Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00103793/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131913 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów w celach turystyczno-rekreacyjnych, położonych na obszarze ŚPN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W BODZENTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260571899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Suchedniowska 4
1.5.2.) Miejscowość: Bodzentyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-010
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413115106
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@swietokrzyskipn.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.swietokrzyskipn.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.swietokrzyskipn.org.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna - Park Narodowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenów w celach turystyczno-rekreacyjnych, położonych na obszarze ŚPN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-458427f6-cf34-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006915/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Realizacja przyrodniczo-kulturowej ściezki edukacyjnej "Śladem kolejki wąskotorowej Nowa Słupia - Św. Katarzyna - etap III.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103793/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AT.282.65.2021.ACZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie terenów w celach turystyczno-rekreacyjnych, położonych na obszarze ŚPN, na przyrodniczo-kulturowej ścieżce edukacyjnej „Śladem kolejki wąskotorowej” dla Etapu III - „Zagospodarowanie terenów w celach turystyczno-rekreacyjnych, położonych na obszarze ŚPN, na przyrodniczo-kulturowej ścieżce edukacyjnej „Śladem kolejki wąskotorowej” – budowa punktu obsługi zwiedzających otwartego i zamkniętego oraz toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Świętokrzyskiego Parku Narodowego, odział 147 d, a, działka nr 380/8, obręb 0022 Święta Katarzyna, gm. Bodzentyn.
Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane, mające na celu realizację przedsięwzięcia polegającego na zagospodarowaniu terenu na terenie Świętokrzyskiego Parku Narodowego na przyrodniczo-kulturowej ścieżce edukacyjnej w miejscowości Święta Katarzyna, przy głównym wejściu do Puszczy Jodłowej. Zakres robót obejmuje wymianę, regulację, remont i utwardzenie podłoża materiałem rodzimym jako nawierzchnią kamienną oraz granulatem kamiennym zabezpieczonym przed obsypywaniem elementami poprzecznymi drewnianymi. Uwzględniono również regulację i oczyszczenie istniejących rowów z lokalnym przegłębieniem w celu zabudowy tych rowów przepustami betonowymi. Odcinki rowów przed wlotem i za wylotem z przewidywanych przepustów przewidziano do umocnienia narzutem kamiennym. Zakres robót obejmuje również budowę toalety publicznej wraz ze szczelnym zbiornikiem na ścieki bytowe i szczelnym zbiornikiem na wodę, punkt obsługi zwiedzających zamknięty, linie kablowe ziemne do poszczególnych obiektów i osadzenie przepustów betonowych Ø 50. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane
44212317-4 - Konstrukcje rusztowań
44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262300-4 - Betonowanie
45262420-1 - Wznoszenie konstrukcji obiektów
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45314310-7 - Układanie kabli
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421112-2 - Instalowanie ram okiennych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421141-4 - Instalowanie przegród
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, na podstawie art. 284 ust. 2 i 3 oraz art. 8 ust. 4 Ustawy Pzp udzielając wyjaśnień do SWZ w dniu 16 lipca 2021 roku, przedłużył termin składania ofert do dnia 22 lipca 2021 roku do godziny 11.00, wyznaczył termin otwarcia ofert na dzień 22 lipca 2021 roku na godzinę 11.30 oraz zmienił termin związania ofertą przedłużając go do dnia 20 sierpnia 2021 r. włącznie.Zamawiający zamieścił powyższe zmiany SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania, oraz w miniPortalu, jednak z przyczyn technicznych, nie opublikował ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (tj. zmieniającego ogłoszenie nr 2021/BZP 00103793/01), zawierającego nowy termin składania ofert, otwarcia ofert oraz termin związania ofertą (art. 286 ust. 9 ustawy Pzp). Od daty 16 lipca 2021 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych, z przyczyn technicznych, których Zamawiający nie mógł samodzielnie naprawić, opublikowane były do jednego postępowania dwie wersje ogłoszenia wszczynającego postępowanie, z dwoma różnymi numerami 2021/BZP 00103793/01 i 2021/BZP 00103793/02 oraz z różnymi datami składania ofert, ich otwarcia oraz związania ofertą.
Brak zamieszczenia ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w zakresie zmiany terminu składnia ofert stanowi przesłankę unieważnienia umowy (zgodnie z treścią art. 457 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp oraz komentarzem do tego przepisu: „Brak publikacji w BZP bądź przekazania do publikacji w DUUE ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające jest również objęty sankcją wzruszalności umowy, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. Należy przy tym przyjąć, że znaczenie to będą miały wszelkie zmiany warunków zamówienia dotyczące opisu jego przedmiotu, terminu składania ofert lub wniosków, kryteriów” - Komentarz Urzędu Zamówień Publicznych do ustawy prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 roku, dostępny na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych, s. 1228).
Z przyczyn technicznych, niezależnych od Zamawiającego, ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane w BZP ani przed upływem pierwotnie wyznaczonego terminu składania ofert ani też do upływu przedłużonego terminu składania ofert, mimo prób czynionych przez Zamawiającego oraz zgłaszanych przez niego wniosków do serwisu technicznego o usunięcie wersji drugiej ogłoszenia wszczynającego a zamieszczenie ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, o którym mowa w art. 267 ust.2 pkt 6 ustawy pzp. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2021/BZP 00123353/01 zostało opublikowane przez pomoc techniczną BZP po upływie terminu składania ofert tj. po godz. 11.00 dnia 22 lipca 2021 r., z datą próby zamieszczenia ogłoszenia o zmianie ogłoszenia tj. 16 lipca 2021 r.
Mając na uwadze fakt, że ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zawierające nowy termin składania ofert powinno być zamieszczone najpóźniej do upływu terminu składania ofert, braku publikacji w BZP po upływie tego terminu nie można naprawić, a zatem wada ta staje się nieusuwalna.
Jednocześnie jest to wada postępowania, która godzi w zasadę równego traktowania wykonawców, jawności postępowania, jego przejrzystości (art. 16 ustawy Pzp) i ma tak istotny wpływ na umowę, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co wynika z treści art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz wyżej cytowanego Komentarza do ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wobec powyższego, mając na uwadze, że stan taki trwał do upływu terminu składania ofert , wady tej Zamawiający nie miał możliwości naprawić, postępowanie należało unieważnić na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający zaniechał dalszej czynności badania i oceny ofert, gdyż w przedmiotowym postępowaniu nie dochodzi do rozstrzygnięcia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 627300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 943000,00 PLN
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI BODZENTYN
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Bodzentyn
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Spacerowej w Św
więcej: przetargi BODZENTYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: Konstrukcje dachowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.