Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037358/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
- 2021/BZP 00042192/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-28
- 2022/BZP 00032490/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130079 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPORZĄDZANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH DLA GMINY LUBIN.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768403100
1.5.8.) Numer faksu: 768403140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPORZĄDZANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH DLA GMINY LUBIN.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fae9bf63-a1d9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001841/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonywanie operatów szacunkowych nieruchomosci w 2021 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037358/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych dla Gminy Lubin. Wykonanie operatów zlecane będzie każdorazowo odrębnym zleceniem, w miarę bieżących potrzeb wynikających z działalności Zamawiającego na podstawie zakresu określonego tym zleceniem. Zamówienie powinno zostać zrealizowane zgodnie z zasadami wyceny nieruchomości określonymi w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 z późn. zm.), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.), a także z uwzględnieniem obowiązującej linii orzeczniczej.Część 1 – Wykonanie operatów szacunkowych w celu ustalenia opłaty planistycznej.
Zamówienie polega na wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości dla potrzeb ustalenia jednorazowej opłaty opisanej w art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 293 z późn. zm.) - tzw. opłaty planistycznej. Przewidywana ilość operatów szacunkowych do wykonania wynosi 200 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 100877,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych dla Gminy Lubin. Wykonanie operatów zlecane będzie każdorazowo odrębnym zleceniem, w miarę bieżących potrzeb wynikających z działalności Zamawiającego na podstawie zakresu określonego tym zleceniem. Zamówienie powinno zostać zrealizowane zgodnie z zasadami wyceny nieruchomości określonymi w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 z późn. zm.), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.), a także z uwzględnieniem obowiązującej linii orzeczniczej.Część 2 – Wykonanie pozostałych operatów szacunkowych.
Zamówienie polega na wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości rodzajowo i ilościowo określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 88288,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Dutka prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: STUDIO D5-DUTKA JAROSŁAW DUTKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6941001236
7.3.3) Ulica: ul. Rynek 15
7.3.4) Miejscowość: Złotoryja
7.3.5) Kod pocztowy: 59-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO D5-DUTKA Jarosław Dutka
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO D5-DUTKA Jarosław Dutka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mieczysław Młynarczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: NIERUCHOMOŚCI MIECZYSŁAW MŁYNARCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911633842
7.3.3) Ulica: ul. Meksykańska 7
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NIERUCHOMOŚCI Mieczysław Młynarczyk
jakie przetargi wygrała firma
NIERUCHOMOŚCI Mieczysław Młynarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na dz. 153, 152/5, 429/3, 428/3 w miejscowości Miłoradzice.
- "Wycinka krzewów oraz samosiewów drzew tworzących zakrzewienia wraz z karczowaniem korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych oraz dróg wewnętrznych na terenie Powiatu Lubińskiego."
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Zespole Szkół nr 2 w Lubinie ul. Szpakowa 1"
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość rynkową prawa własności gruntów i wartość rynkową prawa własności gruntów przed podziałem jak i po w celu ustalenia wys. opłaty adiacenckiej.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ul. Warzywnej, Przemysłowej i Marywilskiej w Radomiu.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy: Struga, Osiedlowej oraz Witkacego
- Usługa sporządzenia operatów szac. określających wart. prawa własności nieruch. położonych w Radomiu przy ulicy: Słowackiego, Królowej Jadwigi, Wernera, Holszańskiej, Beliny - Prażmowskiego, Miodowej
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.