Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00073102/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i logistyka spotkań biznesowych pomorskich przedsiębiorców sektora MŚP w
ramach misji gospodarczej „Offshore Wind USA 2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańska Agencja Rozwoju Gospodarczego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220714278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 722 03 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@investgda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.investgda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://investgda.ezamowienia.com/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot zobowiązany do udzielania zamówień publicznych w ramach projektu "Pomorski Broker Eksportowy" na podstawie umowy o dofinansowanie z dnia 07.07.2016r.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność na rzecz Gminy Miasta Gdańska w tym gospodarowanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i logistyka spotkań biznesowych pomorskich przedsiębiorców sektora MŚP wramach misji gospodarczej „Offshore Wind USA 2022”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bd4c361-9a13-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa, Działanie 2.3. Aktywność eksportowa, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073102/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi organizacji i logistyki spotkań biznesowych
pomorskich przedsiębiorców sektora mikro/małych/średnich przedsiębiorstw (dalej: MŚP)
w ramach misji gospodarczej „Offshore Wind USA 2022” polegające na zapewnieniu:
1) transportu lotniczego wraz z dodatkowym bagażem rejestrowanym
2) transportu lotniczego rollup-a
3) noclegów wraz ze śniadaniem
4) ubezpieczenia
5) transportu lokalnego
6) wyżywienia poza hotelem w tym: lunchy i kolacji biznesowej zgodnie ze Szczegółowym
Opisem Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63515000-2 - Usługi podróżne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375185 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun & More Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-07INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana stolarki drzwiowej w budynku nr 61, przy ul. Sobieskiego 7 Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku
- Usługa wykonania badań lekarskich wobec kandydatów na studia i studentów oraz kandydatów do szkół doktorskich i doktorantów Uniwersytetu Gdańskiego narażonych na działanie czynników szkodliwych.
- Świadczenie usług w zakresie naprawy, konserwacji i usuwania awarii systemów antenowych VHF i TETRA oraz naprawy, konserwacja i remonty masztów antenowych w jednostkach Policji woj. pomorskiego
- Świadczenie usługi dostępu do platformy zarządzania informacją naukową w modelu SaaS (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników AWFiS w Gdańsku
- Dostawa sprzętu rolniczego wykorzystywanego w celach komunalnych w podziale na części
- DOSTAWA ZESTAWÓW NADAWCZO-ODBIORCZYCH ŁĄCZNOŚCI BEZPRZEWODOWEJ KOMPATYBILNEJ Z RADIOTELEFONEM MOTOROLA MTP3550 I SEPURA SC2020/SC2120 DLA KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usługi logistycznej dwóch szkoleń pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia mnogie, uderzenia piorunów w górskim obszarze transgraniczn
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w formie 10-dniowego turnusu (kolonii)
- Usługa kompleksowej organizacji i realizacji 2-dniowego, tematycznego wyjazdu studyjnego do woj. warmińsko-mazurskiego
- Usługi pośrednictwa w zakresie rezerwacji i zakupu usług hotelowych w kraju i za granicą na potrzeby Instytutu Badawczego IDEAS
- Kompleksowa organizacja i obsługa wizyt studyjnych dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji oraz pracowników Biura Koordynacji.
- Organizacja 10 - dniowego wyjazdu dydaktyczno-rekreacyjnego dla dzieci i osób pełnoletnich przebywających w pieczy zastępczej w wieku od 7 do 25 roku życia do miejscowości nadmorskiej w Polsce
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.