eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ysomice › MODERNIZACJA SYSTEMU WODOCI¡GOWEGO POPRZEZ USPRAWNIENIE FUNKCJONOWANIA STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GOSTKOWO I M. ¦WIERCZYNY W GMINIE £YSOMICE



Og³oszenie z dnia 2022-04-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA SYSTEMU WODOCI¡GOWEGO POPRZEZ USPRAWNIENIE FUNKCJONOWANIA STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GOSTKOWO I M. ¦WIERCZYNY W GMINIE £YSOMICE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £YSOMICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ysomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lysomice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA SYSTEMU WODOCI¡GOWEGO POPRZEZ USPRAWNIENIE FUNKCJONOWANIA STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GOSTKOWO I M. ¦WIERCZYNY W GMINIE £YSOMICE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-22413094-c237-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00132012

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017895/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja systemu wodoci±gowego poprzez usprawnienie funkcjonowania stacji uzdatniania wody w m. Gostkowo i ¦wierczynki

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem przetargi@lysomice.pl .
2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- Pani± Elwirê Jarosz,
- Pani± Katarzynê Wilczyñsk± – Gliñsk±.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publiczne (ePUAP).
5. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako odrêbny plik, który zostanie opublikowany na stronie internetowej prowadzonego postêpowania. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
9. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (nie dotyczy oferty i za³±czników do oferty), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
10. We wszelkiej korespondencji kierowanej do zamawiaj±cego, wykonawca winien pos³ugiwaæ siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania) oraz nr sprawy ZP.271.12.2022.
11. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@lysomice.pl .
12. Dokumenty elektroniczne sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: przetargi@lysomice.pl .
13. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
14. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
[...] Dalsze informacje w rozdziale 16, w rozdziale 20 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina £ysomice z siedzib± mieszcz±c± siê pod adresem: ul. Warszawska 8, 87-148 £ysomice, tel. 56 678 32 22 – reprezentowany przez Wójta Gminy £ysomice, zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiaj±cym”.
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kieruj±c korespondencjê pod adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia, MODERNIZACJA SYSTEMU WODOCI¡GOWEGO POPRZEZ USPRAWNIENIE FUNKCJONOWANIA STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GOSTKOWO I M. ¦WIERCZYNY W GMINIE £YSOMICE.
4. Pani/Pana danych osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 305 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
5. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.);
6. dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.), przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
7. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.), zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.);
8. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.) oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
10. Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
[...] Dalsze informacje w rozdziale 2 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu wodoci±gowego poprzez usprawnienie funkcjonowania stacji uzdatniania wody w m. Gostkowo i m. ¦wierczyny w gminie £ysomice.
2. W zakres zadania wchodzi:
a) Opracowanie projektu budowlanego;
b) Uzyskanie pozwolenia na budowê;
c) Opracowanie dokumentacji technicznej;
d) Opracowanie dokumentacji hydrologicznej na odwiert nowej studni wód podziemnych nr 4 wraz z dokumentacj± ustalaj±c± zasoby – je¶li pobór wody z istniej±cych ujêæ nie umo¿liwi poboru w ilo¶ci 180m3/h;
e) Opracowanie nowego operatu wodnoprawnego na pobór wód podziemnych wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwalaj±ce na pobór wód w ilo¶ci 180 m3/h;
f) Opracowanie nowego operatu wodnoprawnego na odprowadzenie pop³uczyn do odbiornika wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji – je¶li bêdzie wymagana.
3. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto:
a) Projekt Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót budowlano-monta¿owych;
b) Inwentaryzacjê Zieleni w obszarze prowadzonych robót;
c) Dokumentacjê powykonawcz± z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami; wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacj± geodezyjn± wykonanych sieci i obiektów;
d) Instrukcje rozruchu Stacji Uzdatniania Wody;
e) Dokumentacjê Techniczno - Ruchow± wszystkich zamontowanych urz±dzeñ;
f) Instrukcje BHP zatwierdzone przez Rzeczoznawcê ds. BHP z uprawnieniami GIP;
g) Instrukcjê eksploatacji wszystkich zamontowanych urz±dzeñ;
h) Instrukcjê wspó³pracy agregatu z sieci± energetyki zawodowej;
i) Inne opracowania wymagane dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowê, rozbiórkê i po¬zwoleniu na u¿ytkowanie;
j) Wszelkie inne dokumenty i opracowania do zaprojektowania, wykonania i odbioru ro¬bót i przekazania inwestycji do eksploatacji;
4. Wykonawca po zakoñczeniu prac przeprowadzi rozruch i przeszkoli u¿ytkowników w zakresie obs³ugi.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, stanowi±ca za³±cznik nr 5 do SWZ w tym: Program funkcjonalno – u¿ytkowy oraz Warunki wykonania i odbioru robót.
6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób okre¶lony w Programie funkcjonalno – u¿ytkowym i Warunkach wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowi±zuj±cymi przepisami, normami, sztuk± budowlan±, na podstawie oglêdzin terenu budowy oraz zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcê decyzjami administracyjnymi;
7. Roboty budowlane prowadzone bêd± na czynnym terenie, wobec tego Wykonawca musi uwzglêdniæ wynikaj±ce st±d ograniczenia i konieczno¶æ wykonania dodatkowych zabezpieczeñ, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bie¿±co nieczysto¶ci, zbêdnych materia³ów, odpadów i ¶mieci.
8. Zapewnienia we w³asnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakoñczeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu budowy wraz z terenem przyleg³ym i doprowadzenie do stanu jaki by³ przed rozpoczêciem robót.
9. Wykonawca bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶æ za naruszenie istniej±cego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urz±dzeñ podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urz±dzeñ uzbrojenia podziemnego i nadziemnego nale¿y uzgadniaæ z zarz±dcami sieci
10. Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej, w tym Programie funkcjonalno – u¿ytkowym i Warunkach wykonania i odbioru robót - stanowi±cej za³±cznik nr 5.
11. Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
1) G³ówny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
2) Dodatkowe kody CPV:
45200000-9: Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej;
45250000-4: Roboty budowlane w zakresie instalowa¬nia, wydobycia, produkcji, oraz budowy obiektów bu-dowlanych przemys³u naftowego i gazowniczego;
45252126-7: Zak³ady uzdatniania wody pitnej
45259900-6: Modernizacja zak³adów;
45252120-5: Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody
45310000-3: Roboty instalacyjne elektryczne
12. Niniejsze zamówienie publiczne wykonane bêdzie przy udziale ¶rodków z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemys³u naftowego i gazowniczego

