Og³oszenie z dnia 2022-04-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00071906/01 - Og³oszenie z dnia 2022-03-02
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 1 w Sulechowie w ramach programu "Laboratoria przysz³o¶ci" - wyposa¿enie AGD, sto³y robocze kuchenne oraz taborety
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 1 im. gen. Józefa Bema
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000270745
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Styczniowa 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 27 94
1.5.8.) Numer faksu: 68 385 27 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@psp1sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sp1.sulechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://sp1.bip.sulechow.pl/bipkod/285442011.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Szko³a Podstawowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 1 w Sulechowie w ramach programu "Laboratoria przysz³o¶ci" - wyposa¿enie AGD, sto³y robocze kuchenne oraz taborety2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1e539a86-9933-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00130507
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00061360/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 1 w Sulechowie w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci" - wyposa¿enie AGD, s³oty robocze kuchenne oraz taborety
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00071906/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP1.Sek.261.2.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 20030,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. ZADANIE A: Wyposa¿enie AGD.2.1. Wykaz i opis zamawianego sprzêtu zamieszczony jest w formularzu cenowym – za³±cznik nr 1a do SWZ.
2.2. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzêtu bêd±cego przedmiotem zamówienia transportem w³asnym, w opakowaniach zapewniaj±cych ca³o¶æ, nienaruszalno¶æ i zabezpieczaj±cych przed uszkodzeniem do siedziby zamawiaj±cego, tj. Szko³a Podstawowa Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej 23.
2.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiaj±cego.
2.4. Wyposa¿enie zosta³o opisane przez okre¶lenie minimalnych wymagañ co oznacza, ¿e dopuszczalne jest dostarczenie wyposa¿enia posiadaj±cego parametry na wymaganym przez zamawiaj±cego poziomie lub lepsze od opisanych.
2.5. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzêt AGD to 12 miesiêcy. Gwarancja musi byæ wystawiona na sprzêt przeznaczony do wykorzystywanie w szkole.
2.6. Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI”.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39700000-9 - Sprzêt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221000-7 - Sprzêt kuchenny
39711110-3 - Ch³odziarkozamra¿arki
39711200-1 - Roboty kuchenne
39713500-8 - ¯elazka elektryczne
42715000-1 - Maszyny do szycia
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13137,45 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. ZADANIE B: Sto³y robocze kuchenne i taborety3.1. Wykaz i opis zamawianego wyposa¿enia zamieszczony jest w formularzu cenowym – za³±cznik nr 1b do SWZ.
3.2. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie wyposa¿enia bêd±cego przedmiotem zamówienia transportem w³asnym, w opakowaniach zapewniaj±cych ca³o¶æ, nienaruszalno¶æ i zabezpieczaj±cych przed uszkodzeniem do siedziby zamawiaj±cego, tj. Szko³a Podstawowa Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej.
3.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiaj±cego.
3.4. Wyposa¿enie zosta³o opisane przez okre¶lenie minimalnych wymagañ co oznacza, ¿e dopuszczalne jest dostarczenie wyposa¿enia posiadaj±cego parametry na wymaganym przez zamawiaj±cego poziomie lub lepsze od opisanych.
3.5. Minimalna gwarancja na dostarczone sto³y i taborety to 12 miesiêcy.
3.6. Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI”
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121200-8 - Sto³y
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6893,01 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16865,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 107625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16865,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC Pawe³ Oleksiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472275263
7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16865,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6976,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 40836,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6976,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100283710
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 6976,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
wiêcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ³ó¿ek, krzese³ i materacy dla Zespo³u Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej cz. 1 ³ó¿ka (stela¿e do materacy); cz. 2 materace; cz. 3 krzes³a.
- Zakup kabin z fotelami na Stadion Miejski im. Floriana Krygiera w Szczecinie.
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem ¶rodków czysto¶ci dla ca³ego garnizonu ¶l±skiego Policji
- Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba czê¶ci 5
- Dostawa artyku³ów kuchennych do internatów oraz kwater internatowych le¿±cych na obszarze dzia³ania AMW Oddzia³ Regionalny w Bydgoszczy.
- Dostawa mebli oraz krzese³ biurowych dla Pomorskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Gdañsku
wiêcej: Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.