eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wykonanie 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości zarządzanych przez MZBM-TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości zarządzanych przez MZBM-TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH - TBS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273665446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Janusza Korczaka 7

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 364 20 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzbm.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości zarządzanych przez MZBM-TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffbfd0d5-a2f9-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084058/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/MZBM/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 233602,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania 5- letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości zarządzanych przez MZBM-TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu.
1.2. Zakres usługi obejmuje w szczególności:
• badanie skuteczności ochrony przeciwpożarowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
• badanie stanu izolacji obwodów w budynku,
• wykonanie pomiarów rezystancji izolacji oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w lokalach mieszkalnych i lokalach użytkowych,
• wykonanie przeglądów elektrycznych instalacji odgromowych,
• wykonanie i dostarczenie zamawiającemu protokołów z przeglądu w dwóch egzemplarzach (załączniki do PPU),
• dostarczenie właścicielowi/najemcy jednego egzemplarza: polecenia – oświadczenia w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w instalacji elektrycznej.

1.3. Orientacyjna ilość:
• budynków z instalacją odgromową 76
• lokali mieszkalnych 6087
• lokali użytkowych 74
• części wspólnych nieruchomości 458

Budynki zlokalizowane są na terenie miasta Sosnowiec w dzielnicach: Zagórze, Pogoń, Środula, Dańdówka, Niwka, Maczki, Stary Sosnowiec oraz centrum miasta.

Wzory oświadczeń i protokołów kontroli okresowej instalacji elektrycznej (przegląd 5-letni) zgodny z wymogami aktualnych norm i przepisów, stanowią Załączniki nr 5 - 9 do SWZ.

1.4. Przeglądy wykonawca powinien wykonać w trzech terminach z zastrzeżeniem, że trzeci to: uzupełnienie brakujących mieszkań ustalany indywidualnie.
1.4.1. Harmonogram kontroli opracowuje Wykonawca (pierwsze dwa terminy kontroli należy wyznaczyć w odstępie min. 7 dniowym). Opracowany harmonogram wykonawca przedkładam do akceptacji przedstawicielom Zamawiającego tj. Kierownikowi Centrum Obsługi Klienta nr 1 oraz nr 2.
1.4.2. Wykonawca przekaże do Zarządcy tj. MZBM-TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu (Centrum Obsługi Klienta nr 1 ul. Korczaka 7 oraz Centrum Obsługi nr 2 ul. Niepodległości 8) co najmniej na 14 dni przez terminem wykonania przeglądów projekt powiadomienia lokatorów o terminie przeprowadzania przeglądów wraz z prośbą w zakresie udostępniania lokali do kontroli.
Po zatwierdzeniu i „ostemplowaniu” projektu Wykonawca zobowiązany jest umieścić powiadomienia w miejscu widocznym tj. na klatkach każdego budynku w którym prowadzone będę przeglądy.
1.5. Pomiary muszą być wykonane zgodnie z:
• ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 89, poz. 414 z późniejszymi zm.),
• ustawą z dnia 10.04.1997 r . Prawo Energetyczne (Dz. U. Nr 54, poz. 348 z późniejszymi zm.),
• ustawą z dnia 12 września 2002 r. o normalizacji (Dz. U. Nr 169, poz.. 1386),
• PN -IEC 60364-6-61:2000 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Sprawdzanie. Sprawdzanie odbiorcze,
• PN -IEC 61024-1:2001 Ochrona odgromowa obiektów budowlanych. Zasady ogólne,
• PN -86-92/E-05003 Ochrona odgromowa obiektów budowlanych (arkusz 01,03 i 04).

Wykonawca zobowiązuje się wykonać pomiary za pomocą urządzeń pomiarowych, które posiadają wymagane certyfikaty i aktualną legalizację wydaną przez jednostkę upoważnioną przez Główny Urząd Miar (GUM).

1. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE

1.3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
1.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
1.5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122968,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 712488,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166497,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Complex Rafał Gajda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991088542

7.3.3) Ulica: Kwiska 158

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-210

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166497,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.