Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037358/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
- 2021/BZP 00042192/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-28
- 2021/BZP 00130079/01 - Wynik z dnia 2021-07-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
SPORZĄDZANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH DLA GMINY LUBIN.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.4.2.) Miejscowość: Lubin
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.4.7.) Numer telefonu: 768403100
1.4.8.) Numer faksu: 768403140
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032490
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00130079/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
100877,04
Po zmianie:
121052,45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
88288,00
Po zmianie:
105945,60
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Termin realizacji zamówienia wynosi:
Część 1: umowa będzie obowiązywała od dnia jej podpisania przez okres 8 miesięcy jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2021r., z wyłączeniem odpowiedzialności z tytułu gwarancji oraz zaistnienia konieczności dokonania aktualizacji operatu, o której mowa w § 4 wzoru umowy.
Część 2: umowa będzie obowiązywała od dnia jej podpisania przez okres 8 miesięcy jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2021r., z wyłączeniem odpowiedzialności z tytułu gwarancji oraz zaistnienia konieczności dokonania aktualizacji operatu, o której mowa w § 4 wzoru umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
100000,00
Po zmianie:
135300,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.6. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
2
Po zmianie:
1
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia (Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia (Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
8
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
8
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-12-31
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Remont fragmentu zabytkowego muru miejskiego przylegającego do Wzgórza Zamkowego - adres: Lubin, działka nr 67/4, obręb 5.
- Utrzymanie urządzeń odwadniających zlokalizowanych w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego
- Remont odcinków poboczy dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego.
- Dostawa 1 szt. specjalnego samochodu lekkiego operacyjnego SLOp z napędem 4x4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie.
- Organizacja zajęć edukacyjnych "Drony - nowoczesna edukacja technologiczna".
- Remont nawierzchni ul. Sportowej, ul. Orlej i ul. Norwida w Lubinie
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu.
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 5 zadań
- Zawarcie umów ramowych na usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie woj. podkarp. będących we władaniu KOWR OT w Rzeszowie oraz innych wycen wskazanych przez OT KOWR w okresie 12 m.
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 7
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.