eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radymno › Przebudowa budynku szkoły w Radymnie w celu przywrócenia mu funkcji edukacyjnych w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych - I edycja.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa budynku szkoły w Radymnie w celu przywrócenia
mu funkcji edukacyjnych w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych - I edycja.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radymno

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900559

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Lwowska 20

1.4.2.) Miejscowość: Radymno

1.4.3.) Kod pocztowy: 37-550

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.4.7.) Numer telefonu: 16 628 24 17

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: radymno@radymno.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radymno.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130404

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00126219/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00040161/01/P

Po zmianie:
2022/BZP 00040161/02/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
12.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót związanych
z przebudową i remontem Szkoły Podstawowej w Radymnie (obiekt obecnie nie użytkowany), zlokalizowanej przy ul. Lwowskiej 20A, 37-550 Radymno, dz. nr 1986/4 wraz z wyposażeniem, oraz remoncie urządzeń kotłowni gazowej w budynku przy ul. Lwowskiej 20d wraz z węzłami cieplnymi - zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową:
w tym:
• wyburzenia niektórych ścianek wewnętrznych wraz z kominami,
• zamurowania i przemurowania części otworów,
• częściowe skucie ścian wewnętrznych w celu poszerzenia klatki schodowej
i korytarzy.
• wykonanie podciągów i nadproży.
• wykonanie ścianek działowych z pustaków i z płyt hpl.
• remont elewacji - skucie tynków 100% i naprawa ubytków.
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
• wykonanie nowych posadzek.
• skucie wszystkich tynków w piwnicy i wykonanie tynków renowacyjnych.
• wykonanie nowych schodów betonowych na gruncie do piwnic.
• malowanie ścian i sufitów.
• wykonanie warstw podłogowych w części poddasza z ociepleniem.
• wykonanie nowych otworów drzwiowych wewnętrznych.
• wymiana pokrycia dachowego.
• budowa nowych kominów wentylacyjnych.
• wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji i izolacji pionowej.
wykonanie w pomieszczeniach objętych przebudową instalacji:
• c.o. i c.t., wod-kan. i wentylacji,
• elektrycznych, niskoprądowych (w tym instalacji elektryczna wewnętrzna, odgromowej, sterowania klap wentylacji pożarowej, instalacji sap, instalacji lan, zasilania awaryjnego, oświetleniowej – oświetlenia bezpieczeństwa i ewakuacji, nagłośnienia, dzwonkowej).
• remont urządzeń kotłowni gazowej i węzłów cieplnych,
• dostawa i montaż wyposażenia kuchni oraz mebli w wybranych pomieszczeniach.


Ponadto w zakresie przedmiotu zamówienia jest:
• przed rozpoczęciem robót uprzątnięcie pomieszczeń budynku z pozostawionego wyposażenia oraz odpadów i ich zutylizowanie,
• opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z dostawą i montażem wynikającego z opracowanej instrukcji wyposażenia w sprzęt gaśniczy i oznakowania.
Odpady inne niż niebezpieczne pochodzące z robót prowadzonych w ramach niniejszej umowy, w tym z pochodzące z robót rozbiórkowych, np. drewno, złom metali, itp., zagospodaruje Wykonawca.

Uwaga:
Prace związane z instalacją centralnego ogrzewania Wykonawca winien rozpocząć po zakończeniu okresu grzewczego i zakończyć przed rozpoczęciem sezonu grzewczego w roku szkolnym 2022/2023.

12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SWZ oraz załączniku nr 8A do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do SWZ.
12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały
w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7 do SWZ.