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody pitnej

45259900-6 - Modernizacja zak³adów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W przedmiotowym postêpowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy zastosuje nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
1- Cena (C) – WAGA 60 pkt
2- Gwarancja i rêkojmia (G) – WAGA 40 pkt

2. Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych ofert, zgodnie z nastêpuj±cymi zasadami, przyjmuj±c ¿e 1% = 1 pkt:
1 – Kryterium „Cena” – (C)
Punkty w tym kryterium zostan± przyznane na podstawie podanej przez Wykonawcê w ofercie ceny brutto wykonania zamówienia. Ocena punktowa w ramach kryterium ceny zostanie dokonana zgodnie ze wzorem:

C = Cmin / Cbad x 100pkt x 60 %
Gdzie:
C = liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium cena ca³kowita oferty
Cmin = najni¿sza cena ca³kowita spo¶ród badanych ofert,
Cbad = cena ca³kowita oferty badanej

2 – Kryterium „Gwarancja i rêkojmia” – (G)
Punkty w tym kryterium zostan± przyznane na podstawie o¶wiadczenia wskazanego w formularzu oferty dotycz±cego udzielonego przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi, wg poni¿szego zestawienia:





Okres gwarancji i rêkojmi od dnia podpisania koñcowego protoko³u odbioru bez zastrze¿eñ Liczba punktów
36 Miesiêcy 0 pkt
48 Miesiêcy 20 pkt
60 Miesiêcy 40 pkt

Wykonawca w powy¿szym kryterium mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt.

Szczegó³owe warunki dotycz±ce gwarancji i rêkojmi stanowi± zapisy okre¶lone w § 11 i § 12 ust. 1 pkt 2 projektowanych postanowieñ umowy.

3. Za ofertê najkorzystniejsz± zamówienia zostanie uznana ta oferta, która spe³nia wszystkie wymagania niniejszej specyfikacji oraz otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wy¿ej kryteriach, zgodnie z poni¿szym wzorem:

P = C + G

Gdzie:
P – ca³kowita liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Gwarancja i rêkojmia”

4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
5. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
6. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa powy¿ej, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
7. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wymaga w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, wykonawca z³o¿y zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawcy przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 60 000,00 z³ (s³ownie: sze¶ædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego:

35 9511 0000 2002 0032 0267 0003 Nicolaus Bank Spó³dzielczy w Toruniu o/£ysomice

z dopiskiem „WADIUM - ZP.271.12.2022”

