eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Dostawa wyposażenia do galerii w Centrum Kultury w Kamiennej Górze



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129728 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do galerii w Centrum Kultury w Kamiennej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230004681

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 7442875

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienack@umkg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domkultury-kg.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/domkultury_kg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do galerii w Centrum Kultury w Kamiennej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-403b8831-d4be-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00092093/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia do galerii w Centrum Kultury w Kamiennej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. Doposażenie Centrum Kultury w Kamiennej Górze celem poprawy jakości oraz poszerzenia oferty kulturalnej”, Program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092587/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CK.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36634,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia galerii w Centrum Kultury w Kamiennej Górze w ramach realizacji projektu pn. „Doposażenie Centrum Kultury w Kamiennej Górze celem poprawy jakości oraz poszerzenia oferty kulturalnej”. Zadanie objęte jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla Osi priorytetowej 4 Środowisko i zasoby, Działanie 4.3 Dziedzictwo kulturowe, Poddziałanie 4.3.4 Dziedzictwo kulturowe – ZIT AW (Samorządowe Instytucje Kultury).
Na wyposażenie galerii w Centrum Kultury w Kamiennej Górze, będące przedmiotem niniejszego zamówienia, składają się:
1. Ścianki banerowe teleskopowe,
2. Ścianki ekspozycyjne,
3. Zestawy szyn galeryjnych,
4. Ramy aluminiowe wystawiennicze,
5. Zestawy oświetleniowe.
Zakres zamówienia, parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne określone są w Załączniku nr 1 do OPZ.
Dostarczany przedmiot zamówienia (sprzęt) musi być pierwszego gatunku, fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku, pełnowartościowy, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie – w oryginalnych opakowaniach, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta, nieobciążony prawami na rzecz osób trzecich oraz spełniający warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 2047 ze zmianami) (przez stwierdzenie „fabrycznie nowy” należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie; opakowanie musi posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta; przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt za wyjątkiem linek stalowych, zacisków i haczyków.
Zamawiający wymaga, aby w przypadku wystąpienia usterek, awarii sprzętu lub nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu, w okresie trwania gwarancji, Wykonawca przystąpił do ich usuwania w ciągu 3 dni roboczych od daty powiadomienia przez Zamawiającego (pisemnie lub mailem) oraz usunięcia jej lub wymiany sprzętu na nowy o nie gorszych parametrach w terminie do 7 dni roboczych od chwili powiadomienia.
Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości dotyczące przedmiotu zamówienia, przed złożeniem ofert. Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca, po złożeniu oferty, nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji.
Poza określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Załączniku nr 7 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy.
Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi:
1. Specyfikacja sprzętu stanowiącego wyposażenie galerii

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30117,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30117,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30117,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo SIGMA Jarosław Krempa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110004083

7.3.3) Ulica: Bogusławskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30117,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.