Po zmianie:
12.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót związanych
z przebudową i remontem Szkoły Podstawowej w Radymnie (obiekt obecnie nie użytkowany), zlokalizowanej przy ul. Lwowskiej 20A, 37-550 Radymno, dz. nr 1986/4 wraz z wyposażeniem, oraz remoncie urządzeń kotłowni gazowej w budynku przy ul. Lwowskiej 20d wraz z węzłami cieplnymi - zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, w tym:
• wyburzenia niektórych ścianek wewnętrznych wraz z kominami,
• zamurowania i przemurowania części otworów,
• częściowe skucie ścian wewnętrznych w celu poszerzenia klatki schodowej
i korytarzy,
• wykonanie podciągów i nadproży,
• wykonanie ścianek działowych z pustaków i z płyt hpl,
• remont elewacji - skucie tynków 100 % i naprawa ubytków,
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• wykonanie nowych posadzek,
• skucie wszystkich tynków w piwnicy i wykonanie tynków renowacyjnych,
• wykonanie nowych schodów betonowych na gruncie do piwnic,
• malowanie ścian i sufitów,
• wykonanie warstw podłogowych w części poddasza z ociepleniem,
• wykonanie nowych otworów drzwiowych wewnętrznych,
• wymiana pokrycia dachowego,
• budowa nowych kominów wentylacyjnych,
• wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji i izolacji pionowej,
wykonanie w pomieszczeniach objętych przebudową instalacji:
• c.o. i c.t., wod.-kan. i wentylacji,
• elektrycznych, niskoprądowych (w tym instalacji elektryczna wewnętrzna, odgromowej, sterowania klap wentylacji pożarowej, instalacji sap, instalacji lan, zasilania awaryjnego, oświetleniowej - oświetlenia bezpieczeństwa i ewakuacji, nagłośnienia, dzwonkowej),
• remont urządzeń kotłowni gazowej i węzłów cieplnych,
• dostawa i montaż wyposażenia kuchni oraz mebli w wybranych pomieszczeniach,

Ponadto w zakresie przedmiotu zamówienia jest opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z dostawą i montażem wynikającego z opracowanej instrukcji wyposażenia w sprzęt gaśniczy i oznakowania.
Odpady inne niż niebezpieczne pochodzące z robót prowadzonych w ramach niniejszej umowy, w tym z pochodzące z robót rozbiórkowych, np. drewno, złom metali, itp., zagospodaruje Wykonawca.

Uwaga:
Prace związane z instalacją centralnego ogrzewania Wykonawca winien rozpocząć
po zakończeniu okresu grzewczego i zakończyć przed rozpoczęciem sezonu grzewczego w roku szkolnym 2022/2023.

12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SWZ oraz załączniku nr 8A do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do SWZ.
12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały
w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
19.13. Tajemnica przedsiębiorstwa:
Protokół, oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, powinien przekazać je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiający udostępni na wniosek zainteresowanego jawną część dokumentacji.
19.13.1 Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa
w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem.
19.14 Wycofanie złożonej oferty.
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wycofać ofertę. W tym celu należy postępować zgodnie z Instrukcją dla Wykonawcy dostępnej
na https://miniportal.uzp.gov.pl/. Wykonawca po upływie składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofania ofert.
19.14.1 Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu,
w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
13.1. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega
na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia, na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, przez Wykonawcę oraz Podwykonawcę,
na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących wskazane w rozdziale 13 SWZ poniżej czynności.

Po zmianie:
19.13. Tajemnica przedsiębiorstwa:
Protokół, oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, powinien przekazać je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiający udostępni na wniosek zainteresowanego jawną część dokumentacji.
19.13.1 Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa
w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem.
19.14 Wycofanie złożonej oferty.
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wycofać ofertę. W tym celu należy postępować zgodnie z Instrukcją dla Wykonawcy dostępnej
na https://miniportal.uzp.gov.pl/. Wykonawca po upływie składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofania ofert.
19.14.1 Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu,
w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
13.1. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega
na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia, na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, przez Wykonawcę oraz Podwykonawcę,
na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących wskazane w rozdziale 13 SWZ poniżej czynności.

16. Podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (obligatoryjne) oraz podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 (fakultatywne).
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.;
2) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
3) Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na postawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-05-04 10:00

Po zmianie:
2022-05-05 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-05-04 12:00

Po zmianie:
2022-05-05 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-06-02

Po zmianie:
2022-06-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.