Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00203847/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
- 2022/BZP 00212668/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa napraw pogwarancyjnych i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa napraw pogwarancyjnych i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-136942b8-e581-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041063/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Konserwacja i naprawa komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych (wg bieżących potrzeb na podstawie zatwierdzonego PST)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203847/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.31.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa napraw pogwarancyjnych i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych /instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia,
• Załącznik nr 2a – Wykaz urządzeń przeznaczonych do konserwacji i naprawy,
• Załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane z usługą napraw i konserwacji sprzętu informatycznego, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) co najmniej na okres realizacji zamówienia, w ilości określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku obywatelstwa polskiego powinny posiadać stosowne pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkował będzie nie wpuszczeniem na teren obiektów wojskowych przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50312200-7 - Naprawa i konserwacja minikomputerów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125544,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125544,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125544,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Printing Solutions and Service Print-Sol Anna Soldak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941930362
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRINT-SOL ANNA SOLDAK PRINTING SOLUTIONS AND SERVICE
jakie przetargi wygrała firma
PRINT-SOL ANNA SOLDAK PRINTING SOLUTIONS AND SERVICE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125544,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP/G/63/25Dost. 4 rodz. drut:Ag0śr.4,0mm+/-0,04(st. z4)il.5kg(+/-10%); AgNi10śr.2,0mm+/-0,04;(st.mięk)il.22kg (+/-10%);AgSnO10śr.2,20mm+/-0,04; (st.twa)il..12kg (+/-10%);AgCdO10śr.4,2mm+/-0,04;(st.twa)il.15kg(+/-10%)
- Adaptacja budynku przy ul. Siemińskiego 6 w Gliwicach wraz z budynkiem pomocniczym na nową siedzibę GODS
- wykonanie przebudowy lokali mieszkalnych w celu wydzielenia łazienek wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu oraz dobudową przewodów wentylacyjnych w budynku przy ul. Łużyckiej 14 w Gliwicach.
- ZP.261.13.2025 Budowa zewnętrznego dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 17
- Przygotowanie i dostarczenie paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.83.2025.MW
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Królowej Bony 3 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji postępowania)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Ożarowice - dostawa, wdrożenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisu urządzeń i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Modernizacja infrastruktury Oracle wraz z usługami serwisu pogwarancyjnego dla oprogramowania i sprzętu Oracle Database Appliance (ODA) używanego w GDDKiA
- usługa informatyczna dla biur poselskich.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.