Og³oszenie z dnia 2022-04-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00173030/01 - Wynik z dnia 2022-05-24
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
,,¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.''
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalne Centrum Medyczne w Bia³ogardzie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331031257
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Chopina 29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalbialogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://szpitalbialogard.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.''
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-21c77985-c217-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00131204
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.szpitalbialogard.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaæ z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej- dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów elektronicznych (innych ni¿ oferta Wykonawcy oraz za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowanie). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@szpitalbialogard.pl
8. Dokumenty elektroniczne (inne ni¿ oferta Wykonawcy oraz za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów sk³adane przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowañ dokumentów za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: przetargi@szpitalbialogard.pl
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452).
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobów komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych), (Dz. Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s. 1 do 88), dalej RODO, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalne Centrum Medyczne w Bia³ogardzie Sp. z o.o., 78-200 Bia³ogard, ul. Chopina 29, e-mail: sekretariat@rcm24.pl, tel. +48 94 3113724, w imieniu której dzia³a Prezes RCM, zwany dalej „RCM” lub „Administrator”;
2) Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Dariusz Florek, kontakt z Inspektorem pod adresem poczty elektronicznej e-mail: iod@szpitalbialogard.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
a) zwi±zanym z potrzeb± przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na ,,¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.’’ prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji oraz realizacj± i wype³nianiem obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obs³ugi przez Administratora kontrahentów i wspó³pracowników na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych;
b) realizacji i wykonywania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy, w celu przeprowadzenia postêpowania w ramach procedury zamówieñ publicznych przez Administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, a tak¿e obs³ugi przez Administratora kontrahentów i wspó³pracowników w zakresie wype³niania obowi±zku wynikaj±cego z umów zawartych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo Zamówieñ Publicznych;
c) niezbêdnym dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ wynikaj±cych ze zobowi±zañ, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. f) RODO, np. roszczeñ finansowych wzglêdem kontrahentów – wykonawców, bior±cych udzia³ w postêpowaniu organizowanym przez Administratora, wynikaj±cych z naliczonych op³at i kar lub kontraktowych, w celu rozliczeñ zawartych umów z kontrahentami Administratora;
4) odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd±:
a) osoby lub organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo Zamówieñ Publicznych;
b) dane mog± byæ tak¿e przekazywane innym podmiotom, zapewniaj±cym obs³ugê administracyjn±, techniczn± i informatyczn± Administratora, a w szczególno¶ci podmiotom administruj±cym systemami informatycznymi, serwisuj±cych sprzêt informatyczny, zapewniaj±cym transport dokumentów i no¶ników elektronicznych, zapewniaj±cym niszczenie dokumentów i no¶ników elektronicznych oraz podmiotom zapewniaj±cym obs³ugê prawn±. Przekazywanie danych realizowane bêdzie na podstawie zawartych umów, w tym powierzenia przetwarzania danych, a podmioty przetwarzaj±ce mog± je przetwarzaæ jedynie na polecenie Administratora, co nale¿y rozumieæ w ten sposób, ¿e nie s± uprawnione do przetwarzania tych danych we w³asnych celach.
Ci±g dalszy w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P/N/3/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± us³ugi pralnicze (brudnej bielizny szpitalnej, materacy, pokrowców na materace, pieluch, koców, poszewek, poszew, prze¶cierade³, prze¶cierade³ podk³adów, fartuchów i bielizny noworodkowej): pranie wodne, pranie wodno-chemiczne, maglowanie, suszenie, dezynfekcjê termiczn± lub termiczno-chemiczn±
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 100.000,00 PLN – polisa.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonywali lub s± w trakcie wykonywania, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, min. dwie us³ugi pralnicze dla jednostek s³u¿by zdrowia, z czego jedna o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto rocznie, potwierdzone referencjami.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany z zachowaniem warunków przewidzianych w art. 455 ustawy Pzp7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-29 08:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-28
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji trzech Wykonawców najwy¿ej ocenionych, którzy z³o¿yli oferty które nie podlegaj±odrzuceniu w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu
INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- Rozszczelnienie powierzchni nieprzepuszczalnych na terenie miasta Bia³ogard - etap II
- Zakup i dostawa sprzêtu oraz oprogram. informat. w ramach proj. grant. "Cyberbezpieczny Samorz±d"-etap II: serwery kopii bezp., przeno¶ne szyfr.no¶niki danych, zasilacze awaryjne UPS, switche zarz±dz.
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej we W³oszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Paw³a II
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych wraz z transportem i dzier¿aw± bielizny po¶cielowej z wykorzystaniem technologii RFiD
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych na potrzeby SP ZOZ w £apach
- ¦wiadczenie us³ugi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla Powiatowego Centrum Medycznego Spó³ka z o. o. w Braniewie
- ¦wiadczenie us³ug prania, dezynfekcji, transportu bielizny, po¶cieli i odzie¿y na rzecz Powiatowych Zak³adów Opiekuñczo-Leczniczych w Grojcu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.