eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Organizacja kampanii promocyjnej w mediach ogólnopolskich - TV ogólnopolskie w ramach promocji projektu "TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja kampanii promocyjnej w mediach ogólnopolskich - TV ogólnopolskie w ramach promocji projektu „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447242311

1.5.8.) Numer faksu: 447244359

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=217167

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja kampanii promocyjnej w mediach ogólnopolskich - TV ogólnopolskie w ramach promocji projektu „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fd30b3b-84e4-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061182/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja kampanii promocyjnej w mediach ogólnopolskich - TV ogólnopolskie w ramach promocji projektu „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII:

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014 - 2021 na podstawie Memorandum of Understanding wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 pomiędzy Islandią, Księstwem Liechtenstein oraz Królestwem Norwegii a Rzeczpospolitą Polską,

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067927/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.4.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 346000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kampanii promocyjnej w mediach ogólnopolskich - TV ogólnopolskie w ramach promocji projektu pn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII: wzmocnienie spójności społecznej i gospodarczej oraz podniesienie jakości środowiska naturalnego w Tomaszowie Mazowieckim” finansowanego w ramach Programu „Rozwój Lokalny” ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014 - 2021. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaplanowaniu i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej w mediach ogólnopolskich, która zawierać będzie treści dotyczące realizowanych działań na rzecz rozwoju Tomaszowa Mazowieckiego w ramach przedmiotowego projektu oraz udziału środków finansowania z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021. Dodatkowo, będą przekazywane informacje na temat ekologii i zmian w podejściu do ochrony środowiska naturalnego. Celem jest przedstawienie kompleksowej informacji na temat działań projektowych, postępu prac, osiągnięć w ramach projektu, a także upowszechnianie efektów ich realizacji poszczególnym interesariuszom, zwiększenie świadomości społecznej na temat istnienia Funduszy EOG i ich założeń, stworzenie pozytywnych emocji związanych z realizacją projektu, a także promowanie marki miasta zgodnie z poniższym.
3. Liczba emisji w następującym podziale:
• I-II kwartał 2022 – 2 reportaże min. 3 minutowe wyemitowane podczas programu w ramach telewizji śniadaniowej, w dwóch niezależnych stacjach telewizyjnych o największym udziale czasu antenowego, zasięgiem muszą obejmować obszar całej Polski. Materiał będzie dotyczył realizowanych działań na rzecz rozwoju Tomaszowa Mazowieckiego w ramach przedmiotowego projektu oraz udziału środków finansowania z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021.
• III kwartał 2023 – zapowiedź prognozy pogody w czasie rzeczywistym ze wskazanego miejsca w Tomaszowie Mazowieckim wraz z informacją o temacie kampanii, minimum 3 wejścia antenowe wyemitowane w dwóch niezależnych stacjach telewizyjnych o największym udziale czasu antenowego, zasięgiem muszą obejmować obszar całej Polski.
• I kwartał 2024 - 2 reportaże min. 3 minutowe wyemitowane podczas programu w ramach telewizji śniadaniowej, w dwóch niezależnych stacjach telewizyjnych o największym udziale czasu antenowego, zasięgiem muszą obejmować obszar całej Polski. Materiał będzie dotyczył realizowanych działań na rzecz rozwoju Tomaszowa Mazowieckiego w ramach przedmiotowego projektu oraz udziału środków finansowania z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021.
4. Obowiązkiem Wykonawcy jest przedstawienie szczegółowego planu emisji do akceptacji Zamawiającego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy na realizację zadania.
5. Zamawiający dostarczy niezbędne treści do wyemitowania materiału.
6. Za przygotowanie merytoryczne i emisję odpowiada Wykonawca.
7. Zamawiający żąda przedstawienia do akceptacji scenariusza działań.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania ewentualnych korekt przed emisją.
9. Wykonawca zobowiązany jest do informowania zamawiającego o wszelkich trudnościach związanych z realizacją zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92220000-9 - Usługi telewizyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309345 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348348,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "EFFECTIVE MEDIA SOLUTIONS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772176529

7.3.3) Ulica: ul. Bł. Ładysława z Gielniowa, nr 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-066

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348348,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający, rozstrzygnął postępowanie w dniu 21-03-2022 r. dokonując wyboru oferty:
Sadowski Sp. z o.o.
ul. FLISACKA, nr 3A, lok. 2,
30-114 Kraków

2. W dniu 22-03-2022 r. wpłynęło do zamawiającego pismo Wykonawcy wybranego o rezygnacji z podpisania umowy w związku z niedoszacowaniem przedsięwzięcia.
„Pragniemy poinformować, że z uwagi na błędną kalkulację ceny uwzględnionej w naszej ofercie złożonej dn. 15.03.2022 jesteśmy zmuszeni wycofać się z przedmiotowego postępowania”
3. Biorąc pod uwagę powyższe zasadne jest potraktowanie pisma w przedmiotowej sprawie jako uchylenie się od zawarcia umowy.

4. Stosownie do art. 263 ustawy pzp, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

5. Zasadne tym samym jest dokonać wyboru oferty spośród pozostałych - po uprzednim badaniu i oceny tych ofert. Jednocześnie Komisja zaznacza, że badanie ofert (biorąc pod uwagę fakt, że w trybie podstawowym nie występuje odwrócona kolejność badania i oceny ofert) – wszelkiej czynności badania oferty zawarte są w protokole nr 1 prac Komisji. Tym samym zasadna jest tylko ocena pozostałych ofert, których poprawności (formalnej i merytorycznej) dokonano uprzednio

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.