eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piastów › DOSTAWA SZCZEPIONEK NA RZECZ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ PIASTUN NR 1/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SZCZEPIONEK NA RZECZ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO
ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ PIASTUN NR 1/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej PIASTUN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016391637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reja 1

1.5.2.) Miejscowość: Piastów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-820

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przychodnia@piastunzoz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://piastunzoz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SZCZEPIONEK NA RZECZ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO
ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ PIASTUN NR 1/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8db0f993-c0e6-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131271/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa szczepionek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8db0f993-c0e6-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Znajdują się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SZCZEPIONKA P/BŁONICY (D), TĘŻCOWI(T), KRZTUŚCOWI (KOMPONENTNA ACELULARNA)(PA), WIRUSOWEMU ZAPALENIU WĄRTOBY TYPU B (RDNA)(HBV), POLIOMYELITIS INAKTYWOWANA(IPV), P/HAEMOPHILUS TYPU B (HIB) SKONIUGOWANA (ADSORBOWANA) - 120 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności szczepionki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SZCZEPIONKA P/BŁONICY (D), TĘŻCOWI (T), KRZTUŚCOWI (KOMPONENTA ACELULARNA) (PA), POLIOMYELITIS INAKTYWOWANA (IPV) I P/HAEMOPHILUS TYPU B (HIB) SKONIUGOWANA (ADSOROBOWANA) - 50 SZTUK.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności szczepionki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wytwarzania lub do obrotu produktami leczniczymi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzień
składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunk w udziału w postępowaniu oraz
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu
o spełnianiu warunk w udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00325752/01 z dnia 2022-08-30
2022-08-30 Biuletyn Zam wień Publicznych Ogłoszenie o zam wieniu - Zam wienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ważny
wpis do właściwego rejestru wytw rc w lub importer w/ eksporter w produktu leczniczego lub ważny wpis do rejestru hurtowni
farmaceutycznych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) ważnego pozwolenie na dopuszczenie zaoferowanego produktu leczniczego do obrotu na
terenie RP (art. 3 ust 1 i ust. 2 ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne);
2) kart charakterystyki zaoferowanych szczepionek.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) ważnego pozwolenie na dopuszczenie zaoferowanego produktu leczniczego do obrotu na
terenie RP (art. 3 ust 1 i ust. 2 ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne);
2) kart charakterystyki zaoferowanych szczepionek.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy– zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Kupujący zastrzega sobie możliwość zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności
wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie:
1) zmiana wielkości przedmiotu umowy – dopuszcza się możliwość zmniejszenia wielkości przedmiotu umowy maksymalnie
do 20% wielkości zam wienia podstawowego w trakcie trwania umowy – zmianę tę Kupujący pozostawia wyłącznie do
swojej decyzji, a Sprzedający oświadcza, iż powyższą okoliczność akceptuje;
2) zmiana nazwy własnej szczepionki – zmiana ta może być związana z ulepszeniem składu jakościowego szczepionki lub
być podyktowana zmianą procesu technologicznego produkcji szczepionki, albo niedostępnością produktu na rynku
(wycofanie z produkcji lub zawieszenie produkcji) pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia
jakościowego szczepionki, a produkt będzie spełniał wszelkie wymagania lecznicze, wymagania prawne i jakościowe
określone przez Kupującego w specyfikacji warunk w zam wienia;
3) zmiana warunk w i termin w poszczeg lnych dostaw szczepionki (np. liczba, miejsce dostaw/-y, opakowanie preparatu w
tym opakowanie zewnętrzne), a także zmiana terminu pełnej realizacji dostaw – zmiana ta jest możliwa w przypadku
uzyskania przez Kupującego zgody na wydatkowanie środk w budżetowych ponad określony termin dostawy oraz zmiany
te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostaw, trudności
transportowych, trudności produkcyjnych, celnych, op źnień związanych ze zwalnianiem serii, jak r wnież trudności w
dystrybucji lub magazynowaniu (przechowywaniu) preparatu (zar wno po stronie Sprzedającego, jak i Kupującego) oraz
uwarunkowań społecznych (petycje, protesty, strajki itp.);
4) zmiana terminu na przedłożenie Kupującemu dokument w stanowiących podstawę do dokonania zapłaty, tj. faktury VAT i
podpisanego przez Kupującego oryginału Protokołu Zdawczo-Odbiorczego – zmiana ta jest możliwa w przypadku
posiadania przez Kupującego środk w finansowych umożliwiających dokonanie zapłaty po określonym terminie dostawy;
5) zmiany warunk w i termin w płatności – zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środk w budżetowych i termin w
ich wydatkowania, zmiany wynikające ze zmiany
w prawie właściwym dla podatk w i ceł, kt re podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zam wienia, co w zależności od
rodzaju zmian, jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu
zam wienia; zmiany wynikające z przesunięcia termin w poszczeg lnych dostaw szczepionki lub terminu pełnej realizacji
dostaw;
6) zmiana dokument w wymaganych przy dostawie – w przypadkach uzasadnionych ochroną zdrowia publicznego, gdy
występują poważne trudności w zakresie dostępności produktu leczniczego, z uwzględnieniem bezpieczeństwa stosowania
produktu leczniczego;
7) zmiana danych Sprzedającego (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu świadczącego przedmiotową dostawę)
związana z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia
podmiotowego po stronie Sprzedającego, np.: w formie sukcesji uniwersalnej;
8) obniżenie ceny przedmiotu umowy w przypadku czasowej promocji Sprzedającego lub producenta;
9) wydłużenie terminu realizacji umowy w przypadku nie wykorzystania przedmiotu umowy lub przypadku niedostępności
przedmiotu umowy na rynku.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-20 15:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-20 18:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.