eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bodzentyn › Zagospodarowanie terenów w celach turystyczno-rekreacyjnych, położonych na obszarze ŚPN



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131913 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów w celach turystyczno-rekreacyjnych, położonych na obszarze ŚPN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W BODZENTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260571899

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Suchedniowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Bodzentyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-010

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413115106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@swietokrzyskipn.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.swietokrzyskipn.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.swietokrzyskipn.org.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna - Park Narodowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenów w celach turystyczno-rekreacyjnych, położonych na obszarze ŚPN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-458427f6-cf34-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006915/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Realizacja przyrodniczo-kulturowej ściezki edukacyjnej "Śladem kolejki wąskotorowej Nowa Słupia - Św. Katarzyna - etap III.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103793/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AT.282.65.2021.ACZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagospodarowanie terenów w celach turystyczno-rekreacyjnych, położonych na obszarze ŚPN, na przyrodniczo-kulturowej ścieżce edukacyjnej „Śladem kolejki wąskotorowej” dla Etapu III - „Zagospodarowanie terenów w celach turystyczno-rekreacyjnych, położonych na obszarze ŚPN, na przyrodniczo-kulturowej ścieżce edukacyjnej „Śladem kolejki wąskotorowej” – budowa punktu obsługi zwiedzających otwartego i zamkniętego oraz toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Świętokrzyskiego Parku Narodowego, odział 147 d, a, działka nr 380/8, obręb 0022 Święta Katarzyna, gm. Bodzentyn.
Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane, mające na celu realizację przedsięwzięcia polegającego na zagospodarowaniu terenu na terenie Świętokrzyskiego Parku Narodowego na przyrodniczo-kulturowej ścieżce edukacyjnej w miejscowości Święta Katarzyna, przy głównym wejściu do Puszczy Jodłowej. Zakres robót obejmuje wymianę, regulację, remont i utwardzenie podłoża materiałem rodzimym jako nawierzchnią kamienną oraz granulatem kamiennym zabezpieczonym przed obsypywaniem elementami poprzecznymi drewnianymi. Uwzględniono również regulację i oczyszczenie istniejących rowów z lokalnym przegłębieniem w celu zabudowy tych rowów przepustami betonowymi. Odcinki rowów przed wlotem i za wylotem z przewidywanych przepustów przewidziano do umocnienia narzutem kamiennym. Zakres robót obejmuje również budowę toalety publicznej wraz ze szczelnym zbiornikiem na ścieki bytowe i szczelnym zbiornikiem na wodę, punkt obsługi zwiedzających zamknięty, linie kablowe ziemne do poszczególnych obiektów i osadzenie przepustów betonowych Ø 50. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane

44212317-4 - Konstrukcje rusztowań

44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262300-4 - Betonowanie

45262420-1 - Wznoszenie konstrukcji obiektów

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45314310-7 - Układanie kabli

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421112-2 - Instalowanie ram okiennych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421141-4 - Instalowanie przegród

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, na podstawie art. 284 ust. 2 i 3 oraz art. 8 ust. 4 Ustawy Pzp udzielając wyjaśnień do SWZ w dniu 16 lipca 2021 roku, przedłużył termin składania ofert do dnia 22 lipca 2021 roku do godziny 11.00, wyznaczył termin otwarcia ofert na dzień 22 lipca 2021 roku na godzinę 11.30 oraz zmienił termin związania ofertą przedłużając go do dnia 20 sierpnia 2021 r. włącznie.
Zamawiający zamieścił powyższe zmiany SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania, oraz w miniPortalu, jednak z przyczyn technicznych, nie opublikował ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (tj. zmieniającego ogłoszenie nr 2021/BZP 00103793/01), zawierającego nowy termin składania ofert, otwarcia ofert oraz termin związania ofertą (art. 286 ust. 9 ustawy Pzp). Od daty 16 lipca 2021 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych, z przyczyn technicznych, których Zamawiający nie mógł samodzielnie naprawić, opublikowane były do jednego postępowania dwie wersje ogłoszenia wszczynającego postępowanie, z dwoma różnymi numerami 2021/BZP 00103793/01 i 2021/BZP 00103793/02 oraz z różnymi datami składania ofert, ich otwarcia oraz związania ofertą.
Brak zamieszczenia ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w zakresie zmiany terminu składnia ofert stanowi przesłankę unieważnienia umowy (zgodnie z treścią art. 457 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp oraz komentarzem do tego przepisu: „Brak publikacji w BZP bądź przekazania do publikacji w DUUE ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające jest również objęty sankcją wzruszalności umowy, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. Należy przy tym przyjąć, że znaczenie to będą miały wszelkie zmiany warunków zamówienia dotyczące opisu jego przedmiotu, terminu składania ofert lub wniosków, kryteriów” - Komentarz Urzędu Zamówień Publicznych do ustawy prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 roku, dostępny na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych, s. 1228).
Z przyczyn technicznych, niezależnych od Zamawiającego, ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane w BZP ani przed upływem pierwotnie wyznaczonego terminu składania ofert ani też do upływu przedłużonego terminu składania ofert, mimo prób czynionych przez Zamawiającego oraz zgłaszanych przez niego wniosków do serwisu technicznego o usunięcie wersji drugiej ogłoszenia wszczynającego a zamieszczenie ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, o którym mowa w art. 267 ust.2 pkt 6 ustawy pzp. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2021/BZP 00123353/01 zostało opublikowane przez pomoc techniczną BZP po upływie terminu składania ofert tj. po godz. 11.00 dnia 22 lipca 2021 r., z datą próby zamieszczenia ogłoszenia o zmianie ogłoszenia tj. 16 lipca 2021 r.
Mając na uwadze fakt, że ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zawierające nowy termin składania ofert powinno być zamieszczone najpóźniej do upływu terminu składania ofert, braku publikacji w BZP po upływie tego terminu nie można naprawić, a zatem wada ta staje się nieusuwalna.
Jednocześnie jest to wada postępowania, która godzi w zasadę równego traktowania wykonawców, jawności postępowania, jego przejrzystości (art. 16 ustawy Pzp) i ma tak istotny wpływ na umowę, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co wynika z treści art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz wyżej cytowanego Komentarza do ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wobec powyższego, mając na uwadze, że stan taki trwał do upływu terminu składania ofert , wady tej Zamawiający nie miał możliwości naprawić, postępowanie należało unieważnić na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający zaniechał dalszej czynności badania i oceny ofert, gdyż w przedmiotowym postępowaniu nie dochodzi do rozstrzygnięcia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 627300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 943000,00 PLN

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.