Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00066994/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00082994/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zawierciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/4507100
1.5.8.) Numer faksu: 32/6721971
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7197421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zawierciu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58afdcd7-9d78-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050433/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066994
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0002/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 228887,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do realizacji zadań ustawowych Starosty Powiatowego w Zawierciu związanych z rejestracją pojazdów oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Dostarczane tablice rejestracyjne muszą być zgodne ze wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących w dniu ich dostawy do siedziby Zamawiającego, w szczególności określonymi w:
- ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym,
- Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów,
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych,
- Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz w innych aktach prawnych mających odniesienie do przedmiotu niniejszej umowy.
Tablice rejestracyjne będą dostarczane do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zawierciu przy ul. Włodowskiej 21.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) tablice samochodowe: 12 000 szt.
2) tablice motocyklowe: 500 szt.
3) tablice motorowerowe: 100 szt.
4) tablice samochodowe (zielone tło): 40 szt.
5) tablice motocyklowe (zielone tło): 2 szt.
6) tablice motorowerowe (zielone tło): 10 szt.
7) tablice zabytkowe: 30 szt.
8) tablice indywidualne: 30 szt.
9) wtórniki tablic: 500 szt.
10) tablice profesjonalne: 6 szt.
11) tablice tymczasowe samochodowe: 300 szt.
12) tablice tymczasowe motocyklowe: 10 szt.
13) tablice tymczasowe motorowerowe: 10 szt.
14) tablice samochodowe zmniejszone: 30 szt.
Ilości tablic rejestracyjnych wskazane przez Zamawiającego w Rozdz. IV pkt 3 SWZ oraz formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 3 do SWZ) są ilościami przewidywanymi, które zostały przyjęte w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości ograniczenia zamówienia maksymalnie o 25 % jego zakresu.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Ilości i rodzaje tablic każdorazowo zostaną Wykonawcy podane w składanym przez Zamawiającego zamówieniu.
W ramach należnego wynagrodzenia, Wykonawca będzie miał obowiązek odbioru oraz utylizacji wycofanych lub zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i trwałości na dostarczone tablice rejestracyjne na okres 24 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269053,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273436,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269053,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurotab Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260018376
7.3.3) Ulica: Skarbimierzyce 16
7.3.4) Miejscowość: Dołuje
7.3.5) Kod pocztowy: 72-002
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269053,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla 2 Części.
- Termomodernizacja budynku przedszkola nr 4 w Zawierciu wraz z montażem OZE, modernizacją instalacji wewnętrznych z zagospodarowaniem terenu oraz przebudową i adaptacją pomieszczeń na potrzeby żłobka.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa mebli medycznych
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa wyposażenia do pracowni edukacji wczesnoszkolnych w ramach projektu pn. "Edukacja STEAM w Gminie Olszanica"
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sanoku.
- Przebudowa drogi gminnej Nr 101264L w miejscowości Curyn i budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dubica- z podziałem na dwie części.
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.