5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
8. Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu dokumentu sporz±dzonego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2021 r., poz. 2439 z pó¼niejszymi zmianami) uznane jest przez Zamawiaj±cego za orygina³.
9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz porêczenia z³o¿one jako zabezpieczenie wadium musz± posiadaæ okres wa¿no¶ci nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postêpowania) oraz umo¿liwiaæ Zamawiaj±cemu otrzymanie okre¶lonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie.
10. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wy¿ej spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postêpowania (art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp).
11. Zamawiaj±cy zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 15.1. SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
Tre¶æ z istotnych postanowieñ umowy - za³±cznik nr 4 do SWZ.
WYNAGRODZENIE I ZAP£ATA WYNAGRODZENIA
§ 4
1. Strony ustalaj±, ¿e za zlecon± Wykonawcy realizacjê przedmiotu umowy okre¶lonego w §1 niniejszej umowy, w zakresie i standardzie okre¶lonym w dokumentacji technicznej oraz w za³±cznikach, Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy wynagrodzenie rycza³towe w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z pó¼n.zm.), a p³atno¶æ zgodnie z naborem wniosków o dofinansowanie z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad oraz regulaminem Programu, realizowana:
w formie zaliczki w wysoko¶ci kwoty ……………………..….. z³ brutto
Zaliczka zostanie wyp³acona po wykonaniu 5 % zakresu robót (od zawarcia umowy zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym), potwierdzonych stosownym protoko³em odbioru robót w terminie do 30 dni od dnia podpisania przez strony ww. protoko³u odbioru, przy czym wysoko¶æ zaliczki na poczet dalszych robót stanowiæ bêdzie kwotê 5 % wynagrodzenia brutto umowy oraz na podstawie faktury koñcowej po wykonaniu kompletnego przedmiotu zamówienia i po bezusterkowym odbiorze koñcowym.
£±czna warto¶æ wynagrodzenia netto wynosi ………………………. z³ (s³ownie: ……………………………). Do wynagrodzenia zostanie doliczony podatek VAT, w wysoko¶ci obowi±zuj±cej w dniu wystawienia faktury. Na dzieñ zawarcia umowy stawka podatku VAT za realizacjê przedmiotu zamówienia wynosi ….. %, warto¶æ podatku VAT …………………………… z³, wynagrodzenie rycza³towe w ³±cznej wysoko¶ci brutto …………………….. z³ (s³ownie: …………………………….).
2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 jest wynagrodzeniem rycza³towym, obejmuje wszelkie koszty zwi±zane z wykonaniem umowy. W ramach wynagrodzenia rycza³towego Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania z nale¿yt± staranno¶ci± wszelkich prac, robót budowlanych, dostaw i czynno¶ci przewidzianych w dokumentacji technicznej oraz niniejszej umowie, jak równie¿ m.in. koszty wszelkich prac projektowych, uzgodnieñ, uzyskanie stosownych decyzji, robót przygotowawczych, porz±dkowych, organizacji placu budowy wraz z jego pó¼niejsz± likwidacj±, koszty utrzymania zaplecza budowy, obs³ugi geodezyjnej i inne.
3. Wyp³ata zaliczki nast±pi w terminie do 30 dni od dnia podpisania przez strony protoko³u odbioru czê¶ciowego, o którym mowa w ust. 1 na rachunek bankowy Wykonawcy …………………………… . Z tytu³u otrzymania zaliczki Wykonawca wystawi fakturê zaliczkow± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug. W pozosta³ym zakresie Wykonawca zapewni finansowanie inwestycji w czê¶ci niepokrytej wk³adem w³asnym Zamawiaj±cego, na czas poprzedzaj±cy wyp³atê ¶rodków z Promesy. Natomiast p³atno¶æ koñcowa nast±pi przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury koñcowej lub zgodnie z regulaminem Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych – w terminie nie d³u¿szym ni¿ 35 dni od dnia odbioru koñcowego inwestycji. Fakturê Wykonawca wystawi na Gminê £ysomice w formie papierowej lub fakturê ustrukturyzowan± przes³an± drog± elektroniczn±, wskazuj±c w niej jednocze¶nie nr rachunku, na który ma byæ dokonana p³atno¶æ wynagrodzenia.
4. Potwierdzeniem wykonania czê¶ci zamówienia odpowiadaj±cej warto¶ciowo udzielonej zaliczki bêdzie protokó³ odbioru czê¶ciowego robót, o którym mowa w § 10 ust. 1 pkt 2 umowy.
5. Zamawiaj±cy zweryfikuje wystawion± fakturê koñcow± pod wzglêdem ich zgodno¶ci z zawart± umow± lub protoko³em odbioru robót.
6. W przypadku wyst±pienia b³êdów w wystawionej fakturze koñcowej, Zamawiaj±cy wyst±pi do Wykonawcy o dokonanie korekty faktury z uwzglêdnieniem terminu p³atno¶ci wynikaj±cego z regulaminu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.
[...] Dalsze informacje w istotnych postanowieniach umowy - ZA£¡CZNIK NR 4 DO SWZ).

