eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów Śląski › Wykonanie robót budowlanych w ramach wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Wrocławskiej 55 w Jordanowie Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129869 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Wrocławskiej 55 w Jordanowie Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jordanów Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 55

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-065

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 39 11 580

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jordanowslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanowslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

1. www.bip.jordanowslaski.pl (zakładka "Przetargi"). 2. Adres strony internetowej miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Wrocławskiej 55 w Jordanowie Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a54c402b-db01-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020147/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie robót budowlanych w ramach wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Wrocławskiej 55 w Jordanowie Śląskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z wykonaniem instalacji odnawialnych źródeł energii. Komplementarne i efektywne wykorzystanie rozwiązań w oparciu o wdrożenie systemu monitorowania i zarządzania zużyciem energii” - ETAP 1-szy, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego (RPO WD) na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102352/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.GN.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1028988,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach niniejszego zadania należy wykonać:
• wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z nawiewnikami okiennymi i roletami zewnętrznymi (odtworzenie stanu istniejącego) w segmentach A, B i C Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Jordanowie Śląskim.
4.2 Szczegółowy opis techniczny zamówienia.
• Prace rozbiórkowe, murowe, budowlane.
 Demontaż stolarki, krat.
 Demontaż parapetów.
• Wymiana okien:
Okna wg zestawień stolarki z projektu budowlanego: załączniki do SWZ:
 Rysunek Nr 2: Elewacja Frontowa – Południowa (plik RYS.NR 2 - ELEWACJA FRONTOWA -rozmiar 297x740 [mm]),
 Rysunek Nr 3: Elewacja Tylna – Północna (plik RYS.NR 3 - ELEWACJA TYLNA- rozm. 297x690 [mm]),
 Rysunek Nr 4: Elewacja Podłużna – Zachodnia (plik RYS.NR 4 - ELEWACJA WSCHODNIA- rozm. 297x1050 [mm]),
 Rysunek Nr 5: Elewacja Podłużna – Wschodnia (plik RYS.NR 5- ELEWACJA ZACHODNIA- rozmiar 297x920 [mm])
Wymagany dla okien współczynnik U <0,9W/m2K.
Montaż stolarki okiennej w licu ściany zewnętrznej ocieplanej.
Wymiana na stolarkę PCV. Kolor okien – stosownie do ustaleń z Zamawiającym.
Stolarka okienna:
Profil okienny: PVC P.
Górne naświetla otwierane za pomocą otwieraczy nożycowych. Montaż do ściany. Dwa okna otwierane oddzielnie.
W oknach w klasach przewidziano zamontowanie nawiewników higrosterowanych.
Pakiet szybowy: - Ug - 0,5.
Parametr Uw zgodny z normą z 2021 roku Uw ≤0,9 W/m2K.
Kolor stolarki biały.
Minimalna gwarancja producenta / importera na stolarkę okienną: 5 lat.
Minimalna gwarancja Wykonawcy na montaż stolarki okiennej: 5 lat.
• Rolety zewnętrzne:
Przewiduje się odtworzenie obecnych rolet zewnętrznych w oknach, poprzez wymianę rolet na nowe. Kaseta ukryta w warstwie styropianu. Prace muszą być skoordynowane z zakresem robót budowlanych wykonawcy docieplenia ścian zewnętrznych i elewacji (który zostanie wyłoniony w osobnym postępowaniu przetargowym – różny rodzajowo zakres prac).
• Drzwi wejściowe:
Profil: Aluminiowy.
Grubość: min. 90 mm.
Pakiet szklenia we wszystkich drzwiach - 3 szyby z szybami 2 stronnie bezpiecznymi.
Kolor biały.
Samozamykacze.
Minimalna gwarancja producenta / importera na stolarkę drzwiową: 5 lat.
Minimalna gwarancja Wykonawcy na montaż stolarki drzwiowej: 5 lat.
Drzwi wg zestawień stolarki z projektu budowlanego: załączniki do SWZ:
 Rysunek Nr 2: Elewacja Frontowa – Północna (plik RYS.NR 2 - ELEWACJA FRONTOWA - rozmiar 297x740 [mm]).
 Rysunek Nr 3: Elewacja Tylna – Południowa cz.1. (plik RYS.NR 3 - ELEWACJA TYLNA - rozmiar 297x690 [mm]).
 Rysunek Nr 3: Elewacja Tylna – Południowa cz.2 (plik RYS.NR 3 - ELEWACJA TYLNA - rozmiar 297x700 [mm)].
 Rysunek Nr 4: Elewacja Podłużna – Wschodnia (plik RYS.NR 4 - ELEWACJA WSCHODNIA- rozmiar 297x1050 [mm]).
 Rysunek Nr 5: Elewacja Podłużna – Zachodnia (plik RYS.NR 5- ELEWACJA ZACHODNIA- rozmiar 297x920 [mm]).
• Montaż:
„ciepły montaż” mechaniczny za pomocy śrub, uszczelnienie otworów za pomocą taśm paroszczelnych i paroprzepuszczalnych, wykucie ewentualnych węgarków (przesunięcie okien do lica ściany) i przygotowanie otworów do montażu.
• Parapety wewnętrzne konglomerat gr. 3 cm (ze względu na dopasowanie do istniejących otworów okiennych).
UWAGA: OSTATECZNY PODZIAŁ OKIEN DO UZGODNIENIA Z INWESTOREM PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA. OSTATECZNA KOLORYSTYKA OKIEN, DRZWI I PARAPETÓW DO UZGODNIENIA Z INWESTOREM.
Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów, ewentualnie użyte w dokumentacji są podane jako przykładowe i określają minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, ale o nie gorszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, środki finansowe przeznaczone na sfinansowanie zamówienia stanowiły kwotę 1 028 988,52 zł – oszacowanie wartości zamówienia, natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 1 151 275,25 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1151275,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1151275,25 PLN

2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.