas prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wykona³ co najmniej jedno zamówienie obejmuj±ce dostawê przyczepy dwuosiowej z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
UWAGA:
Pod pojêciem dostawy wykonanej, spe³niaj±cej postawiony wy¿ej warunek, rozumie siê dostawê zrealizowan± (rozpoczêt± i zakoñczon±).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ);
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w O¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adanym na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej ustawa Pzp).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. W celu potwierdzenia zdolno¶ci technicznej i zawodowej Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
1) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy – wykaz dostaw nale¿y sporz±dziæ zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami Zamawiaj±cego, do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:1) wype³niony przez Wykonawcê Za³±cznik nr 9 do SWZ – Potwierdzenie wymagañ technicznych odpowiednio dla czê¶ci 1 i 2,
2) dla czê¶ci 1 i 2 – kopiê (np. skan dokumentu) wyci±gu ze ¶wiadectwa homologacji typu pojazdu lub ¶wiadectwa homologacji typu WE pojazdu, lub decyzji o dopuszczeniu jednostkowym pojazdu oferowanego ci±gnika / przyczepy. W zakresie czê¶ci 1 – je¶li wymienione dokumenty nie zawieraj± danych na temat spe³nianej przez oferowany ci±gnik normy emisji zanieczyszczeñ lub danych okre¶laj±cych emisjê tlenku wêgla, wêglowodorów, tlenków azotu oraz cz±stek sta³ych przez oferowany ci±gnik (zastosowany w oferowanym ci±gniku silnik), Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± dokument sporz±dzony przez producenta ci±gnika lub jego upowa¿nionego przedstawiciela, zawieraj±cy te informacje;
3) dla czê¶ci 1 – kopiê (np. skan dokumentu) deklaracji WE sporz±dzone przez producenta lub jego upowa¿nionego przedstawiciela dla oferowanego sprzêtu: ³adowacza czo³owego.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) wype³niony przez Wykonawcê Za³±cznik nr 9 do SWZ – Potwierdzenie wymagañ technicznych odpowiednio dla czê¶ci 1 i 2,2) dla czê¶ci 1 i 2 – kopiê (np. skan dokumentu) wyci±gu ze ¶wiadectwa homologacji typu pojazdu lub ¶wiadectwa homologacji typu WE pojazdu, lub decyzji o dopuszczeniu jednostkowym pojazdu oferowanego ci±gnika / przyczepy. W zakresie czê¶ci 1 – je¶li wymienione dokumenty nie zawieraj± danych na temat spe³nianej przez oferowany ci±gnik normy emisji zanieczyszczeñ lub danych okre¶laj±cych emisjê tlenku wêgla, wêglowodorów, tlenków azotu oraz cz±stek sta³ych przez oferowany ci±gnik (zastosowany w oferowanym ci±gniku silnik), Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± dokument sporz±dzony przez producenta ci±gnika lub jego upowa¿nionego przedstawiciela, zawieraj±cy te informacje;
3) dla czê¶ci 1 – kopiê (np. skan dokumentu) deklaracji WE sporz±dzone przez producenta lub jego upowa¿nionego przedstawiciela dla oferowanego sprzêtu: ³adowacza czo³owego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zgodnie z tre¶ci± SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Do oferty Wykonawca za³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie/a o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu iniepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 SWZ:
1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W tym przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika jakie us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, w której m.in. zostanie okre¶lony pe³nomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiaj±cym oraz do wystawiania dokumentów zwi±zanych z p³atno¶ciami, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta umowa, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem niewa¿no¶ci, wymagaj± formy pisemnej i mog± byæ dopuszczalne tylko w granicach unormowanych w art. 454 i art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129).2. Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce zmiany postanowieñ umowy:
1) w przypadku obiektywnej niemo¿no¶ci zapewnienia wyposa¿enia przedmiotu umowy odpowiadaj±cego wymogom zawartym w Za³±czniku nr 2 do SWZ z powodu zakoñczenia produkcji lub niedostêpno¶ci na rynku elementów wyposa¿enia po zawarciu umowy – dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposa¿enia przedmiotu umowy, pod warunkiem, ¿e nowe wyposa¿enie bêdzie odpowiada³o pod wzglêdem funkcjonalno¶ci wyposa¿eniu pierwotnemu a jego parametry pozostan± niezmienione lub bêd± lepsze od pierwotnego;
2) w przypadku zaproponowania przez Wykonawcê szczególnie uzasadnionej pod wzglêdem funkcjonalno¶ci, sprawno¶ci lub przeznaczenia albo wyposa¿enia przedmiotu umowy, zmiany rozwi±zañ konstrukcyjnych przedmiotu umowy w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie – dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie zawartych w Za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy rozwi±zañ konstrukcyjnych;
3) w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie obni¿enia ceny lub zmiany wymogów zawartych w Za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy;
4) w przypadku konieczno¶ci zapewnienia koordynacji dostarczenia przedmiotu umowy oraz innych umów zawartych przez Zamawiaj±cego – dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie zmiany miejsca przeprowadzenia odbioru przedmiotu umowy, miejsca szkolenia przedstawicieli Zamawiaj±cego;
5) terminu realizacji przedmiotu zamówienia – gdy zaistniej± okoliczno¶ci maj±ce wp³yw na prawid³ow± realizacjê umowy (w szczególno¶ci, je¿eli zmiana terminu realizacji bêdzie zmian± korzystn± dla Zamawiaj±cego lub w przypadku zaistnienia si³y wy¿szej itp.);
6) ceny w przypadku zmiany stawek podatku VAT:
a) je¿eli zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zwiêkszenie warto¶ci umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia ceny o kwotê równ± kwocie podatku zap³aconego przez
Wykonawcê przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto;
b) je¿eli zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia ceny o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy tak¿e w przypadku, gdy:
1) nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia;
2) konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym a inn± ni¿ Wykonawca stron±, w tym instytucjami nadzoruj±cymi realizacjê projektu, w ramach, którego realizowane jest zamówienie;
3) wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-04 15:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_golyminosrodek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-04 15:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia:CZÊ¦Æ 1:
• Dostawa ci±gnika w terminie do 30 dni od daty udzielenia zamówienia
• Dostawa ³adowacza czo³owego w terminie do 90 dni od daty udzielenia zamówienia
CZÊ¦Æ 2 – w terminie do 90 dni od daty udzielenia zamówienia
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzêtu transportowo - technicznego w ramach ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej w gminie Kowal
- Dostawa fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego
- ZAKUP SPRZÊTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNO¦CI I OBRONY CYWILNEJ
- Zakup agregatów pr±dotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej 2025/2026
- Zakup sprzêtu i doposa¿enia w ramach realizacji zadañ Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej.
- Dostawa agregatów pr±dotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 (II postêpowanie)
wiêcej: Ci±gniki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