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia niezale¿nie od warto¶ci tej zmiany, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp i w sytuacjach okre¶lonych w § 17 projektowanych postanowieñ umowy.
Tre¶æ istotnych postanowieñ umowy - za³±cznik nr 5 do SWZ.
ZMIANA UMOWY
§ 17
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej,
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji technicznej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji technicznej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji technicznej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji technicznej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej za³±cznik nr 4 do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1,
5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od za³o¿onych w dokumentacji technicznej i powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót lub konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwi±zañ technicznych, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem,
6) przed³u¿enia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbêdnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Pzp,
[...] Dalsze informacje w istotnych postanowieniach umowy - ZA£¡CZNIK NR 4 DO SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-09 12:15

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. [...] Dalsze informacje w rozdziale 20 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-09 12:45

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-07

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci. Tym samym zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
Powody niedokonania podzia³u: Zamówienie nie zosta³o podzielone na czê¶ci z nastêpuj±cych wzglêdów:
a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sob± zwi±zanych. Wykonawca projektuj±c zadanie za³o¿y jednolity system obs³ugi dla obu stacji uzdatniania. Rozdzielenie robót grozi³oby niedaj±cymi siê wyeliminowaæ problemami organizacyjnymi zwi±zanymi z odpowiedzialno¶ci± za poszczególne elementy robót wykonywanych przez ró¿nych Wykonawców.
b) Przy tego typu robotach (równoleg³e wykonywanie prac z ró¿nych bran¿) nie ma mo¿liwo¶ci jednoznacznego okre¶lenia zasad odpowiedzialno¶ci za jeden plac budowy (przekazany by³by równolegle wielu Wykonawcom). Nie jest tak¿e mo¿liwe rozgraniczenie odpowiedzialno¶ci wielu kierowników budowy.
c) Przy tego typu robotach wykonywanych przez ró¿nych Wykonawców opó¼nienie jednego z wykonawców wp³ynê³oby negatywnie na terminowo¶æ rozliczenia zadania, które jest wspó³finansowane z Programu Inwestycji Strategicznych, regulamin niniejszego programu okre¶la warunek p³atno¶ci na koniec inwestycji.
d) Wykonawcy powielaliby koszty zadania w tym koszty wykonania projektu i koszty po¶rednie prac, co wp³ywa³oby na koszty inwestycji. W ka¿dej z ofert czê¶ciowych Wykonawca musia³by za³o¿yæ odrêbn± wycenê u¿ycia tego samego rodzaju sprzêtu, w sytuacji, w której, sk³adaj±c jedn± ofertê, u¿ycie sprzêtu wyceni³by jednokrotnie. W dokumentacji technicznej wskazane s± rozwi±zania wymagaj±ce u¿ycia wielorodzajowego sprzêtu budowlanego.
e) Ka¿dy z Wykonawców w cenê wliczy³by odrêbne koszty polisy OC, co zwiêkszy³oby ³±czny poziom wydatków Zamawiaj±cego.
f) Podzia³ zamówienia powodowa³by ryzyko, w którym uniewa¿nienie jednej z czê¶ci postêpowania zagrozi³oby terminowemu rozliczeniu zadania przy udziale ¶rodków z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.
Reasumuj±c, Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci ze wzglêdu na to, ¿e podzia³ taki grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podzia³u zamówienia podyktowane by³o zatem wzglêdami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podzia³ zamówienia na czê¶ci nie zwiêkszy³by konkurencyjno¶ci w sektorze ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw –zakres zamówienia jest zakresem typowym, umo¿liwiaj±cym z³o¿enie oferty wykonawcom z grupy ma³ych lub ¶rednich przedsiêbiorstw. Zgodnie z tre¶ci± motywu 78 dyrektywy, Instytucja zamawiaj±ca powinna mieæ obowi±zek rozwa¿enia celowo¶ci podzia³u zamówieñ na czê¶ci, jednocze¶nie zachowuj±c swobodê autonomicznego podejmowania decyzji na ka¿dej podstawie, jak± uzna za stosown±, nie podlegaj±c nadzorowi administracyjnemu ani s±dowemu.
2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
3. Rozliczenia z Wykonawc± dokonywane bêd± w walucie polskiej.
4. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.

Niniejsze zamówienie publiczne wykonane bêdzie przy udziale ¶rodków z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.

Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje siê sankcje polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o [...] DALSZE INFORMACJE W ROZDZIALE 14 UST. 7 SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.