eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Usługi rezerwacji biletów lotniczych dla uczestników projektów SYD/LVG/4/2021/GRYF, SYD/LVG/3/2021/SMERFY oraz EMPACT/LV/2021/OA 2.11 URSUS/TABOR"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi rezerwacji biletów lotniczych dla uczestników projektów SYD/LVG/4/2021/GRYF, SYD/LVG/3/2021/SMERFY oraz EMPACT/LV/2021/OA 2.11 URSUS/TABOR”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów Europejskich Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147027812

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puławska 99a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-595

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 542 84 05

1.5.8.) Numer faksu: 22 542 84 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@copemswia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copemswia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wdrażanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, środków pochodzących z bezzwrotnej pomocy zagranicznej oraz środków pochodzących z innych programów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi rezerwacji biletów lotniczych dla uczestników projektów SYD/LVG/4/2021/GRYF, SYD/LVG/3/2021/SMERFY oraz EMPACT/LV/2021/OA 2.11 URSUS/TABOR”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2163835-9354-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063496/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Rezerwacja biletów lotniczych dla uczestników projektów SYD/LVG/4/2021/GRYF, SYD/LVG/3/2021/SMERFY oraz EMPACT/LV/2021/OA 2.11 URSUS/TABOR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

SYD/LVG/4/2021/GRYF, SYD/LVG/3/2021/SMERFY oraz EMPACT/LV/2021/OA 2.11 URSUS/TABOR”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063897/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: COPE/6/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3139912 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa podróży na terenie Europy dla uczestników projektów SYD/LVG/4/2021/GRYF, SYD/LVG/3/2021/SMERFY oraz EMPACT/LV/2021/OA 2.11 URSUS/TABOR, w tym świadczenie usług rezerwacji i zakupu biletów na przewozy lotnicze. Zamawiający dopuszcza zakup w ramach niniejszej umowy również biletów na trasy pozaeuropejskie, jeżeli taka konieczność się pojawi. Zamawiający przewiduje, że w trakcie realizacji umowy zamówi 104 bilety lotnicze. Powyższe wartości mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Zamawiający będzie zamawiał usługi zgodnie z bieżącymi potrzebami, do wysokości posiadanego na ten cel budżetu tj. 223100 PLN brutto (całkowita wartość wynagrodzenia wykonawcy z tytułu rezerwacji oraz kosztu biletów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60400000-2 - Usługi transportu lotniczego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212353,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225076 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212353,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uphotel sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365879222

7.3.3) Ulica: Solna 4

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.